Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tjoo, voi muuten olla että niillon paikat rikki. Pitääpä kokeilla tosiaan. On muuten aika hieman ajanut ohi tästäkin, tunnelma ja kirjoitus on edelleen rautaa, mutta pelattavuus meinaa olla välillä aika tuskaa.Kato ettei vain olisi raajoja hajalla? Taistelussa nehän heti kipittää karkuun jos ei pysty asettaan käyttämään. En kyllä muista että radiation olisi koskaan vaikuttanut tuohon, mutta kannattaa sekin tietty kokeilla.
Jahas, tässä Fallout 3:n odotuksen keskellä aloin pelaamaan kakkososaa läpi, Bear Duden Restoration patchin kanssa...
Mikäs tää pätsi on? mitä se tuo lisää peliin?
The purpose of this mod is to add back into the game all the content that was originally planned by the Fallout 2 devs. You will find about 6 new locations (some quite large, other smaller) as well as a few new areas to old locations. In addition, almost every town in the game has new content whether it is new characters, quests, or items. Playing this will definitely be a new experience.
Täältä löytyy:
http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php?action=file&file_id=1097
Onko tuo hyvä modi? Kannattaako DL:ta?
Jäin vahingossa fallout 2 jetiin koukkuun niin pääsekö siitä irti vai pitääkö mun tyytyä osaani narkkarina? Oon siis vetäny vaan kaks kertaa mutta se jo riitti.
Jäin vahingossa fallout 2 jetiin koukkuun niin pääsekö siitä irti vai pitääkö mun tyytyä osaani narkkarina? Oon siis vetäny vaan kaks kertaa mutta se jo riitti.
Kannattaa Kimsson tutustua The Nearly Ultimate Fallout 2 Guide:n hahmonteko-osioon, esittelee todella hyvin kaikki hahmon statsit/taidot jne., mitkä kannattaa valita ja mitä välttää kuin ruttoa.
Ne suositellut hahmot osion loppuosassa on pomminvarma tapa tehdä toimiva hahmo joka tilanteeseen, Gunfighter jos tykkäät pitää porukkaa mukana, tai oma lempparini Solo sniper (voi muitakin aseita toki käyttää), tapat yksin kaikki ja jos joku yrittää ängetä messiin käyt vaan viemässä mokomat orjakauppiaiden riesaksi. Kelpo korvausta vastaan, tietty. ;)
mä en ainakaan tykkää tollasista hahmo-guideista, menee se roolipelaaminen ihan hukkaan, kun tekee jo "valmiiksi" tehdyn hahmon. paljon kivempi on itte pelaa ja kattoo mitä tapahtuu kun mitäkin ominaisuuksia valitsee.