farmariauto 15 000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermu82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vähän off-topic, mutta kun itselläkin varmaan vuoden sisällä auto vaihtuu diisseliin, niin mites nuo VAG:in 1.9 tdi:t kestää, eli kannattaako jotain 250tkm ajettua ostaa ja miten isoihin huoltoihin / remppoihin joutuu moottoripuolella varautumaan, autoa olisi tarkoitus pitää 3-4v ja kilsoja 25-30t / vuosi?

Ei tuommoisesta 250tkm ajetusta tiedä, jos nuoremmastakaan. Mutta kannattanee ottaa manuaalina se auto. Automaatti luultavasti tulee kohta korkkaamaan, ja silloin on parasta olla euroa jo jonossa. Mottoripuolelta nyt voi laueta mitä vaan. Mutta onhan noita Volkkareita ollut ja on takseina aika paljon, joten tuskin se huono on. Mulla oli 1.9TDI Golffi, ostin sen 90tkm ajettuna ja möin 125tkm ajettuna. Teetin merkkihuollossa hihnarempan ennen myyntiä, ja seuraavalla omistajalla hihna petti ja kone paskaksi. Joten ota siitä sitten selvää, auto on yhtä hyvä kuin edelliset huollot :D

Huollon puolesta varautuisin että kaikki vaihdetaan, jos ei ole vielä vaihdettu. Alustan osat, jarrut, moottorista kilkkeet jne. Tee-se-itse-miehellehän se on hyvä, paitsi että ainakaan tuo TDI kone ei ole mikään remppajampan unelma.

Volvo V40 on ainakin omaan mieleen ja taitavat olla ihan kohtuu hyviä pelejäkin. Joku semmoista kauppaa Pakkiksella just sopivasti olikos 12 tonnin hintaan 2 litrasella koneella.
Juu, ei. Kävin testaamassa paria kappaletta ko. mallia. vm.2000 ja vanhempaa. Pitäisi vaihtaa mahdollisimman fiksulla hinnalla pakolliseen farkkuun, mutta siis en ole eläissäni ajanut niin paskaa autoa kuin nuo kaksi. Jumalauta mikä meteli, paskin ohjaus koskaan, vaihdekepeissä väljää kuin kääpiön mulkussa lehmän perseessä, kytkimet ravisti, rattia sai veivaa kuin mielipuoli että kääntyi, service valo paloi toisessa jne jne. Kierrän kaukaa Volvot jatkossa, hyi helvetti mitä vekottimia. Kun lähdin ajamaan takaisin, niin oli kuin earit päässä olisi ajanut ja sukkasillaan kävellyt. Silti pitäisi farkkuun vaihtaa kun kamat ei enää mahdu autoon, mutta en saatana sijoita mitään 20 tonnia autoon, jota tartten kuskaamaan kamoja paikasta A paikkaan B ja takaisin.

Volvon peräloosteri on muuten yksi suuri vitsi. Astra vetää siis faktana paremmin sisään mun salamalaukut vierekkäin, Volvossa ne olisi pitänyt laittaa päällekäin jos sitenkään. Skodan Octavia voisi olla pätevä mulle, frendillä on semmoinen ja sinne on kerran tungettu varsin nätisti kuvausroippeet.

Volvon peräloosteri on muuten yksi suuri vitsi. Astra vetää siis faktana paremmin sisään mun salamalaukut vierekkäin, Volvossa ne olisi pitänyt laittaa päällekäin jos sitenkään. Skodan Octavia voisi olla pätevä mulle, frendillä on semmoinen ja sinne on kerran tungettu varsin nätisti kuvausroippeet.
Jos kerran olet astraan tyytyväinen niin miksi et osta farmari astraa?

Zone-sarja -42%
Eiköhän nuo uudemmat Volvot jo ole ihan ok, tai ainakin mitä olen kyydissä ollut farkuissa ja normeissa, niin isoissa kuin pienissä malleissa. Mutta noi vanhat, voi jumalauta miten surkeita tekeleitä. Ei sen turvallisuuden nimissä nyt tartte kuitenkaan koko autoa pilata ja traktoriksi rakentaa.

ainakin v50 jolla ajoin oli surkea. samanlainen uraherkkä kuin 40setki. tosin en tiedä onko kaikissa ajamissani pikku volvoissa ollut sitten huonot renkaat ;)

octaviaa voi kyllä lämpimästi suositella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Multa kanssa ääni Octavialle.(farkku)
Ollut nyt ajossa vuodesta 2007 ja oikein soiva peli.
Ainoa vaan että 1.6 on aika nuhainen.....
Tietysti turbojakin on.

ainakin v50 jolla ajoin oli surkea.
Komppaan. Ajan tilapäisesti V50 (vm. 2007), 2.4 litraisella automaatilla. On sen verran p*ska vehje, että ihmettelen miksi nämä ovat suosittuja. Auto tuntuu kaikin puolin vanhanaikaiselta, epätehokkuus ja epätaloudellisuus sentään korreloivat... Auto ei siis kulje mihinkään, mutta vastaavasti kuluttaa varsin muikeasti. No, toisaalta auto liikkuu holtittomasti sivusuunnassa sen verran, että ehkä se sitten tuo jollekin kiksejä.

Luulin auton maksavan käytettynä ehkä parinkympin hujakoilla, mutta kappas, vm. 2007 hinnat samalla koneella automaagina maksavatkin yli 28 tonnia. Tuli siis äsken tsekattua nettiauto.comista.

Täältäkin ääni Octavialle. Vanhemmilla oli farmari Octavia 1.9TDi koneella, ja ihan pirtsakka peli. Ja ennen kaikkea taloudellinen. Maantieajossa keskikulutus hieman vajaa 4.5 litraa satasella, kaupunkiajosta lukemia en muista. Tuollaisen luultavasti laittaisin, jos olisi farmarille tarvetta.

Osta Alfa Romeo 156, saa hyvään hintaan ja todella hyvä hinta-laatusuhde.
Ja aivan helvetin tyylikkäitä, mahtavia ajaa ja mahtuu kamaa kyytiin, potkuakin löytyy.
Kokemustakin löytyy reilun vuoden verran 156 V6 muttei farkku, enkä päivääkään vaihtas :)

Olis minun valinta, jos olis enemmän rahaa..

Älä ainakaan osta renault lagunaa vm -05 2.2tdi autom. Löytyy ja täytyy kyllä haukkua niin vikaiseksi vehkeeksi että oksat pois. Mukava auto ajaa ja motti vääntää kun rekassa mutta mitään muuta hyvää sanottavaa ei löydy.

Komppaan. Ajan tilapäisesti V50 (vm. 2007), 2.4 litraisella automaatilla. On sen verran p*ska vehje, että ihmettelen miksi nämä ovat suosittuja. Auto tuntuu kaikin puolin vanhanaikaiselta, epätehokkuus ja epätaloudellisuus sentään korreloiva

Mitä, mitä,mitä ihmettä. Tätähän on kaikissa testeissä kehuttu. Okei. Kulutus on varmasti kova tossa kivikautisessa koneessa ja tomaatissa, ei kuitenkaan varmaan ihan mahdoton. Vanhemmilla on 2.4 automaatti v70 ja maantiellä senkin laivan saa kuluttamaan kutosella alkavan lukeman.

Mutta eikö auto muutenkaan miellytä. Tuotahan on kehuttu helvetin mukavaksi ja hiljaiseksi. Tuohon kyllä se ylivoimaisesti fiksuin kone on 1.6d. Mahtava kone ainakin teknisten tietojen perusteella.

Oliko mondeon farkussa valittamista? Olit ainakin silloin kyydissä kun Karjalantalolta nappasin kyytiin.
Ei napostele Mondeo. Ulkonäkö pitäisi iskeä itselle. Olisihan noita järkeviäkin vaihtoehtoja kuskaamaan kamoja, mutta jotenkin sitä istuu sen mitä istuu edes vähän miellyttävämmän näköisessä kiesissä. Alfaa ei varmaan uskalla ostaa sen remmin takia, tai olihan tuossa yksi aika edullinenkin myynnissä, jossa oli ajettu hihnan vaihdon jälkeen 5 tonnia. Mutta kaippa tuo Skoda olisi fiksuin vaihtoehto, ei kamalasti merkkilisää, joten hintakin on järkevä.

Mutta vaikka Volvoon istuessaan saisi aina suihinoton, ilmaiset viinat ja viikon loman thaikkuihin, niin minä en sormellani Vulvaan koske.....IKINÄ enää!

Suositut

Back
Ylös Bottom