Fantasy Football

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
17 tiimiä mukana.

Mulla on paha kutina siitä, että vien teitä ruotsalaisella parivaljakolla 8-0

Ja mähän voin aina erottaa liigasta kaikki, jotka on mua parempia;)

Eli periaatteessa voitto on sulle varma :D jos oot häviöllä poistat vaa kaikki siit edestä ja kimpan voitto napsahtaa RautaPerseelle :D
Ja mä vien mun Hollanti kaksikolla!! Hollanti voittaa koko kisat!!

onko muuten jtn vinkkejä, panostaako keskikenttään, hyökkääjiin vai puolustajiin. ketkä kerää eniten pisteitä keskimäärin, juurikin tuosta champions liigan lopputuloksista olis nähny.

onko muuten jtn vinkkejä, panostaako keskikenttään, hyökkääjiin vai puolustajiin. ketkä kerää eniten pisteitä keskimäärin, juurikin tuosta champions liigan lopputuloksista olis nähny.

Ei ole vinkkejä, koska en ole ennen pelannut. Mutta mielestäni hyökkääjät ovat huonoja saamaan pisteitä. Vaikka ne tekevät maaleja enenmän kuin muut, mutta niiden saamat pisteet maaleista ovat pienempiä, kuin keskikentän, saati pakkejen.

Tämän perusteella menen 4-4-2 kaaviolla.

Enempää en paljasta, ennen kuin peli alkaa;)

Siis tosiaan, voin olla väärässä, kun en ole ennen pelannut.

Mut yleensä ne hyökkääjät ne maalit kyl tekevät ja suurinosa pisteistä tulee niiltä mitä muiden fantasyleagueiden perusteel on kattonu.

Pisteet tulee, jos vaan toimii samalla systeemillä kuin Champions League, sen mukaan pelaako koko ottelun, syöttääkö maalin, tekeekö maalin, torjuuko maalintekopaikan, torjuuko maalin (maalivahti) yms..
Kapteeniksi merkitty pelaaja saa muistaakseni vielä ottelua kohden saamansa pisteen tuplaten. Tällä kyseisellä systeemillä olen ainakin itse tehnyt joukkueeni...

Pisteet tulee, jos vaan toimii samalla systeemillä kuin Champions League, sen mukaan pelaako koko ottelun, syöttääkö maalin, tekeekö maalin, torjuuko maalintekopaikan, torjuuko maalin (maalivahti) yms..
Kapteeniksi merkitty pelaaja saa muistaakseni vielä ottelua kohden saamansa pisteen tuplaten. Tällä kyseisellä systeemillä olen ainakin itse tehnyt joukkueeni...

Tuolla sivuilla oli koko lista, noista pisteistä. Pakit ja keskikenttä saavat myös hyvät pisteet nollapelistä.

Hemmetti kun ei jaksa panostaa tähän. Paiskoin vaan jengin läjään ja sillä selvä.
Mut luultavasti tällein tulee parempi tulos kuin jos olisin oikein miettinyt... :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Meit on ihan kivasti mukana!!! :D saadaan hyvä kisa!!

Laitan kioskin kiinni. Elikkä uusia pelaajia ei enää pääse mukaan.

Onko kellään ekassa pelissä kavereita? Minulla on keskikentällä Polak, joka tänään rankaisee, tai ainakin nollapelistä tulee pojoja.

Edit. tai laitan kohta kiinni, sivut ovat päivityksen alla.

No voi helvetti! Unohdin kokonaan katsoa noita kokoonpanoja uusiksi :( Noh, kai se näinkin menee...

Itellä oli Cech ja Iso JAN (Koller)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom