farmariauto 15 000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermu82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hieno juttu että sopiva kiesi löytyi Mikelle, pääasia että ite on valintaan tyytyväinen! :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
pistä kuvaa

Zone-sarja -42%
onko noissa audi a6 quatro vm.2000 2.5 paljon vikoja, jostakin oon kuullu että automaattilaatikossa ois monesti vikoja..

Jos huhumyllyä uskoo niin VAG:n käyttämissä automaattiloodissa ei olekaan mitään muuta kuin ongelmia :) Totuus saattaa olla toinen, mutta yleisesti ainakin lienevät vikaherkemmässä päädyssä.

Vielä ei volvon V50 saa alta 15ke, tai pyyntihintojen puolesta...

Eipä tuossa V70 taida ihmeitä ongelmia olla, alustan osat kulutustavaraa ja huollot kalliita. Olisko tuossa D5 jakohihnan vaihto +1ke? Tuo lienee tuo vanhempi D5, eli 163hp.. softalla likemmäksi 210hp lienee todellisuutta. Tosin kaupunkiajossa siitä ei isommin pääse iloitsemaan.

^ tosin tomaatithan on kestävämpiä ku manuaalit. on toki kallis jos rikki menee.

IMO ota audi ja pidä huoli että turbo on huollettu ;)

Audin kutosesta kilsat kannattaa ainakin zekkaa ja huoltokirjasta turbon historia.

Meitsillä muuten meni koeajossa siitä Volvosta turbo, tai heitti moottorivikaa ja auton vikatilaan. Ilmamäärämittari kai päreinä, joten ei oikein vakuuttanut vaikka olisivat sen korjanneet. Turbo oli uusittu kokonaan 140 tonnin kohdalla. Noita turboja survotaan ihan kyrpänä aina.

Niin se minäkin farkkua olin hommaamassa, mutta sviddu kun maasturin rattiin istui, ikinä en enää muita ota kuin maastureita. Ovat kyllä aika bensasieppoja millä tahansa moottorilla, joten diisseliä maastureissa itse suosin tämän viimeisimmän jälkeen.

Tuommoinen hopean harmaana, exe varustelulla. Mie diggailen, vaikka syöppö onkin. Ainoa kuvakulma jossa auton voi kuvata, muuten se näyttää laatikolta.

USED_Honda_CRV_2000CC.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom