Heippa!
Löysin tieni tänne foorumille etsiessäni saliohjelmia ja motivaatiota treenaamiseen ihan uudella tavalla.
Etsiskelin tästä ketjusta vinkkejä ja muokkasin mieleisekseni. Nyt haluaisinkin kuulla teiltä hiukan kokeneemmilta miltä treeniohjelma kuulostaa.
Olen 173 cm pitkä ja painan 58 kg. Olen valmiiksi jo hoikka ja vartaloni on ihan kiva mutta haluaisin lisää kiinteytystä ja lihaksia erityisesti vatsaan.
Olen synnyttänyt pari vuotta sitten ja raskauskilot ja enemmänkin on lähteneet aikoja sitten. Vyötärössä ja alavatsassa on silti läskiä ja haluaisin polttaa
siitä rasvan pois ja tilalle pyykkilaudan :D Sekä tietysti lihaksia sopivasti koko kroppaan. Lihaksia ei tarvitse olla hirvittävää määrää mutta mielellään näkyvästi, fitnesmallien kuvat ovat niitä joista motivaatiota haen ja joihin pyrin.
Salilla käymiseni on rajallista lapsen takia mutta pyrin 3 x viikossa käymään. Muuten harrastan kerran viikossa agilityä koirien kanssa sekä tietysti lenkkeilyä lasten vaunuja työntäen ja kahta koiraa taluttaen 2 x päivässä. Lisäksi pyrin juoksemaan lenkin koiran kanssa 2-3 krt viikossa. Aamuaerobisia en yksinkertaisesti pysty tekemään vaikka kovasti haluaisinkin joten aerobiset suoritan sitten muina aikoina.
Niin ja olen nainen! No toki se taisi tuosta synnyttämisestä tulla jo ilmi... Palautusjuomana käytän Fastin Dietmixiä juoksulenkkien ja salitreenin jälkeen. kävelylenkkien jälkeen en.
Ruokavalioni on tällä hetkellä tällainen:
aamupala
45 g kaurahiutaleita
100 g raejuustoa
150 g mehukeittoa
lounas
100 g broileria / nautaa / kalaa
200 g kasviksia
25 g raejuustoa
välipala
100 g marjoja ( + 1 banaani silloin tällöin)
250 g maitorahkaa
päivällinen
40 g pastaa /riisiä tai 170 g perunaa
100 g nautaa/kalaa/broileria
200 g kasviksia
iltapala
vehnäleseet 10 g
maitorahka 250 g
mehukeitto 100 g
(+ 1 banaani silloin tällöin)
ja sitten se treeniohjelma:
Treeni 1
Kädet, olkapäät, haukkarit
- Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 3 x 10
- Kulmasoutu tangolla 3 x 10
- Pystysoutu tangolla 3 x 10
- Vipunosto sivulle 3 x 10
- punnerrus niskantakaa käsipainolla 3 x 10
- 3 - noston ohjelma 3 x 10
- haukkari tangolla 3 x 10
- ristikkäistalja 3 x 10
- alaspäin veto 3 x 10
- dippi 2 x 5
- 8 min vatsaohjelma
Treeni 2
Jalat , rinta
- kyykky 3 x 10
- prässi 3 x 10
- Jalkojen koukistus 3 x 10
- Pohkeet 3 x 10
- suorin jaloin maasta veto 3 x 10
- pakarat laitteessa 3 x 15
- penkki käsipainoilla 3 x 10
- rintaprässi 3 x 10
- rintaprässi vino 3 x 10
- rintaprässi toinen vino 3 x 10
- 8 min vatsaohjelma
Treeni 3
Selkä, vatsat,
- alatalja 3 x 10
- ylätalja 3 x 10
- selänojennukset 3 x 10
- vatsarutistus 3 x 10
- vatsarutistus laitteessa 3 x 10 (jalatkin nousee)
- vatsadippi 3 x 10
- vinot vatsat laitteessa 3 x 10
- vinot vatsat 3 x 15
Kaikki ei ole ehkä ihan oikean nimisiä nuo liikkeet, kirjotin niin että itse tunnistan ne :D kysykää jos on epäselvää.
tuo 8 min vatsaohjelma löytyy täältä: http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474&feature=player_embedded
mielipiteitä?!!
Löysin tieni tänne foorumille etsiessäni saliohjelmia ja motivaatiota treenaamiseen ihan uudella tavalla.
Etsiskelin tästä ketjusta vinkkejä ja muokkasin mieleisekseni. Nyt haluaisinkin kuulla teiltä hiukan kokeneemmilta miltä treeniohjelma kuulostaa.
Olen 173 cm pitkä ja painan 58 kg. Olen valmiiksi jo hoikka ja vartaloni on ihan kiva mutta haluaisin lisää kiinteytystä ja lihaksia erityisesti vatsaan.
Olen synnyttänyt pari vuotta sitten ja raskauskilot ja enemmänkin on lähteneet aikoja sitten. Vyötärössä ja alavatsassa on silti läskiä ja haluaisin polttaa
siitä rasvan pois ja tilalle pyykkilaudan :D Sekä tietysti lihaksia sopivasti koko kroppaan. Lihaksia ei tarvitse olla hirvittävää määrää mutta mielellään näkyvästi, fitnesmallien kuvat ovat niitä joista motivaatiota haen ja joihin pyrin.
Salilla käymiseni on rajallista lapsen takia mutta pyrin 3 x viikossa käymään. Muuten harrastan kerran viikossa agilityä koirien kanssa sekä tietysti lenkkeilyä lasten vaunuja työntäen ja kahta koiraa taluttaen 2 x päivässä. Lisäksi pyrin juoksemaan lenkin koiran kanssa 2-3 krt viikossa. Aamuaerobisia en yksinkertaisesti pysty tekemään vaikka kovasti haluaisinkin joten aerobiset suoritan sitten muina aikoina.
Niin ja olen nainen! No toki se taisi tuosta synnyttämisestä tulla jo ilmi... Palautusjuomana käytän Fastin Dietmixiä juoksulenkkien ja salitreenin jälkeen. kävelylenkkien jälkeen en.
Ruokavalioni on tällä hetkellä tällainen:
aamupala
45 g kaurahiutaleita
100 g raejuustoa
150 g mehukeittoa
lounas
100 g broileria / nautaa / kalaa
200 g kasviksia
25 g raejuustoa
välipala
100 g marjoja ( + 1 banaani silloin tällöin)
250 g maitorahkaa
päivällinen
40 g pastaa /riisiä tai 170 g perunaa
100 g nautaa/kalaa/broileria
200 g kasviksia
iltapala
vehnäleseet 10 g
maitorahka 250 g
mehukeitto 100 g
(+ 1 banaani silloin tällöin)
ja sitten se treeniohjelma:
Treeni 1
Kädet, olkapäät, haukkarit
- Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 3 x 10
- Kulmasoutu tangolla 3 x 10
- Pystysoutu tangolla 3 x 10
- Vipunosto sivulle 3 x 10
- punnerrus niskantakaa käsipainolla 3 x 10
- 3 - noston ohjelma 3 x 10
- haukkari tangolla 3 x 10
- ristikkäistalja 3 x 10
- alaspäin veto 3 x 10
- dippi 2 x 5
- 8 min vatsaohjelma
Treeni 2
Jalat , rinta
- kyykky 3 x 10
- prässi 3 x 10
- Jalkojen koukistus 3 x 10
- Pohkeet 3 x 10
- suorin jaloin maasta veto 3 x 10
- pakarat laitteessa 3 x 15
- penkki käsipainoilla 3 x 10
- rintaprässi 3 x 10
- rintaprässi vino 3 x 10
- rintaprässi toinen vino 3 x 10
- 8 min vatsaohjelma
Treeni 3
Selkä, vatsat,
- alatalja 3 x 10
- ylätalja 3 x 10
- selänojennukset 3 x 10
- vatsarutistus 3 x 10
- vatsarutistus laitteessa 3 x 10 (jalatkin nousee)
- vatsadippi 3 x 10
- vinot vatsat laitteessa 3 x 10
- vinot vatsat 3 x 15
Kaikki ei ole ehkä ihan oikean nimisiä nuo liikkeet, kirjotin niin että itse tunnistan ne :D kysykää jos on epäselvää.
tuo 8 min vatsaohjelma löytyy täältä: http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474&feature=player_embedded
mielipiteitä?!!