Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä yks. Mulla tosiaan menee, kone kyl muuten toimii ihan ok, mut firefox pitää sulkee, ja sulkemisen jälkeen ku käynnistää niin se pelaakin taas ihan hyvin. Mut oli mulla omakin kyssäri: voiko noita facebookin ryhmiä ns hiljentää, olen siis laittanut asetuksista sen, ettei tule sitä ykköstä sinne kohtaan ilmoitukset, mutta saanko sen jotenkin piilotettua kuten kaverit saa? En viitsis ainakaan vielä lähteä ryhmästä kun se on tavallaan tärkeä, mut joidenkin jäsenten tyyli postata sinne joka jeesuksen päivä jotain täysin turhaa paskaa alkaa turhauttaa. Eli niin, ettei se postaus näkyisi seinällä? Vai koitanko vaan elää tilanteen kanssa?Meneekö muillakin Firefox ihan juntturaan jos Facebookin chatti on auki? Alkoi muutama päivä sitten, todella ärsyttävää. Firefoxin suoritinkäyttö pomppii koko ajan 0 - 20 välillä ja kaikki selaimen käyttö nykii.
Sivusilmällä tuli vastaan jossain uutinen, että tuo aikajana tulisi hiljalleen pakolliseksi kaikille. Tähän hätään en kyseistä uutista löydä, niin osaisiko joku sanoa koska näin tulee tapahtumaan?
Sivusilmällä tuli vastaan jossain uutinen, että tuo aikajana tulisi hiljalleen pakolliseksi kaikille. Tähän hätään en kyseistä uutista löydä, niin osaisiko joku sanoa koska näin tulee tapahtumaan?
Eiköhän se kaikilta häviä. Tuskin ominaisuus on olemassa vain siksi että sinä et sitä näe.Ajauduin väittelyyn facebookin kommeneteissa erään äijän kanssa, joka oli väärässä. Hän sitten lopussa rupesi poistamaan minun kommenttini, kun ei keksinyt vastausta. Tästä vittuuntuneena, poistin loputkin omat kommenttini, joten nyt minun sivullani näyttää, että äijä höpisee itsekseen.
Poistuivatko kommenttini muittenkin käyttäjien näkyvistä, vai näyttääkö heistä siltä, että äijä voitti tämän äärettömän tärkeän väittelyn?
Vaikka ei voisi estää noiden tapahtumien näkymistä, niin ainakin sen voi poistaa heti. Ehkä joku huomaa sen sinä sekunnin aikana, maybe.Mulla on nyt semmonen tilanne että en voi pitää kaverilistaani niin että kaverit näkee sen. Se näkyy siis vain minulle. Nyt jos lisään jonkun kaveriksi niin onko mahdollista piillottaa se että se ei näy sivullani? Kun nyt siinä näkyy että henkilö xxx on henkilön cccc kaveri. En siis halua että eräät henkilöt tietävät ketä lisään kaverikseni. Käytössä on vielä vanha profiili ja aikajana ei ole käytössä.
Vaikka ei voisi estää noiden tapahtumien näkymistä, niin ainakin sen voi poistaa heti. Ehkä joku huomaa sen sinä sekunnin aikana, maybe.
Mummeli, ne voi ainakin poistaa seinältä ne ilmotukset että "Henkilö xx ja henkilö x ovat nyt kavereita" Mutta sitten jos joku rupee ehtii sieltä kaverilistalta jo niitä ihmisiä, niin.. No, silloin voi harkita jo koko tilin poistoa
Kaverilistankin voi poistaa näkyvistä.
Valaise toki minuakin, itse en nimittäin tiedä mistä sen saa pois näkyvistä.