Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä liityn kanssa (entisenä Volvo-vihaajana) vuoden kokemuksella Volvo V40:sen ylistysketjuun, vaikka threadi aloittaja ei tästä autosta kai ollut kiinnostunut.Kakliu sanoi:Vähän ohi mutta farkuista kuitenkin, oon ollu tyytyväinen kyllä tuohon Volvon v40:seen minkä ostin viime vuonna, ei mitään vikoja ole näkynyt.
wab sanoi:ehdottomasti diesel koneen kannalla noilla kilometreillä.. ja silloin volkkari/audi/seat/skoda, mukavia luotettavia vääntökoneita..
Aikoinaan oli Golf II diesel ja nykyään v****aa kyllä tankata bensaa, varsinkin näillä hinnoilla (vaikkakin kiisselin litrahinta on myös noussut aivan liian korkeaksi nykyään).
Näitä sitten tehdään myös ihan autoliikkeitten toimesta joihinkin autoihin. Eikä se minun käsittääkseni mitään laitonta ole, takuu vaan raukeaa. Mutta pistäpä linkkiä asiaan niin myönnän kyllä auliisti olevani väärässä jos asianlaita on näin.Tape sanoi:Lastuttaminen ON laitonta - turbolla varustetun auton ohjelmaan kajoaminen rinnastetaan moottorin vaihtoon !!!
Toisaalta kukaan ei sitä missää koskaa tule tietämään, että siitä vaan, onhan noita tehty TODELLA paljon.
dmv sanoi:Volvoista en farkuista kelputtas kun 850 tai v70, tuo v40 tuntui muutaman tuhannen ajokilometrin perstuntumalla aika ankealta, eikä tilatkaan ole valtavat.
Lastuttaminen ON laitonta - turbolla varustetun auton ohjelmaan kajoaminen rinnastetaan moottorin vaihtoon !!!
Toisaalta kukaan ei sitä missää koskaa tule tietämään, että siitä vaan, onhan noita tehty TODELLA paljon
vilma-liina sanoi:Minä liityn kanssa (entisenä Volvo-vihaajana) vuoden kokemuksella Volvo V40:sen ylistysketjuun, vaikka threadi aloittaja ei tästä autosta kai ollut kiinnostunut.
BadHair sanoi:-edit-
Taitaa muuten olla vm -03, mutta rekisteröity -04. No jokatapauksessa viimeisin "facelift" ennenkuin vaihtui V50:ksi.
BadHair sanoi:Minä myös... Tosin en ole ikinä Volvo-vihaaja ollut. V40 vm. -04, 12tkm eikä ainakaan vielä mitään ongelmia (niinkuin ei tietysti pitäisikään). Kaksi huonoa puolta; kohtuullisen kova rengasmelu (vrt. esim 70-sarja) ja aika pieni tavaratila. Ei oikein mikään tavarankuljetusauto. Lastenrattaat+nelihenkisen perheen "romut" kuitenkin menee. 1,8 bensakoneella, ei mikään raketti, mutta ihan hyvin pysyy vauhdissa mukana.
-edit-
Taitaa muuten olla vm -03, mutta rekisteröity -04. No jokatapauksessa viimeisin "facelift" ennenkuin vaihtui V50:ksi.