farmariauto 15 000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermu82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jermu82

Banned
elikkä farmari auto pitäs saada ja budjetti ois tollanen 15000. mitäs suosittelette? mieli tekis audia tai bemaria mutta tuolla hinnalla ei kovin uutta saa..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ennemmin osta vaikka V70, itse olen kuullut että nuo V40:set olisi melko huonoja pelejä, ihan Volvomiehet kertoneet.

Saahan tuolla 15 000 ihan soivia Audeja ja Bemareitakin, riippuu tietysti kuin uutta haluaa.

Netistä vaan katselet. :) Itse en viitsi alkaa etsiskelemään, tulee aina siinä hommassa ihan hillitön autokuume jolloin ei osaa enää ajatella järkevästi.

Jos V40:stä volvomiehet sanoo huonoksi peliksi, niin kyseessä on varmaan kaveri joka ajaa jollain vanhalla "oikealla takavetoisella Volvolla...jolloin Volvotkin oli vielä Volvoja".

Eri asia on sitten että mitä tarkoittaa kysyjän farmari, tuohan ei ole iso ja jos on lapsivaivainen niin ehkä väärä valinta.

Varsin hyviä pelejä ovat, varsinkin kun ostaa uudemmasta päästä. No okei, kuskinpuoleinen lampunpesin noistä yleensä joskus kärähtää. Ja haluttuja myös vaihtoautoina, häviävät kuulemma Volvokaupasta oitis kun joku sellaisen sattuu vaihdossa viemään.

Jos bensaa haluta säästää kaupunkiajossa, niin älä osta T4:sta tai 2.0T:tä, vaikka ne parhaita ovatkin.

Kyllä se vaan nii on että v/s40 on aika leluja ajaa isoon volvoihin nähden mutta niinhän se on millätahansa merkillä että mitä isompi sen parempi.

Jos V40:stä volvomiehet sanoo huonoksi peliksi, niin kyseessä on varmaan kaveri joka ajaa jollain vanhalla "oikealla takavetoisella Volvolla...

Joo näin olen kuullut takavetoiselta volvokuskilta, yhdeltä entiseltä V40:sen omistajalta ja yhdeltä V70:sen omistajalta.
Ketä sitten uskoa :) ehkä se selviäisi jos ottais itse selvää. Mutta niin en aio kyllä tehdä. :D

Wagenilta kyllä tosiaan löytyy ihan hienoja Passateja farmareina. Tietty jos haluat huolento menoa niin Avensis, ihan hienoja nekin on vaikka persoonattomia.

v40 vaikuittais vähän liian pieneltä. taitaa olla 3-sarjan bemutkin aika pieniä, vai?? entäs onko a6 ja a4 :sella paljon koko eroa? Passattiki vois olla ihan jeees vaihtoehto.. vaikeaaa, pitäs olla vaan merkkiuskollinen nii helpottais kummastikki valintaa :D paitsi nykänen auto on kyllä fiiatti :lol2:

Jos todella tarvitsee tilaa niin kannattaa unohtaa nämä A4/V40/pikku bemarit ym. Vaikka farkkuja ovat niin ei niissä sitä tilaa takana kovin paljon ole.

Yksi harkinnan arvoinen vaihtoehto mun mielestä vois olla Skodan Octavia farkku tai sitten jo mainittu Avensis, aika huolettomia ja ihan hyviä perusautoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos todella tarvitsee tilaa niin kannattaa unohtaa nämä A4/V40/pikku bemarit ym. Vaikka farkkuja ovat niin ei niissä sitä tilaa takana kovin paljon ole.

Yksi harkinnan arvoinen vaihtoehto mun mielestä vois olla Skodan Octavia farkku tai sitten jo mainittu Avensis, aika huolettomia ja ihan hyviä perusautoja.

Ja jos tuota tilaa haluaa, Ford Mondeota kannattaa kytätä. Siis jos sellaisen uskaltaa ostaa ;) edit: Ja jos uskallat, vm. 2005-> alkavat siitä reilun 10k hinnoista.

Jos ei se tila ole kaikki kaikessa, A4 ja 300-sarja on mukavia ajaa. V40 häviää aika pahasti mukavuudessa noille, on meluisampi ja epämiellyttävä ajaa. Taitaa paikatkin hajoilla pahemmin.

Skoda tai Toyota. Ton hintaset Bemarit ovat paskoja (=vanhoja), tietty jos tyytyy johonkin ei-kutoskoneelliseen 3-sataseen niin sitten eri asia. En tajua miten joku voi edes ehdottaa V40:stä! Käsittääkseni sellainen henkilö ei tunne ketään kenellä moinen auto on ollut :D
Vanhempi Mondeon farkku on muuten järkyttävän tilava, ainakin kontista.

Pitää varmaan jäädä odottamaan missä vaiheessa tuosta V40:stä tulee melko huono peli tai sellainen ettei kannattaisi hankkia jos niitä omistamattomat tietää paremmin. :D

Tällä hetkellä kokemukset on sellaiset, että voisin ostaa toisenkin, jos noita vaan saisi isolla dieselillä.

Vanhempi Mondeon farkku on muuten järkyttävän tilava, ainakin kontista.

Itsellä on ollut vm. 2000 ja 2001 (kantikkaampi) mondeot. Tilaa on komeesti ja esim. 3 m pitkä kokolattiamatto meni sisään heittämällä. Muistaakseni autot on 4,7 ja 4,8 metrisiä. 40 sarjan volvo on todella ahdas, itsellä teki tiukkaa mahtua takapenkille vaikken ole iso.

Mietiskelin kerran mahtuisiko mondeon farkkuun takapenkit kaadettuna patja 200*80 cm, että voisi ottaa "nokoset". Koskaan ei tullut kokeiltua patjaa sinne, mutta veikkaan että mahtuu.

Zone-sarja -42%
Mites olisi Kansanvaunu. VW Passat. En ole omistanut, mutta mitä olen kyydissä ollut niin vaikutti ihan hyvältä. Ei nyt tietenkään päästä bemarin fiilikseen mutta kuitenkin.

Eli tämmöinen malli

http://tinyurl.com/6kl2ru

Ihan käytännössä ja kulullisesti itse ainakin katsoisin TDI-mallia tuosta Passatista.
Esim: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1947878
4-Motion, 2001, alle 200tkm ajettu ja hinnallisesti alle 15k€

Noilla on järkevällä käytöllä pitkä ikä vielä edessä.

Bensavehkeet... no olosuhteiden pakosta itsellä on VW Golf 1.6, mutta silti tuo TDI ois paljon fiksumpi. Noi volkkarin bensa 1.8T ja 2.0 koneet ei liene niitä taloudellisimpia, kuten ei Audin vastaavatkaan tuossa ikäluokassa.

Volkkarin, niin Golf kuin Passat, on aika tilava farmarina takatiloiltaan vs. vaikkapa Audi A4, BMW 3xx sarja, jopa 500-sarja ja V40.

Oikeastaan V40:n ainoa hyvä puoli on penkit, eli pidemmälle jampalle sen penkit ovat ylivoimaisesti paremmat mitä Audien ja muiden volkkareiden. Mutta ne penkit ovatkin oikeista Volvoista, kaikki muu on jotain DAFfin perua. Appiukolla on S40, ja ylläripylläri se autohan myös ruostuu.

Tai no, toinen plussa on se, että sitä saa aika hyvin turbolla ja automaatilla. Jos semmoisia nykyisillä bensanhinnoilla kaipaa.

edit: http://en.wikipedia.org/wiki/NedCar

Itsellä on ollut vm. 2000 ja 2001 (kantikkaampi) mondeot. Tilaa on komeesti ja esim. 3 m pitkä kokolattiamatto meni sisään heittämällä. Muistaakseni autot on 4,7 ja 4,8 metrisiä. 40 sarjan volvo on todella ahdas, itsellä teki tiukkaa mahtua takapenkille vaikken ole iso.

Mietiskelin kerran mahtuisiko mondeon farkkuun takapenkit kaadettuna patja 200*80 cm, että voisi ottaa "nokoset". Koskaan ei tullut kokeiltua patjaa sinne, mutta veikkaan että mahtuu.

Mulla on 2001. Tod.hyvä matka auto. Pikku pyörityksessä vähän kankea. Takapenkille menee 2 turvaistuinta ja äiti väliin.
Sellaset peruskokoiset työntörattaat saa taittamatta taakse.

MUTTA - tsekkaa ovet, ruostuvat sisäpuolen saumoista. Tehtaan moka ja mulla vaihdettiin ovet Fordin piikkiin viime helmikuussa.

Muuten on ihan sama mitä autoa ehdotat. Aina löytyy joku joka haukkuu ja joku joka kehuu.

Toyotassa olis kai varaosat ja huolto halvimpia? Japseissa yleensäkin?

Suositut

Back
Ylös Bottom