Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hajottaa teinit Facebookissa. Mullakin teini-ikäinen serkkulikka lykkää jatkuvasti jotain paskapäivityksiä:
Tykkää niin laitan sulle chättii !
ulkonäkö 4-10? :
tärkeys 4-10? :
pari positiivista asiaa :
hot, semi vai not? :
haluisinko olla sun kaa joku päivä? :
Voi vittu sentään. Ja mikä pahinta niin yleensä noi kysymykset on toisin päin. "Tykkää jos oon söpis, tykkää jos voisit halata mua, tykkää sitä ja tykkää tätä." Ja 50 tykkää. Just tollasta epävarman teinin kusipaskaa. En vaan henno estää sen kirjoituksiakaan, vaikka eihän se sitä tietäisi.
Miten tuolta saa piilotettua nuo kaverit, silleen siis että muut ei nää ketä sulla kavereissa?
Miksi Facebook puskee ihan randomilla notifikaatioita? Harva se päivä puhelin pärähtää ja siellä odottaa "x updated his/her status: 'abcd...'". Yhteenkään näistä päivityksistä en ole kommentoinut, en ole tykännyt niistä ja ne on poikkeuksetta useamman päivän vanhoja. Ja usein näitä tulee keskellä yötä.
Joskus kun Facebook päivittyy niin puhelin nollaa ne valinnat, että mistä sulle tulee notificationit. Sit ne pitää sieltä asetuksista käydä omin pikku kätösin naputtelemassa takaisin valittuun tilaan.
Oon muuten miettinyt samaa asiaa. Itse tuo on tullut vastaan lähinnä, kun joku on postannut esim. musavideon.Mitäs ideaa tuossa on että joillakin on tapana tykätä omista statuspäivityksistä?
Ihan helvetin typerää kun joku yh-mamma päivittelee turhanpäivästä paskaa ja sitte muutaman tunnin kuluttua tykkää itse omasta kirjoituksestaan.
Tässä perinteinen matkakuva.Vituttaa kun ihmiset matkaa mielenkiintoisiin paikkoihin, joista katsois mielellään kuvia ja sit upataan 200 kuvaa, joista 195 on omasta naamasta.