renki sanoi:Jaahas. juuri nämä mulla on tälläkin hetkellä erittäin jumissa. Mitenhän noita olisi hyvä venytellä? Pään pyöritys kun ei tunnu toimivan.
Lämmitä lavat ja olkapäät esimerkiksi käsiä pyörittelemällä, punnertamalla yms. Kylmää lihasta ei saa venyttää.
Venytys 1:
Mene istumaan. Ota oikealla kädellä vasemman jalkaterän ulkosyrjästä kiinni niin että peukalo osoittaa alaspäin. Työnnä jalkaa eteenpäin. Pitäisi tuntua lapojen välissä.
Venytys 2: (Ottaa hieman eri kohtaan)
Käännä pää oikeaa olkapäätä kohti ja paina kevyesti(!) oikealla kädellä päätäsi alaspäin. Samalla kurkota vasemmalla kädellä maata kohti. Ja sama toisinpäin.
Jotain 30-60 sekuntia olisi hyvä pitää noita venytyksiä kerrallaan. Ei ne paikat heti aukea, mutta estää jatkossa jumiin menemistä, kun venyttelet niitä aina välillä.
mut mä kyl taidan pitäytyä tossa et joka toinen viikko jalat,ku haluun panostaa enemmä toho yläkroppaan ku jaloissa on jo lihaa ihan tarpeeks.ja sitte en yksinkertasesti haluu jalkoja enää isommaks ku ne on ittelleni ihan tarpeeks,ootte mitä mieltä ootte
omapahan on valintani mut näin oon meinannu nyt tehä ku en tosiaa kaipaa sellasia mitään ihan tajuttoman kokosia reisiä jollon ei saa enää farkkuja saati muitakaa housuja oikee ku nytteki jo ongelmaa
et kyllä toi joka tois viikkonen riittäs aivan varmasti mulle... mut jos joku haluis jeesaa sen verra et oisko toi hyvä jako tohon 2 jakoseen,eli sillä viikolla ei tulis jalkoja.eli tässä ehdotukseni:rinta/hauis/ojentajat/forkut ja selkä/olkapäät/epäkkäät/vatsat jos joku viittii sanoo et onko toi hyvä?
eli miltä näyttäs?niin ja pari liikettä on vähä omalla nimellä ku en tiiä niitte virallist nimee :D