Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tanko silmien kohdalle ennen nostoa. Ja tuohon penkkiin sen verran kiinniottaen että, olen kerran joutunut tekemään tuommoisella penkillä ja voin vannoa etten tule koskaan enää tekemään sillä. Tuo on varmasti ihan ok jos on kaveri mukana, joka voi auttaa nostamaan tangon pois telineestä ja laittamaan sen siihen takaisin, mutta yksin tuon kanssa sählätessä varsinkin isompien painojen kanssa olkapäät voi sanoa itsensä irti milloin tahansa. Ainakin oma ratkaisu tähän voisi olla se, että jos peruspenkkiä haluaa tehdä niin sillon vaihtaisin eri salille jossa on kunnon penkki
Mä en tajua miten saan pidettyä lavat yhdessä? Siis en vaan ymmärrä miten ne pysyy yhessä kun kädet on ylhääl
Mä en tajua miten saan pidettyä lavat yhdessä? Siis en vaan ymmärrä miten ne pysyy yhessä kun kädet on ylhääl
Ei rakoa missään nimessä, rintaan asti vain venytyksen nimissä. Perseen nostaminen ja vajaaksi jättäminen eivät ole parhaita keinoja. Vähennä painoa ja tee koko liikeradalla.Ihan nopea kysymys vaan, että pitääkö tangon koskea rintaan vai saako siihen jäädä pieni rako? Pienellä raolla tehtynä kontrolli ja tekniikka tuntuvat pysyvän paremmin hallinnassa.
Ei rakoa missään nimessä, rintaan asti vain venytyksen nimissä. Perseen nostaminen ja vajaaksi jättäminen eivät ole parhaita keinoja. Vähennä painoa ja tee koko liikeradalla.
Onkos sillä mitään väliä kun vaihdoin penkissä otteen apinaotteeseen, että ranteet hieman kääntyvät? Eli kun yritän penkata niin ettei ne vääntyisi, niin en saa läheskään niin paljon voimaa nostoon kuin silloin kun ne vääntyvät.. toivottavasti joku ymmärsi :D