Katos katos!! meikä on johdossa :D en kyl tuu olee ens kierroksen jälkeen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toi näyttää jotain et siirtoi ois 4, mitäs se mahtaa tarkottaa :D et saa tehä 4 vaihtoo yhellä lohkovaiheella? mut kuitenkin jossain vaiheessa kaikki tulee pelaamaan ne pelit!! jos joku vähän viittis valasta tätä asiaa :D
Mä tein eilen jo 3 siirtoa ja nyt näyttää, että on 1 vielä jäljellä. Eli on sit varmaan just neljä vaihtoa per lohkovaihe. Totako haitte takaa?
Keskiviikkona alkaa vasta lohkovaihe 2.Jotenki sekava on koko systeemi, onko nyt niin että 1 lohkovaihe on jo loppunu :wtf:
Näin mäkin ymmärrän.Eli rautaperse, kun mul on toi 4 vaihtoo jäljellä nyt, niin voin tehä ne 4 vaihtoo täs nyt ekassa lohkovaiheessa ja sitten kun toinen lohkovaihe alkaa nii on taas uudet 4 vaihtoo?
näin mä tän ymmärsin :D
Näiden vaihtojen jälkeen sinulla on 2 vaihtoa jäljellä tämän ottelupäivän aikana.
Nämä pelaajasiirrot varmistuvat Lohkovaihe 2, kunhan ne hyväksytään ennen 11 kesä 18:00 CET.
Nyt kun oon tekemäs vaihtoo tulee tollanen, eli jos mä teen vaihtoja niin noi vaihdetut pelaajat saa pisteitä vasta lohkovaiheessa 2???
Asia selvä
Kiitos paljon :D eli nyt vaihtamaan!! :D
Ei tietenkään tämän kierroksen aikana vaihdetut pelaajat saa pisteitä. Poikkeuksena Villikortti-vaihto.