Mulla on siinä yläkulman valikossa kolme vaihtoehtoa, "seuraa", "piilota" ja "ilmianna"
Ehkä meillä on sitten eri Facebookit, aika jännä.
Mulla on "ilmianna/merkitse roskapostiksi". Tämä siis kun olen itse julkaisussa tai kaverin sivulla.
Newsfeedissä etusivulla ollessa löytyy näköjään myös "seuraa julkaisua" sekä "piilota". Kiitos vinkistä. Mut ei toimi näiden yksien ääliöiden kohdalla. Argh... (Koska niitä ei enää löydy newsfeedistä ellei rullaa tuhatta postia eiliselle taaksepäin).
Ennen nämä seuraa julkaisua/älä seuraa on olleet siistissä rivissä itse statuksen alla. Aina ja poikkeuksetta.
Arvaas millaista on saada JOKAISESTA tosi arvokkaasta sisällöstä viesti tähän julkaisuun:
XXX: MULLO JOKU FB VIRUS VISSII VOI VITTU
M.S: = D
M.S: mäki sain postii
A.O: Kaikki vissii saa voi helvetti!!!!!
M.S: hi m ! a explained me that website --->> fbipad3[.] com <--- is giving away an i pad 3 to persons which usually are at face book for free...everything that they request is your own thoughts and opinions about the device and you can keep it forever. although you need to hurry up just before they close it
M.S: terveisin feathery feathers
A.O: Joo JUST TOI!! Poistin ton tyypi kavereist
T.K: :D
R.S: NAISET JA INTERNET
A.O: A JA TUURI
J.H: lähettää mullekki linkkiä :D
A.O: TOIVOTAA ET SIL IHMISEL OIS VIRUS MUTKO EI VARMANA OO!! MUISTAN KU VUOII SIT OLI VIRUKSII TÄÄL JA NY NÄKÖJÄÄ TAAS TULLU JOSTAI VOI HELVTTI...EMT KYL ET MITE TOI TULEE JATKOS VAIKUTTAA-....AAAEVAANNN SAMAAAA
S.S: mullaki tuli feathery feathersiltä postia ::D
A.O: JUST SE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
A.O: kuulostaa tylypahkan opettajalt
R.S: mee nukkuu
M.R: joo mul tuli se sama viesti et englanniks et A on käskeny mennä :D
A.O: lol :D:D ÄLKÄÄ MENKÖ
A.H: menkääää, saa ilmasii ipadei =)=)
R.S: A tarjoo...
A.O: HAHAHAAHAHAH MENKÄÄ JUMALAUT MENKÄÄ..ANTTI MENI JO JA TUOTII KOTIOVEL ASTI
A.H: ... rauhotu :D
A.O: en osaa
H.C: Yeah, I noticed haha. I hate those
A.O: Me tooo!! It sucks
H.C: I got one from Feathery Feathers. I was about to tell you about the virus, but I see that you noticed lol xD
A.O: Yea..I noticed, u noticed, everybody noticed lol :D
H.T: mullekin tullut...en edes lue,enkä avaa
A.O: Joo älä avaa!
J.R: Joo joku sun "kaveri" halus et meen voittaa iPadi :D Joku täys random häiskä laittaa privassa "hey, A told me that blaablaa" :D
E.M: joo, mullekkin tuli
A.O: kaikil toi sama.. Älkää vaa avatko mittää
K.T: ihan randomin oot lisänny kaveriks vai miten tä pitää käsittää?
M.E: Mäkin sain. Kiitti A lahjasta :-).
A.O: mut se o lisänny joo
K.T: needs your approval, doesn't it? ;)
A.O: tottakai mut mil todennäkösyydel sielt tulis toi virus. Ei käyny mieles
K.T: jos et tunne sitä tai koskaan kuullutkaan ni todennäköisyydet ei oo sun puolella honey :D sanotaan semmonen 96%
R.S: Saahan sitä tuntemattomien kaveripyyntöjä hyväksyä.. Eipä mullekkaa olis heti tullu mielee et semmonenki voi olla virus
A.O: Päätinpä kerra hyväksyy yhen "randomin" kaveriks tääl
A.O: Ja se oliki mun setä..
K.T: I give up gurls since you're obviously not willing to get it (that being the very basics of the computing security) :D
K.T: lasken ton siihen toisen puolen 4%iin =D
A.O: no mut ei kaikki lisää tääl sen perusteen et tunteeko täysin vai ei...mä en ainakaa ja on siit ollu hyötyäki
Ja siis kaikkea en ees jaksa kopioida. Hyvä että ees tota esimerkkipätkää jaksaa lukea. Vittu ku kaikilla noilla teineillä on aina toi tyyli et joka ketju pitää floodata, ja laittaa jotain yhden ja kahden sanan kommenttejakin. Hyvät ja pitkät keskustelut on eri asia, ja läpällä voi joskus floodata kuka vaan, mut ei nyt perkele jos joka hemmetin statuksen alla on vastaavanlainen setti (ja ekana on erehtyny jtn sanomaan) niin tosta helvetistä ei pääse eroon :face: