Fantasy Football

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkä nyt kun vaihdoin Thuramin ja Mutun tälle päivälle niin ne ei saa pisteitä vasta kun lohkovaiheessa 2?? et se joukkue minkä laittaa yhteen lohkovaiheeseen sillä sitten mennään koko lohkovaihe? vai??
Yksi(1) lohkovaihe on yksi(1) pelikierros. Jokainen joukkue pelaa yhdessä lohkovaiheessa yhden pelin.

Eli nyt kun olet nuo pelaajat vaihtanut niin ne saavat pisteitä seuraavassa pelissä eli lohkovaihe 2:ssa. Ainoana poikkeuksena on Villikortti-vaihto, jolla pelaajan saa jo saman kierroksen peliin. Silläkään ei saa vaihdettua jo pelanneita pelaajia pois.

mitä hyötyä niitä on sitten vaihtaa kesken lohkovaiheen jos ne ei pisteitä siinä kerää...

Ne vaihdetaan seuraavalle kierrokselle.

Voi saatana, nyt meni päin persettä.

Vaihdoin Kuytin pois vahingossa, Henry ei pelannut, Evra ei pelannut, Vennegoor of Hesselink ei pelannut, Perrotta ei pelannut.

Vitun hyvin valittu joukkue.

Huonoa tuuria!! Tsemppiä sulle Art2!!

Perseelleen menee tää setti. Henry ei pelanu, frei loukkaantu, siinä mun hyökit, torres sentään tänään pelaa. Perkeles.

sekavat säännöt- Mitä josvaihdan nyt pelaajan pois joka sai vaikka 6pistettä, saanko ne pisteet silti siitä äijästä toiselle kierrokselle, siis kun se huomenna käynnistyy.

tuo villikortti hommaki meni ohi suun, olisin saanu henryn vaihdettua johonki hyökkiin esim zlataniin. vittttu

Juzzi87, ite sain sellasen kuvan,et se minkä joukkueen otat alussa se on sen koko ekan lohkovaiheen! sitten sulla on ne 4 vaihtoa ja ne kun oot tehny nii ne pelaajat alkaa saamaa pisteitä sitten lohkovaiheessa 2 jne...

Tosta villistä kortista kai sen verran tiedän et,jos sen käyttää ja tekee vaihtoja ne pelaajat sit saavat kai heti pisteitä,eikä vasta esim.lohkovaiheessa 2

Kuka uskaltaa myöntää että oli joukkueessa David Villa:jahas:

Samaa mietin itse.

Onneksi fabregas teki maalin. Saa edes vähän säälipisteitä.

Edit. Näköjään joukkueessa Dersalaiset. Menee mukavasti Pakko Cupin kärkeen:(

Itse vielä tyhmänä vaihdoin Ibrahimovićin villillä kortilla eilen pois. Luulin sen palaavan tänään takaisin.

Pitäisi käyttää tota sivustoa englannin kielisenä, niin ei tulisi noita virheitä. On nimittäin suomennettu huonosti.

No turha inistä. Näillä mennään.

Itellä vaa Carlos Puyol ja eikä tietenkään tullu nollapelii Espanjan päätyy :D Noo nyt Zlatan tekee pari häkkii ilta pelis nii se paikkaa tilannetta mukavasti!

Kenen jengi Dersalaiset on??!! nappas kovat pisteet nyt!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Perseelleen menee tää setti. Henry ei pelanu, frei loukkaantu, siinä mun hyökit, torres sentään tänään pelaa. Perkeles.

sekavat säännöt- Mitä josvaihdan nyt pelaajan pois joka sai vaikka 6pistettä, saanko ne pisteet silti siitä äijästä toiselle kierrokselle, siis kun se huomenna käynnistyy.

tuo villikortti hommaki meni ohi suun, olisin saanu henryn vaihdettua johonki hyökkiin esim zlataniin. vittttu

Eivät menetä pisteitä.

ZLAAATAAAN!! teki yhen!

Mä oon ihan kuutamolla tämän kanssa...
Eikös tänään ala Lohkovaihe 2? Ja jos nyt vaihdan pelaajia, niin onko ne mukana illan, huomisen jne peleissä?

Liigan kärkipaikalta on hyvä lähteä toiselle kierrokselle. Nyt täs viel nopeat taktiset vaihdot ja sit vaa toivotaan, että ei kuse koko homma niihin :D

Mä oon ihan kuutamolla tämän kanssa...
Eikös tänään ala Lohkovaihe 2? Ja jos nyt vaihdan pelaajia, niin onko ne mukana illan, huomisen jne peleissä?
juh.eli tuolla on tuo seuraava takaraja lohkovaihe kakkoseen 11 kesäkuuta kello 18.eli sitä ennen vaihdetut pelaajat on mukana lohkovaihe kakkosessa

Eikös tähän lohkovaihe kakkoseen pitäny saada uusia vaihtoja? Meikäläinen on tehny tuolla yht. 5 vaihtoa, joista mikään ei ole näkynyt peleissä sitten, vaan niissä on ollut vanhat pelaajat : D. Nyt näyttää, että kaikki vaihdot on käytetty, vaikken ole tänään ketään vaihtanut.

lohkovaihe kakkonen alkaa tänään.eli jos sä olet vaihtanut pelaajia lohkovaihe ykkösen ollessa käynnissä niin ne vaihdot on voimassa vasta kakkosessa.ja niitä vaihtoja on per lohkovaihe,ei per päivä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom