Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hajottaa teinit Facebookissa. Mullakin teini-ikäinen serkkulikka lykkää jatkuvasti jotain paskapäivityksiä:

Tykkää niin laitan sulle chättii !
ulkonäkö 4-10? :
tärkeys 4-10? :
pari positiivista asiaa :
hot, semi vai not? :
haluisinko olla sun kaa joku päivä? :

Voi vittu sentään. Ja mikä pahinta niin yleensä noi kysymykset on toisin päin. "Tykkää jos oon söpis, tykkää jos voisit halata mua, tykkää sitä ja tykkää tätä." Ja 50 tykkää. Just tollasta epävarman teinin kusipaskaa. En vaan henno estää sen kirjoituksiakaan, vaikka eihän se sitä tietäisi.

Valitettavasti tää ei oo pelkkien teinien harrastus. Kyllä varttuneemmallakin väellä näkee vastaavia statuksia. Välillä näkee jopa jotain "tykkää tästä, jos sinulla on joku rakas, joka on jo siirtynyt enkeliksi taivaaseen". Menee melko sairaaksi jo, jos haetaan huomiota kuolleiden läheisten avulla...

Ittee vituttaa eniten nää jaa tämä kuva tai olet tunteeton sika tyyliset... mä en kyllä ymmärrä myöskään noita mistä powerhousu mainitti.

Nykyään ei tuu jaeuttua mitää itelle ylimääräistä shaibaa tyyliin tykkää jos.... yleensä vaan jotain biisejä ja sit esim. viimeisin varsinainen päivitys tais olla inssi läpi tms.

Miten tuolta saa piilotettua nuo kaverit, silleen siis että muut ei nää ketä sulla kavereissa?

Kaverit-sivulta löytyy oikeasta reunasta Etsi kavereita -painikkeen vierestä Muokkaa-nappi. Sieltä pääsee muokkaamaan yksityisyysasetuksia.

Miksi Facebook puskee ihan randomilla notifikaatioita? Harva se päivä puhelin pärähtää ja siellä odottaa "x updated his/her status: 'abcd...'". Yhteenkään näistä päivityksistä en ole kommentoinut, en ole tykännyt niistä ja ne on poikkeuksetta useamman päivän vanhoja. Ja usein näitä tulee keskellä yötä.

Miksi Facebook puskee ihan randomilla notifikaatioita? Harva se päivä puhelin pärähtää ja siellä odottaa "x updated his/her status: 'abcd...'". Yhteenkään näistä päivityksistä en ole kommentoinut, en ole tykännyt niistä ja ne on poikkeuksetta useamman päivän vanhoja. Ja usein näitä tulee keskellä yötä.

Joskus kun Facebook päivittyy niin puhelin nollaa ne valinnat, että mistä sulle tulee notificationit. Sit ne pitää sieltä asetuksista käydä omin pikku kätösin naputtelemassa takaisin valittuun tilaan.

Joskus kun Facebook päivittyy niin puhelin nollaa ne valinnat, että mistä sulle tulee notificationit. Sit ne pitää sieltä asetuksista käydä omin pikku kätösin naputtelemassa takaisin valittuun tilaan.

Syyllinen tais olla toi Close Friends List Activity. Muutkin näemmä valitelleet, että on kovin satunnaista toi logiikka, jolla FB noista päivityksistä ilmoittelee.

Mitäs ideaa tuossa on että joillakin on tapana tykätä omista statuspäivityksistä?
Ihan helvetin typerää kun joku yh-mamma päivittelee turhanpäivästä paskaa ja sitte muutaman tunnin kuluttua tykkää itse omasta kirjoituksestaan.

Mitäs ideaa tuossa on että joillakin on tapana tykätä omista statuspäivityksistä?
Ihan helvetin typerää kun joku yh-mamma päivittelee turhanpäivästä paskaa ja sitte muutaman tunnin kuluttua tykkää itse omasta kirjoituksestaan.
Oon muuten miettinyt samaa asiaa. Itse tuo on tullut vastaan lähinnä, kun joku on postannut esim. musavideon.

358hb5.jpg

Miten feisbuukin AYI-sovelluksesta saa sen profiilin piiloon vai pitääkö se sovellus poistaa kokonaan ja miten se tehdään?

Mä olen yrittänyt poistaa sitä ensisijaista profiilikuvaa, jossa näkyy naama, mutta se ei anna vaihtaa sitä ei-naamakuvan eikä edes poistaa sitä.

Osaako kukaan sanoa, miten saa W8 -puhelimella (Lumia) fb-sovelluksessa piilotettua tykkäämisen kohteiden julkaisut? Tietokoneen kautta olen kyllä piilottanut kaikki pois uutisnauhasta, mutta kännykän kautta näkyy kaikki... :jahas:

Vituttaa kun ihmiset matkaa mielenkiintoisiin paikkoihin, joista katsois mielellään kuvia ja sit upataan 200 kuvaa, joista 195 on omasta naamasta.

Vituttaa kaikki mainokset, joita facessakin vaan koko ajan lisääntyy. Vitunmoista pakko mainontaa. Tekis mieli häipyä koko paskasta...

Ja miten noita mainoksia on jo pakkiksen viesteihinkin ilmestynyt, perseestä. Saakohan jostain kytkettyä/estettyä nuo?...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom