farmariauto 15 000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermu82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mutta vaikka Volvoon istuessaan saisi aina suihinoton, ilmaiset viinat ja viikon loman thaikkuihin, niin minä en sormellani Vulvaan koske.....IKINÄ enää!

Mike haluu olla niin urbaani city-ihminen et se ei haluu et joku luulee et se asuu jossain espoon perukoille lasten kanssa :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Komppaan. Ajan tilapäisesti V50 (vm. 2007), 2.4 litraisella automaatilla. On sen verran p*ska vehje, että ihmettelen miksi nämä ovat suosittuja. Auto tuntuu kaikin puolin vanhanaikaiselta, epätehokkuus ja epätaloudellisuus sentään korreloivat... Auto ei siis kulje mihinkään, mutta vastaavasti kuluttaa varsin muikeasti. No, toisaalta auto liikkuu holtittomasti sivusuunnassa sen verran, että ehkä se sitten tuo jollekin kiksejä.

Luulin auton maksavan käytettynä ehkä parinkympin hujakoilla, mutta kappas, vm. 2007 hinnat samalla koneella automaagina maksavatkin yli 28 tonnia. Tuli siis äsken tsekattua nettiauto.comista.

140hp perinteisessä automaatissa, autolla painoa melkein 1600kg (todellista) ja ihmettelet ettei kovasti liiku :) Ja saahan siihen isompiakin koneita jos menohaluja tahtoo, se on vain lompakosta kiinni.

Omassa v50 en ole neutraalin mainitsemaa uraherkkyyttä havainnut, en vakiovanteilla enkä tarvikkeilla.

15ke autoissa itsellänikin kääntyisi katse skodaan, hyviä ja perusluotettavia autoja.

Mike haluu olla niin urbaani city-ihminen et se ei haluu et joku luulee et se asuu jossain espoon perukoille lasten kanssa :D
No jos autoa katsotaan nyt, niin moni varmaan luulisi mun asuvan Mansessa Tesomalla. Mulle jäi traumaattiset kokemukset v40 Volvosta. Miten kukaan ihminen voi pitää sitä miellyttävänä ajokkina? Ja mä olen ajanut oikeasti paskoilla autoilla, mutta jopa Toyota Carina oli parempi ajaa, hiljaisempi, vakaampi ja muutenkin parempi.

Itse suosittelen myöskin Skudaa. Oma Octavio on tosin reilusti halvempi (-99, 1.8, farkku) kuin tuo teidän hintarajanne, mutta sikäli kun olen myös kaverin 16 topoa maksanutta Ocua (taisi olla -06, 1.6, porrasperä) tyypännyt, niin tuntumaltaan sekin oli ihan jees.

Omasta biilistä voin sen sanoa, että ajettavuus on edelleen hyvä, vaihdekeppi on tarkka kuin sveitsiläinen kello, kulutus sopivalla tasolla ja huollot hoituneet sopivan halvalla (tutulla VAG-konsernin vikamittari ja osat löytyy Motonetista/Biltemasta, joten korjauksissakaan ei tartte merkkiliikkeitä vaivata...). Ruostekaan ei ole päässyt pahemmin raiskailemaan joten siltäkään suunnalta ei ole uhkia tulossa. Nyt on ajettuna 185 donaa ja ei ole käynyt mielessäkään vaihtaa.

skodista kun on ollut puhetta niin fabialtahan löytyy farmari myös. itselläni ei ole kyllä minkäänlaista kokemusta, mutta aika tuoreita saa edukkaasti ja varmasti ihan kelpo kärry ja kulutus on pieni. tosin en tiedä onko kontti riittävän kokoinen. ei tuo nyt niin pahan näköinenkään mielestäni ole.

esim tää kyseinen versio rapiat 6ke vm2001

2051085_b_f21fc57ff7433eaa.jpg

tuossa yks kuva wikipediasta

800px-Skoda_fabia_kombi_v_sst.jpg

15ke saa jo käytännössä "uuden" vanhakoppasen fabian, noissa neutraalin kuvissa on pre-facelift versio. Puskurin on uudemmissa hieman nykyaikaisempi.

Esim TÄSSÄ, 1.4TDI 100tkm 2007 12,8ke , 07 bensamallit ovat 15ke hintaluokassa.

2138805_b_27814233.jpg

Skodaa suosittelen myös itse, kahdella siskolla skodat ja hyvin ovat toimineet. Toisella oli ennen joku Toyota, 2006 vuosimallia ja oli kauhia öljysyöppö!

No jos autoa katsotaan nyt, niin moni varmaan luulisi mun asuvan Mansessa Tesomalla. Mulle jäi traumaattiset kokemukset v40 Volvosta. Miten kukaan ihminen voi pitää sitä miellyttävänä ajokkina? Ja mä olen ajanut oikeasti paskoilla autoilla, mutta jopa Toyota Carina oli parempi ajaa, hiljaisempi, vakaampi ja muutenkin parempi.
V40 on konstruktioltaan aika pitkälti eri auto kuin isommat Ruotsin Volvot. x40-sarja valmistettiinkin Hollannissa ja perustuu pitkälti yhteistyöhön Mitsun kanssa ja sillä pyrittiinkin aivan eri kohderyhmään kuin vaikkapa 70- ja 80-sarjalla. Eihän mitään 300-sarjan sianpäätäkään voi verrata 900-sarjan Volvoihin. Noh, mikäpä siinä. Ei noi Lexuksetkaan vissiin kovin häävejä oo ku toi Toyota Auris on vielä hirveempi koppi kuin V40.

jos varkku fabian ostaa niin en kyllä ikinä upottaisi siihen 15ke ku tuo "vanhakopppanen" on hyvinkin samanlainen ja yli puolet halvempi. arvo tippuu niin nopeesti halpis vageilla(paitsi octavia) ettei niihin kannata hirveesti hintsua upottaa, ostaa valmiiksi halvan niin ei voi paljoa hävitä ;). no makuasioita...

mutta toisaalta tässähän kysyttiinkin max 15ke autoa joten en tiedä kiinnostaako noin halpa auto vai onko pakko saada se lähelle 15ke menemään ;)

tuossa nuo vanhakoppasen fabian muutokset facelift malliin:

http://www.koeajo.tv/index.php?331

Ulkoisesti facelift on hillitty. Potentiaalisen ostajan kannalta ehdottomasti tärkein uudistus on ABS-jarrujen tulo vakiovarusteeksi koko mallistoon.

Lievän kasvojenkohotuksen läpikäyneen Skoda Fabian ulkoiset erot edeltäjään näkyvät selkeimmin kahdesta kohdasta. Uutena etupuskurina ja takavalojen uusina laseina.

Keulassa eniten ulkoisia muutoksia

Auton keulassa on muuttunut myös muutama muu asia. Etuhelman aiemmin yhteinäinen ilmanottoaukko on jaettu kolmeen osaan. Aukkojen reunoissa on paikat uusille pyöreille sumuvaloille. Toinen keulan uusi yksityiskohta on mustat suojalistat, jotka ovat aiempaa hieman korkeammalla. Myös jäähdyttimen säleikköä on muutettu hieman.

Sivulta erottuvat uudet aiempaa suuremmat pölykapselit.

Sisällä merkittävin uutuus on uusi ohjauspyörä, joka on samanlainen kuin uudessa Skoda Octaviassa. Siinä on myös sekä etäisyys- että korkeussäätö.

Mittariston asteikko on nyt yhteneväinen muun Skoda-malliston kanssa ja on luettavuudeltaan selkeä. Kojelaudan etuosan muotoilua on tuulilasista taaksepäin muutettu kevyemmäksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joku kuitenkin bongaa ja tulee vittuilemaan, niin nolotetaan itseä heti. En saanut suihinottoa, en ilmaisia viinoja ja thaikkuihinkaan en päässyt vaikka Volvoon istuinkin. En tosin koske pitkällä tikullakaan v40 malliin IKINÄ! Mutta sviddu että tilaongelma poistui ja hyvin mahtuu kaikki kamat peräloosteriin.

Olen kuitenkin erittäin tyytyväinen itsehillintääni ja maalaisjärkeen. Olin näin --> <-- lähellä etten lähtenyt kaupasta Audi A3 Sportback Ambition 3.2 184 kW quattro DSG-autom kanssa.

Zone-sarja -42%
Joku kuitenkin bongaa ja tulee vittuilemaan, niin nolotetaan itseä heti. En saanut suihinottoa, en ilmaisia viinoja ja thaikkuihinkaan en päässyt vaikka Volvoon istuinkin. En tosin koske pitkällä tikullakaan v40 malliin IKINÄ! Mutta sviddu että tilaongelma poistui ja hyvin mahtuu kaikki kamat peräloosteriin.

Olen kuitenkin erittäin tyytyväinen itsehillintääni ja maalaisjärkeen. Olin näin --> <-- lähellä etten lähtenyt kaupasta Audi A3 Sportback Ambition 3.2 184 kW quattro DSG-autom kanssa.

Minkäs ostit? V50?

no v70 on ihan eri vehje ku noi 40 ja 50. tuohan kannattaa jos lastuttaa. halvalla saa aikalailla tehoja lisää.
Hyvä valinta, mikä vuosimalli? Ja kyllä tolla kerkeää ilman lastuakin.
lastulla kerkee paremmin :D;)

2001 loppupuoli, mutta 2002 malli kun D5 on. Astrasta tosi hyvät välit ja kiesiin on laitettu vähän kaikki mitä vain voi laittaa. Turbokin uusittu. Aika pappa fiilis kylläkin kun sisällä istuu, mutta kamat menee nyt kyllä todella nätisti kaikki perässä. Aikaisemmin takapenkillä ei ole voinut istua ilman softboxia sylissä ja etupenkilläkin olevalle piti antaa kameralaukku syliin.

2001 loppupuoli, mutta 2002 malli kun D5 on. Astrasta tosi hyvät välit ja kiesiin on laitettu vähän kaikki mitä vain voi laittaa. Turbokin uusittu. Aika pappa fiilis kylläkin kun sisällä istuu, mutta kamat menee nyt kyllä todella nätisti kaikki perässä. Aikaisemmin takapenkillä ei ole voinut istua ilman softboxia sylissä ja etupenkilläkin olevalle piti antaa kameralaukku syliin.

ja vielä sai 15k:lla? :D

Hyvältä valinnalta kuulostaa. Tossa on mun mielestä just sopivan mukava (löllö) alusta. Ja mukavat penkit. Ja kamaa mahtuu kyllä mukaan. Onko siinä mitään vikaa. No onhan se vähän kantikas mutta ei se menoa haittaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom