Fantasy Football

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Katos katos!! meikä on johdossa :D en kyl tuu olee ens kierroksen jälkeen!!

Mitä ihmettä. Miten porukalla noin paljo jo pisteitä :O. Pitääkö tässäkin vaihella joka päivä noita pelaajia niinku snickers managerissa, vai onko tietty määrä tietylle ajalle...

toi näyttää jotain et siirtoi ois 4, mitäs se mahtaa tarkottaa :D et saa tehä 4 vaihtoo yhellä lohkovaiheella? mut kuitenkin jossain vaiheessa kaikki tulee pelaamaan ne pelit!! jos joku vähän viittis valasta tätä asiaa :D

toi näyttää jotain et siirtoi ois 4, mitäs se mahtaa tarkottaa :D et saa tehä 4 vaihtoo yhellä lohkovaiheella? mut kuitenkin jossain vaiheessa kaikki tulee pelaamaan ne pelit!! jos joku vähän viittis valasta tätä asiaa :D

Samaa ihmettelen. Säännöistä saa sen kuvan, että saa tehdä neljä vaihtoa per lohkovaihe, mutta tänään tein vaihdon ja kone sanoo, että minulla on 3 vaihtoa jäljellä ennen seuravaa ottelu päivää.

Saako siis vaihtoja tehdä 4 joka päivä?

Mä tein eilen jo 3 siirtoa ja nyt näyttää, että on 1 vielä jäljellä. Eli on sit varmaan just neljä vaihtoa per lohkovaihe. Totako haitte takaa?

Perkele ku en huomannu tota aikasemmi ni olisin voinu lähtee viel mukaa :D

Eli rautaperse, kun mul on toi 4 vaihtoo jäljellä nyt, niin voin tehä ne 4 vaihtoo täs nyt ekassa lohkovaiheessa ja sitten kun toinen lohkovaihe alkaa nii on taas uudet 4 vaihtoo?

näin mä tän ymmärsin :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täytyy nauttia tästä jaetusta ykkössijasta vielä kun voi, tosin kyllähän tänään saattaa pisteitä pari kertyä jos Italia pyörittää Hollantia.

Näiden vaihtojen jälkeen sinulla on 2 vaihtoa jäljellä tämän ottelupäivän aikana.

Nämä pelaajasiirrot varmistuvat Lohkovaihe 2, kunhan ne hyväksytään ennen 11 kesä 18:00 CET.

Nyt kun oon tekemäs vaihtoo tulee tollanen, eli jos mä teen vaihtoja niin noi vaihdetut pelaajat saa pisteitä vasta lohkovaiheessa 2???

Näiden vaihtojen jälkeen sinulla on 2 vaihtoa jäljellä tämän ottelupäivän aikana.

Nämä pelaajasiirrot varmistuvat Lohkovaihe 2, kunhan ne hyväksytään ennen 11 kesä 18:00 CET.

Nyt kun oon tekemäs vaihtoo tulee tollanen, eli jos mä teen vaihtoja niin noi vaihdetut pelaajat saa pisteitä vasta lohkovaiheessa 2???

Noi sivut on suomennettu huonosti.

Kerää ne pisteitä heti, ja sinulla on 2 vaihto tässä lohkovaiheessa jäljellä.

Asia selvä
Kiitos paljon :D eli nyt vaihtamaan!! :D

Ei tietenkään tämän kierroksen aikana vaihdetut pelaajat saa pisteitä. Poikkeuksena Villikortti-vaihto.

Elikkä nyt kun vaihdoin Thuramin ja Mutun tälle päivälle niin ne ei saa pisteitä vasta kun lohkovaiheessa 2?? et se joukkue minkä laittaa yhteen lohkovaiheeseen sillä sitten mennään koko lohkovaihe? vai??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom