elasto
Mode
BOOOOOMMM!!
Nyt kun sain huomion,niin...
Tälläinen 2.jakoinen
1.Rinta,etureidet,olkapäät,ojentajat
-Penkkipunnerrus tanko x3
-Vinopenkki tanko x2
-Kyykky x3
-Reiden ojennukset x3
-Niskantakaa x3
-Vipunostot sivulle x2
-Kapea penkki x3
2.Selkä,takareidet,pohkeet,hauikset,
-http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/LVBentOverRow.html
(mikä lie suomalainen nimi)
-Ylätalja x3
-MV x3
-Koukistukset
-Pohkeet istuen
-Hauikset scott
Tuossa etusivulla oli niitä vaihtoehtoisia liikkeitä,niin kannattaako mun niitä vaihdella esim, Kyykky ja seuraavalla kerralla prässi?Kuulostaa liian monimutkaiselta.Eikö ole kannattavampaa pitää yhdessä liikkeessä?
Ja toihan 2-jakoinen meni siis näin MA 1 treeni TI 2 treeni TO 1 treeni PE 2 treeni?siis
esimerkiksi
Ja toistot siinä 10-12 välillä
Kiitos!
Penkkipunnerruksesta ja pystypunnerruksesta ottaisin ehkä yhden sarjan pois. Ainakin itelläni on vaan 2 sarjaa molemmissa ja oon ottanu mun 2-jakosen pohjan myös suoraan jostain esimerkistä. Mikäli nyt tarkotat pystypunnerrusta tolla "niskantakaa"? :D
Ei niitä liikkeitä tarvi vaihdella joka toiseen kertaan vaan voit tehä esim. samoja liikkeitä viikkoja tai kuukausia ennen ku kyllästyt ja vaihdat sitten.
Kuitenkin esim. viparit sivuille vaihtaisin ehkä jopa joka toinen kerta vipareihin taakse, jotta takaolkapäät saa myös suoraa hittiä.
Toi sun toisen päivän eka liike taitaa olla t-kulmasoutu jos en nyt ihan väärässä ole. No mut kuitenkin tolla kakkospäivällä maastavedon tilalla tekisin ainakin itse suorin jaloin maastavedon, jotta takareidet saa kunnolla rasitusta. Tosin jos toi normaali mave ottaa sulla kunnolla takareisiin ni tee sit vaan sitä. Koukistuksiin riittää sarjamäärikis 2, jos teet esim. sjmv:n kunnolla 3 sarjaa. Pohkeille sitten 2 tai 3 sarjaa ja hauiksille vaikka 3. Pohkeissa kannattaa mun mielestä myös vaihdella vaikka joka toinen kerta istuen ja joka toinen seisten ni saa molemmat leveä pohjelihas ja kaksoiskantalihas rasitusta.
Niin ja itsekin tosiaan treenaan työntävät/vetävät jaolla ma,ti,to,pe ja hyvin toimii eli ihan hyvät päivät on.