Facebook

heitän ihan arvalla mutta oisko nää neliöttömät niitä joille chattiviestit menee puhelimeen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko muilla fb toiminut viimeiset päivät ihan normaalisti? Itsellä jo toinen päivä, että ei selain ei edes mene ks. osoitteeseen - kokeillut kolmella eri selaimella ja myös mobiililla. Operaattorina Saunalahti. Sinänsä ei haittaa vaikka ei pääse, koska melko tylsä ja turha sivusto nykyään, mutta ihmetyttäähän toi. Googlellakaan ei löytynyt mitään tietoa, että fb olisi kaatunut tms.

Aika hyvä toi äänestys. Moni ei halua tietää vierailijoita nimenomaan sen takia että niin moni ei halua omaa nimeä jonkun toisen profiilin "vieraskirjaan".

Mun mielestä helvetin hyvä vaan jos tommonen tulee. Näkeepähän sit, et ketä tuota profiilia käy stalkkailemassa. Mun ei tuu nyt muutenkaan muitten profiilissa käytyä, ellei tarvii seinälle jotain kirjotella.

Pystyykö jotenkin estämään kuvien kommentoinnin? Ei nyt mitenkään löydä semmosta täppää mistään.
Ja toinen, varmaankin naurettavan helppo mutta ei vaan onnistu, miten saa lisättyä olemassa olevaan albumiin kuvia? Menee aina uuteen kansioon enkä nyt millään keksi miten esim. profile pictures kansioon saa upattua uuden kuvan.

Yksityisyysasetukset-> Aikajana ja merkitseminen -> Kuka voi julkaista aikajanallasi
Ja sit jos haluat lisätä albumiin niin meet yksinkertasesti sinne albumiin ja klikkaat lisää kuva ja kirjotat albumin nimen. Jos haluut profiilikuvan vaihtaa nii viet vaan hiiren profiilikuvas päälle ja *muokkaa profiilikuvaa*
Toivottavasti autto:)

^ Aikajanalla julkaisu on jo estetty kaikilta mutta yksittäisiä kuvia voi silti kommentoida.

- - - Updated - - -

^ Aikajanalla julkaisu on jo estetty kaikilta mutta yksittäisiä kuvia voi silti kommentoida.

Tökkiikö muillakin facebook ihan saatanasti? Siis toi vaan latailee koko ajan.

Ja miten ton mapsin saa pois? Olin logannut kännykällä sisään facebookiin ja se oli lisäillyt mun paikkoja sinne itsestään. En halua, että facebook kaverit näkee miten vierailen vkl iltaisin Kallion thaihierontamestoissa. :D

Jos fb muuttuu timelineksi, niin säästyykö vanhan fb:n asetukset.. turva-asetukset yms..? Esim. nyt kukaan ei näe mun kaverilistaa. Näkeekö kun siirryn timelineen vai pysyykö jemmassa vanhaan tapaan kuten olen sen säätänyt?

Jos fb muuttuu timelineksi, niin säästyykö vanhan fb:n asetukset.. turva-asetukset yms..? Esim. nyt kukaan ei näe mun kaverilistaa. Näkeekö kun siirryn timelineen vai pysyykö jemmassa vanhaan tapaan kuten olen sen säätänyt?

Joo siis kaikki muu säilyy samana, ainoa muutos tapahtuu vain profiilissa.

Itse olen kyllä poistanut tilin käytöstä, ei sielä kauheesti jaksanut enää hengailla sillointällöin käynyt kirjautumassa sisään ja selannut kaikki päivityksen nopeesti läpi ja uudestaan pois käytöstä :D

saako tota timelineä millään pois? ihan itsestään oli vaihtanut ja ilmoitti vain, että 17. elokuuta näkyyy muillekkin. vittu mitä paskaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom