Facebook

Mitenkäs saa luotua page:lle (ei siis omalle käyttäjäsivulleni) sellaisen välilehden, jota pääsevät vain ko. sivusta tykkääjät katsomaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meneekö muillakin Firefox ihan juntturaan jos Facebookin chatti on auki? Alkoi muutama päivä sitten, todella ärsyttävää. Firefoxin suoritinkäyttö pomppii koko ajan 0 - 20 välillä ja kaikki selaimen käyttö nykii.
Täällä yks. Mulla tosiaan menee, kone kyl muuten toimii ihan ok, mut firefox pitää sulkee, ja sulkemisen jälkeen ku käynnistää niin se pelaakin taas ihan hyvin. Mut oli mulla omakin kyssäri: voiko noita facebookin ryhmiä ns hiljentää, olen siis laittanut asetuksista sen, ettei tule sitä ykköstä sinne kohtaan ilmoitukset, mutta saanko sen jotenkin piilotettua kuten kaverit saa? En viitsis ainakaan vielä lähteä ryhmästä kun se on tavallaan tärkeä, mut joidenkin jäsenten tyyli postata sinne joka jeesuksen päivä jotain täysin turhaa paskaa alkaa turhauttaa. Eli niin, ettei se postaus näkyisi seinällä? Vai koitanko vaan elää tilanteen kanssa?
No ei pahaa, jottei jotaan hyvääkin; toi uusi keskustelu on todella jees, eli voin valita kenelle olen paikalla. Tätähän olen aikasemmin täällä tainnut jo kysellä, ja tämä riittää meikäläiselle!

Sivusilmällä tuli vastaan jossain uutinen, että tuo aikajana tulisi hiljalleen pakolliseksi kaikille. Tähän hätään en kyseistä uutista löydä, niin osaisiko joku sanoa koska näin tulee tapahtumaan?

Facebook alkoi yht'äkkiä perjantaina lähettelemään kavereiden tilapäivityksiä sähköpostiin vaikka en ole kuukausiin kirjautunut ko palveluun. Ehkä joku mainoskikka. Kamelinselkä katkesi ja lopetin fb tilini :)

Sivusilmällä tuli vastaan jossain uutinen, että tuo aikajana tulisi hiljalleen pakolliseksi kaikille. Tähän hätään en kyseistä uutista löydä, niin osaisiko joku sanoa koska näin tulee tapahtumaan?

tänä yönä ois tarkoitus tulla (tai sitten se oli jo viime yö, mutta ei tullutkaan?)

Ajauduin väittelyyn facebookin kommeneteissa erään äijän kanssa, joka oli väärässä. Hän sitten lopussa rupesi poistamaan minun kommenttini, kun ei keksinyt vastausta. Tästä vittuuntuneena, poistin loputkin omat kommenttini, joten nyt minun sivullani näyttää, että äijä höpisee itsekseen.

Poistuivatko kommenttini muittenkin käyttäjien näkyvistä, vai näyttääkö heistä siltä, että äijä voitti tämän äärettömän tärkeän väittelyn?

Ei itelle ainakaan oo tullu vielä, vaikka onkin ehottanut. En tykkää tosta aikajanasta, ja jos tulee joskus pakolliseks, poistan tilin. En nimittäin ite löydä sieltä mitään niin selkeesti ku tavan seinältä.

Mulla on nyt semmonen tilanne että en voi pitää kaverilistaani niin että kaverit näkee sen. Se näkyy siis vain minulle. Nyt jos lisään jonkun kaveriksi niin onko mahdollista piillottaa se että se ei näy sivullani? Kun nyt siinä näkyy että henkilö xxx on henkilön cccc kaveri. En siis halua että eräät henkilöt tietävät ketä lisään kaverikseni. Käytössä on vielä vanha profiili ja aikajana ei ole käytössä.

Ajauduin väittelyyn facebookin kommeneteissa erään äijän kanssa, joka oli väärässä. Hän sitten lopussa rupesi poistamaan minun kommenttini, kun ei keksinyt vastausta. Tästä vittuuntuneena, poistin loputkin omat kommenttini, joten nyt minun sivullani näyttää, että äijä höpisee itsekseen.

Poistuivatko kommenttini muittenkin käyttäjien näkyvistä, vai näyttääkö heistä siltä, että äijä voitti tämän äärettömän tärkeän väittelyn?
Eiköhän se kaikilta häviä. Tuskin ominaisuus on olemassa vain siksi että sinä et sitä näe. :)

Mulla on nyt semmonen tilanne että en voi pitää kaverilistaani niin että kaverit näkee sen. Se näkyy siis vain minulle. Nyt jos lisään jonkun kaveriksi niin onko mahdollista piillottaa se että se ei näy sivullani? Kun nyt siinä näkyy että henkilö xxx on henkilön cccc kaveri. En siis halua että eräät henkilöt tietävät ketä lisään kaverikseni. Käytössä on vielä vanha profiili ja aikajana ei ole käytössä.
Vaikka ei voisi estää noiden tapahtumien näkymistä, niin ainakin sen voi poistaa heti. Ehkä joku huomaa sen sinä sekunnin aikana, maybe.

Vaikka ei voisi estää noiden tapahtumien näkymistä, niin ainakin sen voi poistaa heti. Ehkä joku huomaa sen sinä sekunnin aikana, maybe.

Toisaalta, jos facebook kaverilistalla on henkilöitä, joilta pitää piilottaa tuollaisia asioita, niin ehkä on helpompi poistaa ne "kaverit" listalta ;)

Eiköhän tässä ole kyse siitä, että MultaMummeli ei halua, että vaimo/tyttöystävä/aviomies/poikaystävä näkee, kun baarituttavuuksia ja muita flirttailun kohteita lisätään kaveriksi. Tässä tapauksessa sen oman heilan poistaminen kavereista ei liene sekään kovin järkevää, sillä paskamyrsky olisi siitäkin varmasti tulossa.

:D hyviä arvauksia mutta valitettavasti vääriä. Kyse on erittäin pahasti riitautuneesta suvusta ja meikäläinen haluaa olla jokaisen kanssa väleissä :D siskolle nousi ihan kiva myrsky ku se oli lisänny "vääriä" sukulaisia kavereiksi ja joten haluan pitää matalaa profiilia.

Mummeli, ne voi ainakin poistaa seinältä ne ilmotukset että "Henkilö xx ja henkilö x ovat nyt kavereita" Mutta sitten jos joku rupee ehtii sieltä kaverilistalta jo niitä ihmisiä, niin.. No, silloin voi harkita jo koko tilin poistoa :)

Mummeli, ne voi ainakin poistaa seinältä ne ilmotukset että "Henkilö xx ja henkilö x ovat nyt kavereita" Mutta sitten jos joku rupee ehtii sieltä kaverilistalta jo niitä ihmisiä, niin.. No, silloin voi harkita jo koko tilin poistoa :)

Kaverilistankin voi poistaa näkyvistä.

Valaise toki minuakin, itse en nimittäin tiedä mistä sen saa pois näkyvistä.

Jos sulla on se vanha profiili niin menet sinne sun profiiliin ja painat sitä kaverilistan oikeeseen yläkulmaan ilmestyvää kynää. Sit siitä "friends"-kohdasta säädät näkyvyyden "only me".

Jos olen jäsenenä facebook ryhmässä, joka on määritelty julkiseksi. Miten saan asetettua facebookissa yksityisasetukseni niin, että
vaikka ryhmä on julkinen ja kaikki voivat julkaisuja katsella - ryhmään laittamani omat julkaisuni eivät kuitenkaan nouse omaan newsfeediini eli kaverini eivät näkisi niitä päivityksiä uutisjanalla. Toki jos ihmiset ymmärtävät kyseiseen ryhmään mennä he julkaisuni näkevät mutta eivät nouse newsfeediin ilmoituksina???

Olisi vähän ongelmia ton chatin kanssa. Eli mutsi pystyy meikäläiselle lähettämään viestejä kyllä, mutta en pysty niihin vastaamaan. Tulee vain vastaus "Susanna Nönnönnöö is using an app to chat. To message Susanna, change your settings to let friends who use apps see if you're online." Tämän jälkeen aukeaa jonkunsortin ikkuna "How people bring your info to apps they use", jossa voi valita vaihtoehdoista. Hän on käyttänyt SocialBox-ohjelmaa, joka ilmeisesti on jonkinlainen chat-ohjelma. Mikähän avuksi? Rasittavaa, kun sieltäpäin tulee koko ajan viestejä vaikka hän tietää, etten niihin pysty vastaamaan.

Miksi Facebook nykyään näyttää noita paikalla olevien ihmisten pikkukuvia siellä vasemmassa alareunassa (en käytä sitä oikean reunan palkkia) hillittömän määrän, vaikka lähes kukaan ei kuitenkaan ilmeisesti oikeasti ole paikalla (kuvan alareunassa ei näy vihreää neliötä)? Mitä nämä ihmiset tekevät, että kuva jää näkyviin vaikka henkilö ei kuitenkaan ole paikalla, pitävät vain konetta päällä mutta eivät tee sillä mitään? Saako tämän jotenkin pois päältä, koska mua tosissaan nyppii kun oikeasti paikalla saattaa olla vain yksi ihminen ja sitä saa sitten etsiä sieltä muiden kuvien joukosta.

E. asiaa tongittuani tulin siihen tulokseen, että nuo ikuisuusroikkujat ovat fb:ssä puhelimen kautta. Vitun puhelin- ja nettiteknologia. Maailma on pilalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom