Facebook

Koko chat oli parempi ennen, etenkin kun oli pop-out mahdollisuus. Toi on ihan onneton rimpula koko chat nyt. Harmittavasti Facebook Messenger for Windows bugaa aika usein, on about 300x parempi ja sen takia käytän bugeista huolimatta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin se vain on, että kovinkin luonne lopulta joskus murtuu eli täällä ollaan. Heti tuli kaveripyyntö sellaiselta henkilöltä, ketä en ole nähnytkään.

Aloittelijan kysymys: Miksen voi liittyä yhteisöihin, kun kovasti haluaisin stalkata porukkaa omalta saliltani? On vaan "tykkää" ja sitten joku "ilmoita kiinnostuksesi" tms. Tuleeko noista sitten joku kutsu ja sen jälkeen samaan yhteisöön kuuluvat henkilöt ovat näkyvillä?

Musta tuntuu, ettei enää näe ketä kaikkia sivuihin ja tykkäämisen kohteisiin on liittynyt, ainakaan en näe listoja missään. Eri asia tapahtumissa, joissa näkee kaikki osallistujat.

Musta tuntuu, ettei enää näe ketä kaikkia sivuihin ja tykkäämisen kohteisiin on liittynyt, ainakaan en näe listoja missään. Eri asia tapahtumissa, joissa näkee kaikki osallistujat.

I'm sad :( Toisaalta ymmärtäähän tuon, kun voisi tulla ongelmia yhteisöissä, missä on miljoona tykkäystä.

Jeh. Ennen oli stalkkaus tehty niin paljon helpommaksi. Jos tiesi jonkun yhteisön niin sieltä sai kaikki naamat bongattua... :rolleyes:

Olen joskus silloin vanhan FB:n aikaan laittanut asetukset niin, että vain kaverit voivat katsoa kuviani ja posteja kuvien alla. No nyt kuitenkin profiilikuvani alla olevat viestit näkyvät kaikille. Saanko piilotettua nuo viestit jotenkin? Haluan siis että ne edelleen näkyy kavereilleni, mutta ei muille.

Vanha tuttu oli laittanut joskus viikko sitten viestiä, mutta se ei tullut ikinä perille. Nyt kun laitoin ite viestiä niin tuntia myöhemmin vilkku että 2 uutta viestiä ja ne oli tullut sinne viestiketjuun ajallisestikkin oikein eli ennen tota mun viestiä. Mistähän toi johtuu? Ei oltu Facebook kavereita niin voiko olla siitä kiinni?

Tässä lisäsin puhelimella jotain kuvia, niin niihin ilmesty tuo "Lähellä paikkaa X"-teksti. Mistä helvetistä tuon saa pois? Ennen ei mitään paikkatietoja ilmestyny, enkä niitä haluais jatkossakaan lisäillä. Oon mielestäni kahlannu kaikki asetukset läpi sekä koneella että puhelimella enkä mistään löytänyt kyseisiä asetuksia.

Vanha tuttu oli laittanut joskus viikko sitten viestiä, mutta se ei tullut ikinä perille. Nyt kun laitoin ite viestiä niin tuntia myöhemmin vilkku että 2 uutta viestiä ja ne oli tullut sinne viestiketjuun ajallisestikkin oikein eli ennen tota mun viestiä. Mistähän toi johtuu? Ei oltu Facebook kavereita niin voiko olla siitä kiinni?

Mullakin on Facebook joskus sekoillut tolleen. Johtuu ilmeisesti ihan vaan jostain sen Facebookin pätkimisestä, kun ei viestit tule aina heti perille.

Tässä lisäsin puhelimella jotain kuvia, niin niihin ilmesty tuo "Lähellä paikkaa X"-teksti. Mistä helvetistä tuon saa pois? Ennen ei mitään paikkatietoja ilmestyny, enkä niitä haluais jatkossakaan lisäillä. Oon mielestäni kahlannu kaikki asetukset läpi sekä koneella että puhelimella enkä mistään löytänyt kyseisiä asetuksia.

Sijaintipalvelut pois puhelimesta, niin ei hae tuota sijaintia. En muista olikohan mulla iPhonen Facebook-softassa erillinen asetus sille, mutta puhelimen asetuksista ainakin saa. Sen saa myös pois yksittäin kun lisää esim. jotain kuvaa ja painaa siitä tekstistä esim. "Tapanila" ja sit ruksia.

Hei onko muiltakin kadonnut se valinta "Älä seuraa julkaisua"? Ennen pystyi estämään ilmoitukset jostain ketjusta, mutta nyt ei. On vain tykkää/en tykkääkään/kommentoi, ja jos on jotain kommentoinut ei saa blokattua lisäilmoituksia. Ei tässä muuta mut pää hajoo kun jotkut ketjut on ihan täyttä floodipaskaa ja offtopiccia ja teinit tukkii ne paskaläpillään (tyyliin 50 nobodya kommentoi kaverin statusta jota minäkin kommentoin) ja ei kiinnosta käydä siellä lukemassa lisää muiden mölinöitä. Mun ratkaisu oli poistaa oma kommentti mut ei se nyt tolleenkaan hyvä ole... :(

Hei onko muiltakin kadonnut se valinta "Älä seuraa julkaisua"? Ennen pystyi estämään ilmoitukset jostain ketjusta, mutta nyt ei. On vain tykkää/en tykkääkään/kommentoi, ja jos on jotain kommentoinut ei saa blokattua lisäilmoituksia. Ei tässä muuta mut pää hajoo kun jotkut ketjut on ihan täyttä floodipaskaa ja offtopiccia ja teinit tukkii ne paskaläpillään (tyyliin 50 nobodya kommentoi kaverin statusta jota minäkin kommentoin) ja ei kiinnosta käydä siellä lukemassa lisää muiden mölinöitä. Mun ratkaisu oli poistaa oma kommentti mut ei se nyt tolleenkaan hyvä ole... :(
Tykkää painikkeen alla on täppä tuota varten. Lontooksi: Get Notifications.

Julkaisun oikeasta yläkulmasta kun klikkaa sen valikon auki ja siitä klikkaa kohtaa "seuraa julkaisua" ja sitten klikkaa saman valikon uudestaan auki niin siellä lukee "älä seuraa julkaisua", sitä kun klikkaa niin sitten se ilmottaa että "et saa enää ilmoituksia"
Hieman outo logiikka mutta noin se vaikuttais toimivan.

Muuten ihan hyvä mutta ei ole, eikä toimi.

Kaveri just julkaisi linkin, siinä kaikki oli ennallaan: Tykkää - Kommentoi - Seuraa julkaisua - Jaa

Normaaleissa statuspäivityksissä vaihtoehdot ovat vain ja ainoastaan: Tykkää - Kommentoi (ja jos on tykännyt niin sitten se muuttuu "En tykkääkään"), eli jos tavallista päivitystä menee kommentoimaan ei pysty mitenkään estämään enää ilmoitusten saamista. Ennen mulla oli aina noissa ne älä seuraa julkaisua -jutut joista sai painettua ettei tullut 1000 ilmoitusta itelleen jostain täysin turhasta.

Julkaisun oikeasta yläkulmasta kun klikkaa sen valikon auki ja siitä klikkaa kohtaa "seuraa julkaisua" ja sitten klikkaa saman valikon uudestaan auki niin siellä lukee "älä seuraa julkaisua", sitä kun klikkaa niin sitten se ilmottaa että "et saa enää ilmoituksia"
Hieman outo logiikka mutta noin se vaikuttais toimivan.

Tosta sun selityksestä ei ollut mitään apua. Julkaisun oikeasta yläkulmasta voi vain ilmiantaa postin roskapostina. Ei ole muita vaihtoehtoja missään valikossa.

EDIT: Näköjään muilla on statuksissa noi "älä seuraa julkaisua" paitsi näillä parilla aivan helvetillisellä tyypillä :D Ei saatana. Miten toi on edes mahdollista? Juuri niiden henkilöiden statuspäivitysten alla olevista kommenteista en pääse eroon, keille floodataan kaikkea paskaa koko sivu tukkoon. Niissä on vain tykkää tai kommentoi -valikot.

Olen joskus silloin vanhan FB:n aikaan laittanut asetukset niin, että vain kaverit voivat katsoa kuviani ja posteja kuvien alla. No nyt kuitenkin profiilikuvani alla olevat viestit näkyvät kaikille. Saanko piilotettua nuo viestit jotenkin? Haluan siis että ne edelleen näkyy kavereilleni, mutta ei muille.

Mulla on myös tiukat asetukset ollu alusta alkaen mutta joka kerta kun fb tekee muutoksia, joutuu itse tarkistamaan että omat asetukset ovat yhä halutulla tavalla.
Tää antaa nopeasti tietoja muutoksista/ hyökkäyksistä yms.

http://www.facebook.com/ohjesivusto

Mulla on siinä yläkulman valikossa kolme vaihtoehtoa, "seuraa", "piilota" ja "ilmianna"
Ehkä meillä on sitten eri Facebookit, aika jännä.

Mulla on siinä yläkulman valikossa kolme vaihtoehtoa, "seuraa", "piilota" ja "ilmianna"
Ehkä meillä on sitten eri Facebookit, aika jännä.

Mulla on "ilmianna/merkitse roskapostiksi". Tämä siis kun olen itse julkaisussa tai kaverin sivulla.

Newsfeedissä etusivulla ollessa löytyy näköjään myös "seuraa julkaisua" sekä "piilota". Kiitos vinkistä. Mut ei toimi näiden yksien ääliöiden kohdalla. Argh... (Koska niitä ei enää löydy newsfeedistä ellei rullaa tuhatta postia eiliselle taaksepäin).

Ennen nämä seuraa julkaisua/älä seuraa on olleet siistissä rivissä itse statuksen alla. Aina ja poikkeuksetta.

Arvaas millaista on saada JOKAISESTA tosi arvokkaasta sisällöstä viesti tähän julkaisuun:

XXX: MULLO JOKU FB VIRUS VISSII VOI VITTU

M.S: = D
M.S: mäki sain postii
A.O: Kaikki vissii saa voi helvetti!!!!!
M.S: hi m ! a explained me that website --->> fbipad3[.] com <--- is giving away an i pad 3 to persons which usually are at face book for free...everything that they request is your own thoughts and opinions about the device and you can keep it forever. although you need to hurry up just before they close it
M.S: terveisin feathery feathers
A.O: Joo JUST TOI!! Poistin ton tyypi kavereist
T.K: :D
R.S: NAISET JA INTERNET
A.O: A JA TUURI
J.H: lähettää mullekki linkkiä :D
A.O: TOIVOTAA ET SIL IHMISEL OIS VIRUS MUTKO EI VARMANA OO!! MUISTAN KU VUOII SIT OLI VIRUKSII TÄÄL JA NY NÄKÖJÄÄ TAAS TULLU JOSTAI VOI HELVTTI...EMT KYL ET MITE TOI TULEE JATKOS VAIKUTTAA-....AAAEVAANNN SAMAAAA
S.S: mullaki tuli feathery feathersiltä postia ::D
A.O: JUST SE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
A.O: kuulostaa tylypahkan opettajalt
R.S: mee nukkuu
M.R: joo mul tuli se sama viesti et englanniks et A on käskeny mennä :D
A.O: lol :D:D ÄLKÄÄ MENKÖ
A.H: menkääää, saa ilmasii ipadei =)=)
R.S: A tarjoo...
A.O: HAHAHAAHAHAH MENKÄÄ JUMALAUT MENKÄÄ..ANTTI MENI JO JA TUOTII KOTIOVEL ASTI
A.H: ... rauhotu :D
A.O: en osaa
H.C: Yeah, I noticed haha. I hate those
A.O: Me tooo!! It sucks
H.C: I got one from Feathery Feathers. I was about to tell you about the virus, but I see that you noticed lol xD
A.O: Yea..I noticed, u noticed, everybody noticed lol :D
H.T: mullekin tullut...en edes lue,enkä avaa
A.O: Joo älä avaa!
J.R: Joo joku sun "kaveri" halus et meen voittaa iPadi :D Joku täys random häiskä laittaa privassa "hey, A told me that blaablaa" :D
E.M: joo, mullekkin tuli
A.O: kaikil toi sama.. Älkää vaa avatko mittää
K.T: ihan randomin oot lisänny kaveriks vai miten tä pitää käsittää?
M.E: Mäkin sain. Kiitti A lahjasta :-).
A.O: mut se o lisänny joo
K.T: needs your approval, doesn't it? ;)
A.O: tottakai mut mil todennäkösyydel sielt tulis toi virus. Ei käyny mieles
K.T: jos et tunne sitä tai koskaan kuullutkaan ni todennäköisyydet ei oo sun puolella honey :D sanotaan semmonen 96%
R.S: Saahan sitä tuntemattomien kaveripyyntöjä hyväksyä.. Eipä mullekkaa olis heti tullu mielee et semmonenki voi olla virus
A.O: Päätinpä kerra hyväksyy yhen "randomin" kaveriks tääl
A.O: Ja se oliki mun setä..
K.T: I give up gurls since you're obviously not willing to get it (that being the very basics of the computing security) :D
K.T: lasken ton siihen toisen puolen 4%iin =D
A.O: no mut ei kaikki lisää tääl sen perusteen et tunteeko täysin vai ei...mä en ainakaa ja on siit ollu hyötyäki

Ja siis kaikkea en ees jaksa kopioida. Hyvä että ees tota esimerkkipätkää jaksaa lukea. Vittu ku kaikilla noilla teineillä on aina toi tyyli et joka ketju pitää floodata, ja laittaa jotain yhden ja kahden sanan kommenttejakin. Hyvät ja pitkät keskustelut on eri asia, ja läpällä voi joskus floodata kuka vaan, mut ei nyt perkele jos joka hemmetin statuksen alla on vastaavanlainen setti (ja ekana on erehtyny jtn sanomaan) niin tosta helvetistä ei pääse eroon :face:

Ei nyt suoranaisesti facebookin liity, mutta osittain. :(
5761286_700b.jpg

Mikä juttu tää on, että jos joku kaveri on tykänny esim. mäkkärin, tai jonkun muun firman sivuista 3kk sitten, niin mulla on facebook täynnä näiden firmojen mainoksia vielä 3kk päästäkin ja päällä vaan lukee, että ''henkilö x ja x tykkää kohteesta y''? Toinen on noi helvetin tykkää ja jaa mainokset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom