Fallout 1&2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kaikki odottelemaan fallout kolmosta. Sitä tosiaan ollaan tekemässä Bethesda softwaresin toimesta. Bethesda Softwares on muun muassa tehnyt Elder Scrolls pelisarjan. Tässä linkkejä liittyen asiaan:
Pelitalon ilmoitus
Yhteenveto fallout 3:sta koskevista tiedoista
Tämä sivu keskittyy hyvin tarkasti Fallout pelisarjaan ja pyrkii julkaisemaan Fallout 3:sta koskevat uutiset ensi tilassa.

Olisi kyllä komeata, jos tosiaan sen kolmosen tekisivät, mutta ehkä ei kannata henkeään pidätellä sitä odotellessa, kun suurin osa uutisista näytti olevan vuodelta 2004...

Tänään tuli postista se tilaamani kokoelma, jossa on Fallout, Fallout2 ja Fallout Tactics, tulikin sopivasti eilen pelattua kakkonen ekaa kertaa läpi, niin nyt on hyvä testata vaikkapa ykköstä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kauanko teillä on mennyt suunnileen ku ootte pelannu fallout 2 läpi? ja montako vuotta falloutin ajassa? Ja onko teillä jenkki vai brittiversio?

Itellä alkaa jo usko loppumaan että pääsen ikinä tätä läpi..

Fallout 1 ja 2 tredissä joku kertoo F3:sta ja F3-tredissä jauhetaan 1 ja 2:sta :D Päättäkää ;)

Peliaikaa varmaan parisen vuotta maksimissaan, oikeaa aikaa korkeintaan muutamia päiviä. Itselläni on versio, jossa kaikki on tallella, lapset ja tissit.

Kauanko teillä on mennyt suunnileen ku ootte pelannu fallout 2 läpi? ja montako vuotta falloutin ajassa? Ja onko teillä jenkki vai brittiversio?

Itellä alkaa jo usko loppumaan että pääsen ikinä tätä läpi..

Meni Falloutin ajassa ehkä joku 1,5 vuotta. Mulla jenkkiversio (eli se jossa on lapset yms.).

Mielenkiintoista nähdä, että kumpi versio tuossa kokoelmassa on... jos sekin on jenkkiversio, niin sitten jos joku tarvitsee niin saisi tuon Fallout 2:sen meikäläiseltä edullisesti :)

Meni Falloutin ajassa ehkä joku 1,5 vuotta. Mulla jenkkiversio (eli se jossa on lapset yms.).

Mielenkiintoista nähdä, että kumpi versio tuossa kokoelmassa on... jos sekin on jenkkiversio, niin sitten jos joku tarvitsee niin saisi tuon Fallout 2:sen meikäläiseltä edullisesti :)
Pistä mulle privaa jos on jenkkiversio.

Mul on kans jenkkiversio, ja menee kyllä yleensä melkosesti aikaa, koska mieluummin koluan läpi joka paikan ja otan pelistä kaiken irti, kun pelaan sen läpi mahdollisimman nopeasti. Se kahden supermutantin välinen keskustelu rotan syömisesti siellä Mariposa military basessa, easter eggin, jolla voi vaikka heittää vesilintuja (ainoo että fallout 2:ssa ei ole lintuja eikä sitä munaa voi heittää) löytäminen on jotain ikimuistoista :D

Mul on kans jenkkiversio, ja menee kyllä yleensä melkosesti aikaa, koska mieluummin koluan läpi joka paikan ja otan pelistä kaiken irti, kun pelaan sen läpi mahdollisimman nopeasti.

Mulla on sama homma oikeastaan kaikkien pelien kanssa. Vaikka peli olisikin mahdollista pelata läpi todella paljon nopeammin, niin itse mieluummin tutkin paikkoja ja teen kaikki mahdolliset tehtävät. Siten saa täyden ilon pelistä irti :)

Onko Fallout 2:seen muuten virallisena patchina olemassa uudempaa kuin 1.02? Tuo löytyy peliplaneetan tiedostoista niin jenkki- kuin euroversioon, mutta uudempaa siellä ei ole.

Pelin viralliset sivut taas ovat jo hävinneet bittiavaruuteen interplayn "kuoleman" yhteydessä...

Onko Fallout 2:seen muuten virallisena patchina olemassa uudempaa kuin 1.02? Tuo löytyy peliplaneetan tiedostoista niin jenkki- kuin euroversioon, mutta uudempaa siellä ei ole.

Pelin viralliset sivut taas ovat jo hävinneet bittiavaruuteen interplayn "kuoleman" yhteydessä...

Fallout 2:n päivittäminen lopetettiin samantien tuon 1.02-pätsin jälkeen. Joku fanien tms. tekemä epävirallinen pätsi kyllä löytyy (1.05), joka on vähän epävakaa ainakin omasta mielestä.

Fallout 2:n päivittäminen lopetettiin samantien tuon 1.02-pätsin jälkeen. Joku fanien tms. tekemä epävirallinen pätsi kyllä löytyy (1.05), joka on vähän epävakaa ainakin omasta mielestä.

Epävakaa? millä tavalla epävakaa toi oikein on, sillä mun mielestä kaikki toimii ihan buenosti ton 1.05-pätsin kanssa.

Epävakaa? millä tavalla epävakaa toi oikein on, sillä mun mielestä kaikki toimii ihan buenosti ton 1.05-pätsin kanssa.

Mä latasin tuon 1.05:sen eilen, mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan... aloin nimittäin pelaamaan ykköstä ensimmäistä kertaa. Aika helppo oli päästä sisään peliin, kun oli jo kakkosta pelannut :)

Mitäs kun minulla sanoo kun yritän fallout 1:stä käynnistää että not enogh free hard disk space requires least 20megabytes. Jokaisella asemalla yli Giga vapaata. Alkuperäinen peli.

Edit: Tuos vika siis tullut yhtä äkkiä. Tuolla samalla asennuksella olen jo aiemminkin pelannut ja on toimunut. Pelaamatta jonkun pari kuukautta ja ei toimi. Mitään uusia ohjelmia en ole edes koneelleni asennellut. Ja se kone ei ole edes netissä.

Miten on?

Mullakin muuten toimi ihan ok, mutta kun pääsin Deniin ekan kerran ja tallensin pelin siihen, niin ei enää seuraavalla kerralla auennut tallennus. Sitte oli jotain muuta pientä, mikä nyt ei muistu mieleen.

Mistä löytyy NCR:rän seriffi/poliisipäälikkö? Olen kierrellyt ympäri kaupunkia monta kertaa eikä seriffiä löydy mistään.

edit. ainiin, fallout 2 on kyse

Jahas, tässä Fallout 3:n odotuksen keskellä aloin pelaamaan kakkososaa läpi, Bear Duden Restoration patchin kanssa. Nytpä olen pienessä kusessa, kun Modocin jälkeen kaikki NPC:ni juoksevat taisteluissa karkuun, vaikka ovat täydessä kunnossa. Voiko meikäläisen liian suuri radiation-arvo aiheuttaa tuota, vai onko nyt iskenyt joku aivan järkyttävä bugi? Saa jäädä pelaaminen sikseen jos joutuu lataamaan jostain tuntien takaa olevan tallennuksen.

Jahas, tässä Fallout 3:n odotuksen keskellä aloin pelaamaan kakkososaa läpi, Bear Duden Restoration patchin kanssa. Nytpä olen pienessä kusessa, kun Modocin jälkeen kaikki NPC:ni juoksevat taisteluissa karkuun, vaikka ovat täydessä kunnossa. Voiko meikäläisen liian suuri radiation-arvo aiheuttaa tuota, vai onko nyt iskenyt joku aivan järkyttävä bugi? Saa jäädä pelaaminen sikseen jos joutuu lataamaan jostain tuntien takaa olevan tallennuksen.

Tuskin se radiation-arvo tota tekee, ettei olis jostain perkistä johtuva? Jos se on bugi, niin lähetä se savegame sille Bear Dudelle. Se on niitä fiksaillut, mitä oon sieltä patcin threadista lukenut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom