http://www.koeajo.tv/index.php?331
Ulkoisesti facelift on hillitty. Potentiaalisen ostajan kannalta ehdottomasti tärkein uudistus on ABS-jarrujen tulo vakiovarusteeksi koko mallistoon.
Lievän kasvojenkohotuksen läpikäyneen Skoda Fabian ulkoiset erot edeltäjään näkyvät selkeimmin kahdesta kohdasta. Uutena etupuskurina ja takavalojen uusina laseina.
Keulassa eniten ulkoisia muutoksia
Auton keulassa on muuttunut myös muutama muu asia. Etuhelman aiemmin yhteinäinen ilmanottoaukko on jaettu kolmeen osaan. Aukkojen reunoissa on paikat uusille pyöreille sumuvaloille. Toinen keulan uusi yksityiskohta on mustat suojalistat, jotka ovat aiempaa hieman korkeammalla. Myös jäähdyttimen säleikköä on muutettu hieman.
Sivulta erottuvat uudet aiempaa suuremmat pölykapselit.
Sisällä merkittävin uutuus on uusi ohjauspyörä, joka on samanlainen kuin uudessa Skoda Octaviassa. Siinä on myös sekä etäisyys- että korkeussäätö.
Mittariston asteikko on nyt yhteneväinen muun Skoda-malliston kanssa ja on luettavuudeltaan selkeä. Kojelaudan etuosan muotoilua on tuulilasista taaksepäin muutettu kevyemmäksi.