Deleted member 51247
^ Mulla reilu kuukauden ollu, ja onhan tuo nyt täysin turha päivitys joka taas auttaa joitakin ihmisiä stalkkaamaan toista helpommin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten kaverilistan pysty laittamaan ns. salaiseksi, jolloin muut näkevät vaan mahdolliset yhteiset kaverit? Eli silleen ettei omalla kaverilistalla olevat pääse selailemaan mun kavereita, ulkopuoliset ei nyt pääse.
Onko Fb:n ryhmächat ominaisuus kokonaan poistunut käytöstä?
Oisko kellään linkkiä antaa siihen ohjelmaan millä saa ton FB timelinen siivottua kertaheitolla? Alkaa tympimään tämä yksitellen poistaminen kun sitä paskaa on tonne kertyny liki 4 vuoden sisään ihan kiitettävästi.
Kun yritän kirjoittaa viestiä, tulee ilmoitus että toiminto on poistettu käytöstä koska yritän lisätä loukkaavaa sisältöä. Tuen kautta olen ilmoittanut ongelmasta, mutta ei sieltä kukaan vastaa mitään. Kyseessä on varmasti jonkunlainen virhe, koska en ole ikinä julkaissut Facebookissa edes kaukaisesti loukkaavaa sisältöä. Ei vissiin ole muuta mahdollisuutta, kuin odottaa jos joku joskus vastaa, tai luoda kokonaan uusi profiili itselle jos ongelma ei poistu?