Facebook

Mitäs ideaa tuossa on että joillakin on tapana tykätä omista statuspäivityksistä?
Ihan helvetin typerää kun joku yh-mamma päivittelee turhanpäivästä paskaa ja sitte muutaman tunnin kuluttua tykkää itse omasta kirjoituksestaan.

Oon ihmetelly tota samaa. Mulla on yksi miespuoleinen tuttava (nelikymppinen) joka tykkää KAIKISTA omista statuksistaan heti julkaisun jälkeen. Hupaisinta on se kun se usein saattaa olla ainoa tykkääjä sen "Hyvää perjantaita/maanantaita/viikonloppua kaikille kavereille"-päivityksistä.

Ei kun ei. Se ei oo hupaisaa. Se on surullista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa kun ihmiset matkaa mielenkiintoisiin paikkoihin, joista katsois mielellään kuvia ja sit upataan 200 kuvaa, joista 195 on omasta naamasta.

Itseä taas ei kiinnosta katsella kovinkaan paljoa mitään random maisemakuvia, niitä saa netistä katsella kun pistää sen paikan nime n googleen mitä haluaa katsoa. Ei tosin kiinnosta katsoa myöskään pelkkiä naamakuviakaan. Mieluiten katson sellaisia loma/matkakuvia joissa on tuttuja tai sitten kuvassa tapahtuu jotain, tai että siinä on joka tapauksessa jotain ideaa.

Minkähän takia aina kun näppäilen facebook tunnuksen ja salasanan ja painan enteriä niin päädyn takaisin siihen kirjautumissivulle? Ikään kuin en olis kirjautunut sisään. Mutta jos klikkaa tämän jälkeen tota kirjautumissivun facebook logoa, niin facebokin etusivu aukeaa ihan normaalisti ja olen siis kuitenkin kirjautuneena sisään..

Minkähän takia aina kun näppäilen facebook tunnuksen ja salasanan ja painan enteriä niin päädyn takaisin siihen kirjautumissivulle? Ikään kuin en olis kirjautunut sisään. Mutta jos klikkaa tämän jälkeen tota kirjautumissivun facebook logoa, niin facebokin etusivu aukeaa ihan normaalisti ja olen siis kuitenkin kirjautuneena sisään..
Tyhjentäisin selaimen välimuistit tässä välissä.

Yleinen reminder: liittäkää viesti aina mikä selain ja/tai mikä käyttösjärjestelmä kyseessä ;)

Miksi japanialaisnaiset näyttävät vähintään aina joka toisessa kuvassa voitonmerkkiä? Onko asialla jokin syvällinen merkitys vinosilmäisten ihmisten keskuudessa?

Miksi japanialaisnaiset näyttävät vähintään aina joka toisessa kuvassa voitonmerkkiä? Onko asialla jokin syvällinen merkitys vinosilmäisten ihmisten keskuudessa?
Varmaan samaa sarjaa sen kanssa että ne hyppii joka kuvassa, tai ainakin useat aasialaiset.

Jostain täältä ketjusta vissiin löytyy ohje millä saa FB aikajanan tyhjäks kaikesta paskasta, mutta en löytäny kun Firefoxille sen ohjeen, enkä saanut sillä sitä toimimaan. Onko chromelle tälläistä ohjelmaa olemassa?

Naisilla harvoin mitään merkityksiä on saati sitten syvällisiä. Kyse on puhtaasti pinnallisesta matkimisesta, kuten suurin osa siitä mitä ihmiset muutenkin tekee.

Japanilainen kaveri selitti, että sillä haetaan söpöyttä. Kaksi sormea niin oot normisöpö ja sit voi lisätä sormia sen mukaan kuinka söpö haluaa olla. Mutta siis ymmärsin että sillä on tarkoitus korostaa söpöyttä.

Pystyykö profiilisivuilla "Kuvat" kohdan yhdeksää näkyvää kuvaa vaihtamaan jotenkin vai pitääkö tyytyä vain noihin mitkä siinä näkyvät? Ilmeisesti siis uusimmat oletusarvoisesti siinä näkyvissä.

Pystyykö profiilisivuilla "Kuvat" kohdan yhdeksää näkyvää kuvaa vaihtamaan jotenkin vai pitääkö tyytyä vain noihin mitkä siinä näkyvät? Ilmeisesti siis uusimmat oletusarvoisesti siinä näkyvissä.

Teoriassa ei, siinä on viimeisimmät kuvat johon sinut on tagatty. Periaatteessa pystyy, tägäämällä itse itseään uusiin kuviin. Mutta taashan ne vaihtuu kun joku muu jurpo tagaa...

Minkähän hiton takia mäkin menin tonne takasin. Mitään hyötyä tosta ei oikein nykyään saa kun kaikki käyttää whatsappia ja saa lätkä tms. ryhmäkeskustelut sinne paljon kätevämmin. Ja toi ohut tollanen "ilmestyvä" skrollaus palkki mikä tulee kun laitat hiiren jonkun listan viereen on ihan vammanen. Äsken kelasin jotain random listaa läpi, tai yritin kelata, niin enköhän mä laittanu jollekkin mamulle kaveripyynnön kun hiiren osoitin meni 0,1 milliä liikaa vasemmalle.

Samaa ne harrastaa täällä Kiinassakin.

Iteki tulee jostain syystä käytettyä useesti kyseistä merkkiä, toisaalta en kuvissa.

E: perhana piti kysästä kysymyskin. Saako fb:s omat kuvat piilotettua jotenki sillee et ne näkyis vaan kavereille?

Miten saan asetukset semmoiseksi, ettei kenenkään mun frendin news feedille tule ilmoitus siitä kun tykkään tai kommentoin jonkun kuvia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom