Fallout 1&2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Kato ettei vain olisi raajoja hajalla? Taistelussa nehän heti kipittää karkuun jos ei pysty asettaan käyttämään. En kyllä muista että radiation olisi koskaan vaikuttanut tuohon, mutta kannattaa sekin tietty kokeilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kato ettei vain olisi raajoja hajalla? Taistelussa nehän heti kipittää karkuun jos ei pysty asettaan käyttämään. En kyllä muista että radiation olisi koskaan vaikuttanut tuohon, mutta kannattaa sekin tietty kokeilla.
Tjoo, voi muuten olla että niillon paikat rikki. Pitääpä kokeilla tosiaan. On muuten aika hieman ajanut ohi tästäkin, tunnelma ja kirjoitus on edelleen rautaa, mutta pelattavuus meinaa olla välillä aika tuskaa.

Mikäs tää pätsi on? mitä se tuo lisää peliin?

The purpose of this mod is to add back into the game all the content that was originally planned by the Fallout 2 devs. You will find about 6 new locations (some quite large, other smaller) as well as a few new areas to old locations. In addition, almost every town in the game has new content whether it is new characters, quests, or items. Playing this will definitely be a new experience.

Täältä löytyy:

http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php?action=file&file_id=1097

The purpose of this mod is to add back into the game all the content that was originally planned by the Fallout 2 devs. You will find about 6 new locations (some quite large, other smaller) as well as a few new areas to old locations. In addition, almost every town in the game has new content whether it is new characters, quests, or items. Playing this will definitely be a new experience.

Täältä löytyy:

http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php?action=file&file_id=1097

Onko tuo hyvä modi? Kannattaako DL:ta?

Onko tuo hyvä modi? Kannattaako DL:ta?

Periaatteessa ei ole modi, vaan epävirallinen päivitys. Korjaa satoja bugeja, joita jäi kun pelintekijät lopettivat pelin päivittämisen. Tais olla yhteensä n. 6000 bugia (enemmän tai vähemmän suuria) julkaisuversiossa, joista viimeisin virallinen päivitys (1.02d) korjaa n. puolet. Tässä epävirallisessa patchissa on mun käsittääkseni korjattu suurin osa jäljellejääneistä. Plus muitakin hyviä juttuja, kuten noi edellämainitut lisäalueet yms., jotka jätettiin julkaisuversiosta pois. Kannattaa siis todellakin ladata, jos vielä Fallout 2:sta aikoo pelata.

Jäin vahingossa fallout 2 jetiin koukkuun niin pääsekö siitä irti vai pitääkö mun tyytyä osaani narkkarina? Oon siis vetäny vaan kaks kertaa mutta se jo riitti.

Jäin vahingossa fallout 2 jetiin koukkuun niin pääsekö siitä irti vai pitääkö mun tyytyä osaani narkkarina? Oon siis vetäny vaan kaks kertaa mutta se jo riitti.

Ainakin ite löysin joskus San Franciscosta siltä toiselta kauppiaalta (ei se asekauppias) jonkun pullon, jolla sai parannettua riippuvuuden. Taitaa kyllä olla aika pieni mahdollisuus, että sitä on siellä myynnissä.

Se Vault Cityn Dr.Troy mikä lie kysyy sulta Jet:a tutkimuksia varten, ku saat citizen-paperit, voit toimittaa sen sille, sitte menee joku parikymmentä vuoro kautta niin se saa valmistettua vasta-aineen jet:iin ja pyytää sen toimittamaan Redding:iin (muistaakseni), niin mun käsittääkseni sen pullon voi itekki vetästä jolloin pääsi eroon addiction jutusta

Hop hop hop! Tämän tredin innoittamana päätin aloittaa tulevan viikon kulttuuriteolla. Fallout 2 on nyt asennettu ja patch-lataus valmistuu juuri. Kohta pääsen minäkin näkemään mistä kaikki puhuu! :D

Ei helvetti! :D Ensipuraisu pelistä otettu. Olempa elämäni aikana tasan yhtä ropea ennen pelannut (Oblivion) ja vuoropohjaisuus on vain tuttu käsite jostain Jagged Alliancen ajoilta. Tästä johtuen oli päällä hienoinen "mitäs vittua?"-fiilis koko ajan. Olen aika lahjakkaasti kujalla kaikesta! Hahmonluominen ja skillien kasvatus on yhtä tuskaa, kun ei ole käryäkään mitä skillejä noista valitsis, kauhee määrä! Taistelusta en edes kehtaa sanoa mitään muuta kuin, että kuokkaan tulee. Eipä ole controlleistakaan pahemmin tietoa ja kaikennäköstä kommellusta sattuu harvasen hetki. Huh huh, huomenna pitää tutustua ehkä syvemmin. Ainakin alkukangertelua on sen verran, että vielä en tohdi hehkuttaa mitään.

Kannattaa Kimsson tutustua The Nearly Ultimate Fallout 2 Guide:n hahmonteko-osioon, esittelee todella hyvin kaikki hahmon statsit/taidot jne., mitkä kannattaa valita ja mitä välttää kuin ruttoa.

Ne suositellut hahmot osion loppuosassa on pomminvarma tapa tehdä toimiva hahmo joka tilanteeseen, Gunfighter jos tykkäät pitää porukkaa mukana, tai oma lempparini Solo sniper (voi muitakin aseita toki käyttää), tapat yksin kaikki ja jos joku yrittää ängetä messiin käyt vaan viemässä mokomat orjakauppiaiden riesaksi. Kelpo korvausta vastaan, tietty. ;)

Itse pelaisin ykkösen ensin läpi. Toimii parhaiten alkupaloina kakkoselle.
Ekalla pelikerralla ei kannata kauheasti eri guideja lukea, menee vain turhaksi hiomiseksi koko pelaaminen (+ mahdolliset juonipaljastukset). Sitä hiomista voi sitten harrastaa kun pelaa toiseen kertaan.

Kannattaa Kimsson tutustua The Nearly Ultimate Fallout 2 Guide:n hahmonteko-osioon, esittelee todella hyvin kaikki hahmon statsit/taidot jne., mitkä kannattaa valita ja mitä välttää kuin ruttoa.

Ne suositellut hahmot osion loppuosassa on pomminvarma tapa tehdä toimiva hahmo joka tilanteeseen, Gunfighter jos tykkäät pitää porukkaa mukana, tai oma lempparini Solo sniper (voi muitakin aseita toki käyttää), tapat yksin kaikki ja jos joku yrittää ängetä messiin käyt vaan viemässä mokomat orjakauppiaiden riesaksi. Kelpo korvausta vastaan, tietty. ;)

mä en ainakaan tykkää tollasista hahmo-guideista, menee se roolipelaaminen ihan hukkaan, kun tekee jo "valmiiksi" tehdyn hahmon. paljon kivempi on itte pelaa ja kattoo mitä tapahtuu kun mitäkin ominaisuuksia valitsee.

mä en ainakaan tykkää tollasista hahmo-guideista, menee se roolipelaaminen ihan hukkaan, kun tekee jo "valmiiksi" tehdyn hahmon. paljon kivempi on itte pelaa ja kattoo mitä tapahtuu kun mitäkin ominaisuuksia valitsee.

Amen to that!

Muutenkaan ei tule kyllä mitään guideja käytettyä, jos ei ole aivan pakko. Eli aika pahasti pitää jossain pelissä jumittaa tiettyyn kohtaan, että "huijaan" ja käytän jotain guidea.

Kummatkin pelattu läpi useaan otteeseen :5:
Pelityyli: Laser aseet + varastaminen all the way

ps. fuck the walkthroughs / guides

Stiilaaminen on kyllä kova skilli :D

Ei noita oppaita kukaan pakota lukemaan, pistin vain linkin jos haluaa tietää statsien merkityksestä yms. paremmin. Falloutit on kyllä sellaisia pelejä jotka ansaitsee monen monta läpipeluuta, mutta ei kaikilla välttämättä riitä aika siihen.

Jos ekalla kerralla ei kannata lukea oppaita kokemuksen tai spoilereiden takia ja toisella kerralla tietää jo statseista ja osaa pelata pelin läpi vähän erikoisemmalla hahmolla niin ei kai noita tarvi ikinä :)

Olisi kyllä ihan kiva katsoa ne täysin turhat taidot ja vähän infoa moisista ellei halua aloitella peliä muutamaan otteeseen alusta, joka toki on ihan kivaa. Pelissä kun pystyy etenemään niin montaa eri reittiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom