elasto
Mode
Tää kans Timballe ynnämuille: Miten tohon tredin alotussivun 4-jakoseen kannattais sijottaa MAVE, jos ja kun haluaa? Kannattaako ottaa pari sarjaa pois esim. ylä- ja alataljasta yks sarja pois ja sit lisätä se 2 sarjaa mavea (selkäpäivästä siis puhun)?
Mä oon kyllä 4-jakoisessa vetäny tollasia selkätreenejä missä on noi kaikki liikkeet mitä tuollakin + mave. Elin maven voi ihan hyvin mun mielestä lisätä sinne ensimmäiseksi liikkeeksi jos jaksaa tehdä kaikki. Jos jotain ottais sen takia pois ni varmaan alatalja. Mahdollisesti myös kohautukset jos mave ottaa tarpeeksi epäkkäisiin.
Kysymys Timballe ynnämuille: Jos tuota SJMV:tä ei kertakaikkiaan vaan saa tuntumaan takareisiin, vaan siinä menee aina vaan selkä kipeeksi ja lisäksi käsistä loppuu puristusvoima isoilla painoilla, niin mikä olis vaihtoehtonen liike? Useampiaki vaihtoehtoja ehottakaa. Aattelin ite jotain jullea tai tuon SJMV:n harjoittelemista käsipainoilla, ajaako saman asian esim tuo julle..?
Julle on hyvä vaihtoehto takareisiliikkeeksi myös. Toinen kokeilemisen arvoinen on GHR eli Glute Ham Raise.
!