Fallout 1&2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Threadihan on huikeat 12 sivua, älä vaan taaksepäin selaa. :jahas:

E: Olenko muuten ainoa jonka mielestä se GECK on niin älyttömän kuuloinen vempele, ettei paljoa kiinnosta moista hankkia. Ja muutenkin se heimomeinki alussa oli kohtuu retardia. Voisin vittuilun vuoksi heittää sen GECKin alas siitä riippusillalta, ja sen vanhuksen perään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Threadihan on huikeat 12 sivua, älä vaan taaksepäin selaa. :jahas:
Mulleko vastasit? Jos niin kiitos vaan avusta.
Ja olen kyllä lukenut koko threadin läpi...
Mutta tyhjentävää vastausta en ole löytänyt. Ehkä sen olen missannut....

Joten kysyn edelleen:
Mikäs se nyt on tilanne noiden jenkki ja euro versioiden kanssa? Onko molemmissa (1&2) eroja ja millasia?
Ja mistä voisi jenkkiversion saada?

Muilta sivuilta oon sen verran saanu haalittua, että Fallout 2:sen euroversion sais kait sensuroimattomaks sillä 1.05 fani-päivityksellä.
Pitääkö paikkansa?

Muilta sivuilta oon sen verran saanu haalittua, että Fallout 2:sen euroversion sais kait sensuroimattomaks sillä 1.05 fani-päivityksellä.
Pitääkö paikkansa?

Lapsipätsi löytyy myös erikseen, jos ei tuolla fani-päivityksellä toimi. Löytyy mm. nma-fallout.com:sta.

Lapsipätsi löytyy myös erikseen, jos ei tuolla fani-päivityksellä toimi. Löytyy mm. nma-fallout.com:sta.
Joo niin löytyy. Mutta onko tuo sitten ainoa ero vai?

Osaisiko joku listata erot Fallout 1:sen ja Fallout 2:sen suhteen US ja UK versioiden välillä?
Tyyliin:
FO1:
-
-
-
FO2:
-
-
-

Kiittäisin kovasti. :5:

Eipä taida muuta eroa olla kuin tuo lapsien poissaolo UK-versiossa + ehkä jotain pientä. Asenna se Fallout 2 restoration project 1.2 siihen, niin saat kaiken puuttuvan, oli versio kumpi tahansa.

Miten on? :)

"nettikaupasta" saa ja varmaan helpoiten.

Tuosta Falloutista sen verran että onhan se se koukuttava peli kyllä, mutta kyllä multa on jo tekemiset loppunu kesken siitä vaikkei mitään hajua missä kohtaan peliä mennään. Kaikki kartalla näkyvät paikat on käyty läpi ja tyhjää täynnä. Liian vähän paikkoja tuntuis olevan. Hyvä peli kyllä, mutta en nyt ite miksikään messiakseksi sanois.

Eilen tuli aloiteltua Fallout 2:sta Restoration projectin kera. En muistanutkaan pelin olleen näin koukuttava. Pelaajan vahvuuksiksi laitoin small guns, science ja lockpick. Kaikki lähtee mukaan mitä lukittujen ovien takaa löytyy...

Onkohan tuossa Restoration projectissa muokattu tuota "Kill Rat God" -questia, kun en sitä helkkarin jumalarottaa löydä vaikka luolastot olen rotista tyhjentänyt... :confused:

Molemmat Falloutit kaupan www.gog.com, aivan naurettavaan 5.99$/kpl hintaan (eli n. 4.2). Itse ostin Fallout 2:sen joulun ratoksi ja kyllähän maistuu taas :) btw, restoration packista on tulossa keskiviikkona uusi release

Tässä nuhassa ollessa tuli mielee, että pienempänä ei päässy falari2 läpi koskaan, niin sehä pitää nyt korjata! On kyllä koukuttava peli, että tässä menee varmaa koko ilta taas :rolleyes:

Tässä nuhassa ollessa tuli mielee, että pienempänä ei päässy falari2 läpi koskaan, niin sehä pitää nyt korjata! On kyllä koukuttava peli, että tässä menee varmaa koko ilta taas :rolleyes:
Ku oikein innostuu niin siihen saa menemään vielä useammankin illan :)

Imo Fallout 2:n alku on yks pelihistorian rasittavimpia. Se temppeli vai mikä lie.
Muuten kyllä loistava peli.
Eihän siinä temppelissä mene kuin hetki. Muutama minuutti niin ollaan jo ulkona.

Vilhe: Kerrotko lisää tuosta multiplayeristä ihan omin sanoin. Luin jo nettisivuilta kehuja ja ehkäpä menee asennuskseen. Pitää vain ruotsista tilata ensin cd-image.

Ekalla kerralla peliä kokeillessani tuo temppeli osottautui kyllä pirun rasittavaksi. Vielä kun en tiennyt millaisesta pelistä oikein on kyse, onnistui temppeli karistamaan peli-iloja muutamaksi toviksi :D

Nythän tuo temppeli menee heittämällä, vaikkakin fyysisesti heikolla hahmolla siellä vähän kompasteleekin.

Onkohan tuossa Restoration projectissa muokattu tuota "Kill Rat God" -questia, kun en sitä helkkarin jumalarottaa löydä vaikka luolastot olen rotista tyhjentänyt... :confused:

Siis meinaat sitä questia minkä saa Klamathissa? En mä ole koskaan ollut löytämättä sitä isoa rottaa sieltä luolastosta mikä siitä vierestä löytyy? vai meinaatko jotain muuta?

edit.

oho, tulipas vastattua vanhaan....

Mitenköhän noi pelit toimii vistalla? Ei varmaa mitenkään :D Nyt olisi mukavasti aikaa pelailla, eikä taida hintakaan päätä huimata kyseisten pelien kohdalla.

Mitenköhän noi pelit toimii vistalla? Ei varmaa mitenkään :D Nyt olisi mukavasti aikaa pelailla, eikä taida hintakaan päätä huimata kyseisten pelien kohdalla.

Hyvin toimii, ainakin 32bittisel ;) Unofficial patch vaan kylkeen kiinni ja valloittamaan länsirannikkoa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom