Facebook

Jos fb muuttuu timelineksi, niin säästyykö vanhan fb:n asetukset.. turva-asetukset yms..? Esim. nyt kukaan ei näe mun kaverilistaa. Näkeekö kun siirryn timelineen vai pysyykö jemmassa vanhaan tapaan kuten olen sen säätänyt?

Onko sulla tuo kaverilista piilossa myös sun kavereilta, eikä vain satunnaisilta stalkkereilta? Miten ton asetuksen saa päälle?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko tuon aikajanan tyhjentää kerralla jotenkin?

Muistaakseni clean my wall sovelluksella saa. Vaatikos se firefoxin en oo ihan varma.

Mistä nyt poistellaan kaverit ja mistä pystyy lisäämään aikajanalle kavereiden juttuja joita nyt en nyt näe?
Kaverit poistetaan tosta. Eli niiden profiiliin meet.

Screen Shot 2012-08-13 at 11.43.15.png

Milläs saa tuon pois, kun Facebook lähettää sähköpostin joka helvetin kerta, kun joku julkaisee jotain ryhmän seinälle? Olen kaivanut noita menuja, mutta nuo on Nokian insinöörien suunnittelemia, eikä sieltä tunnu löytyvän millään.

Milläs saa tuon pois, kun Facebook lähettää sähköpostin joka helvetin kerta, kun joku julkaisee jotain ryhmän seinälle? Olen kaivanut noita menuja, mutta nuo on Nokian insinöörien suunnittelemia, eikä sieltä tunnu löytyvän millään.

Ryhmässä oikealla ylhäällä "Ilmoitukset", sieltä ei käytössä ja varmuudeksi vielä asetuksista ruksi pois "Lähetä sähköpostia blaa blaa" -kohdasta.

Mulla on ongelma FB:ssä, osaako kukaan sanoo siihen mtn? Normaalisti kun kavereita näkyy vasemmassa alalaidassa pieninä kuvakkeina josta helppo klikata (ei se keskustelun nimilista jonka saa oikealta alakulmasta) niin sitä ei ole missään. Ihan yhtäkkiä, ei missään.

Se pienten profiilikuvien ruudukko on kadonnut tuhkana tuuleen enkä löydä mistään mitään keinoa palauttaa sitä (enkä kyllä ole poistanutkaan sitä). Selaimen vaihto ei auttanut, sama ongelma muualla.

Tosi vittumaista, siitä kun näki suoraan monia yleisimpiä juttukavereja eikä tarvinut erikseen listalta aina tsekata että onkohan joku online vai ei.

Facebook aina välillä sekoilee tuolla tavalla. Minullakin katoaa aina välillä se uusi chatti ja tulee se vanha tilalle. Itseasiassa nyt minultakin puuttuu ne pienet kuvat.

Sillonkun on se sivupalkki käytössä ei näy niitä pikkuruudukkoja.

Tuo vanhantyyppinen ruudukkosysteemi tulee päälle, jos FB-ikkuna on tarpeeksi pienenä. Yleensä kokoruudun kokoisena se on tuollainen uudenlainen, mutta heti jos teet siitä vaikka puolikkaan ruudun kokoisen, niin vaihtuu tuohon vanhantyyppiseen.

Itse vihaan tuota uutta systeemiä niin pidän sitä kokoajan vaan pois päältä jolloin ruudut tulee näkyviin. Eikö tämä ratkaise ongelman? :D

Sillonkun on se sivupalkki käytössä ei näy niitä pikkuruudukkoja.

Joo tiedän. Näin on ollu viimeisen vuoden. Mutta mulla ei edes pysy se pitkä sivupalkki esillä, vaan sen voi vaan hetkellisesti klikata auki ja tsekata ketkä online ja ketkä ei. Ei ole sitä pientä väkäräistä minkä avulla sai päättää pitääkö pitkää palkkia oikealla, vai kaveriruudukkoa vasemmalla.

Tosi ärsyttävää kun nyt joutuu erikseen klikkailemaan sieltä ja vilkuilemaan jos jotain haluaa jututtaa.

Edit: Ja tosiaan itse olen aina pitänyt kaveriruudukkoa kun se on sata kertaa kätevämpi kuin se vitun pitkä lista joka peittää oikeaa reunaa. Nyt vaan ei mahista kumpaankaan. Toki keskustelut on voimassa eli saan sen siitä otettua mutta siihen se sitten jääkin.

Toi koko facebook on yhtä suurta ongelmaa. Viimeisimpänä eräs tuttu yläasteelta oli päättänyt ruveta harrastelijaimitaattoriksi ja stand up -koomikoksi. Ne jutut olis vielä mennyt, mutta videot oli liikaa..

Minullakin ois pieni ongelma. Kun eräs tietty kaveri laittaa facebookissa minulle viestiä, niin keskustelu ikkuna ei avaudu. Viestit kyllä tulee minulle, mutta niistä ei tule mitään ilmoitusta. Eli jos avaan itse keskustelun tämän kaverin kanssa, niin viestit kyllä näkyy sitten. Muiden kanssa keskustelu toimii minulla tietääkseni ihan normaalisti, eikä tällä kaverillakaan ole muiden kanssa samaa ongelmaa. Mikähän tähän auttais?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom