Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://pics.kuvaton.com/kuvei/most_creative_facebook_accounts.jpg

Osaako kukaan sanoa, miten tollasen kuvasetin saa tehtyä?

Nuo viisi pientä kuvaa ovat uusimmat kuvat mitkä sinusta on lisätty, eli ne pitää lisätä yksi kerrallaan aloittaen kaikkein oikeinpuolimmaisesta. Näyttäisivät olevan kokoa 97x68. Ja sitten profiilikuva viimeiseksi pienien kuvien mukaan eli tämän kohdan kuva pitää määritellä sen mukaan paljonko tuossa nimen alla on tietoa (koulutus yms.). Ei kovin vaikea homma ole, mutta pitää vähän tietää mitä tekee. :P

Edit. Joku ehti näköjään ensin. Ehkä siinä vähän tarkemmat ohjeet. :P

Tuo facebook nyt on niin vittu perseestä etten ymmärrä kuinka sitä kukaan jaksaa käyttää. Oon sitten vaikka ennemmin ilman kavereita kun käytän tuollaista vammaista sovellusta yhteyden pitoon...

Sama homma. Tuntuu vain että jää aika paljosta ulkopuolelle, vituttaa kun esim. jotain sovittuja aikoja on muutettu ja siitä kerrotaan vain facebookissa. Sais kuolla pois koko paska.

Eikös se just oo helppoa kun kaikesta kerrotaan vain yhdessä paikkaa? Vaikka sitten olisikin vähän huono käytettävyys palvelulla?

Voi jumalauta.

Nyt tuli mulle myös toi uusi muutos viestinnässä yleensä, eli tossa mukana chat viestien automaattinen tallennus inboxiin. Eikä sitä saa pois. Tosi helvetin kätevää taas.

Pieni information overload kun inboxikin täynnä jotain aivan turhanpäivästä jaarittelua. Hirveetä paskaa.

Voi jumalauta.

Nyt tuli mulle myös toi uusi muutos viestinnässä yleensä, eli tossa mukana chat viestien automaattinen tallennus inboxiin. Eikä sitä saa pois. Tosi helvetin kätevää taas.

Pieni information overload kun inboxikin täynnä jotain aivan turhanpäivästä jaarittelua. Hirveetä paskaa.

Ne viestit saa kyllä poistettua, mutta on pikkasen työlästä touhua, jos on paljon viestejä. Eli avaan se kyseisen viestiketjun, minkä haluaa poistaa ja oikealta ylhäällä on Actions tai suomeksi joku Toiminnot varmaan. Sieltä vaan tuhoomaan.

Ne viestit saa kyllä poistettua, mutta on pikkasen työlästä touhua, jos on paljon viestejä. Eli avaan se kyseisen viestiketjun, minkä haluaa poistaa ja oikealta ylhäällä on Actions tai suomeksi joku Toiminnot varmaan. Sieltä vaan tuhoomaan.
Joo, luin kyllä että saa poistettua, mutta sais koko höskän ottaa pois käytöstä jos niin käyttäjä haluaa.

Joo, luin kyllä että saa poistettua, mutta sais koko höskän ottaa pois käytöstä jos niin käyttäjä haluaa.

Ei taida saada. On sen verran paskat sivut. Kova veto ois vaan dellaa koko tili. Loppus turhat napinat siihen. Tuolla vaan roikkuu pirun moni kaveri, mitä ei oikein muuten kiinni saa.

Tuolla vaan roikkuu pirun moni kaveri, mitä ei oikein muuten kiinni saa.
Siinäpä se.

Alkanut kyllä itse rajulla kädellä karsimaan kaikkea, ja mihinkään uuteen en lähde.

Moi! voisko joku neuvoa miten saan taas näkymään semmosten ihmisten päivitykset, joiden päivytysten kohdalla oon painanut piilota, eliniiden päivitykset ei näy mulla ollenkaa. haluaisin ne takaisin näkymään. Kiitos jo etukäteen.

Miksi vitussa tuo kyselee joka loggauskerralla mun puhelinnumeroa? Ei edes löydy "älä kysy tätä enää" ruksia. Muka joku turvallisuusjuttu, paskanmarjat! Taisin joskus erehtyä s-postin tonne antamaan. Saatanan kyylät.

Sama muuten vituttaa juutubessa, siinäkin pitäisi linkkailla sähköpostit ja youtube-tilit. Ei vittu kuulu youtubelle mikä mun s-posti on!

"Käyttäjätilisi ei ole väliaikaisesti käytettävissä sivusto-ongelman takia. Uskomme, että ongelma ratkeaa pian."
Muilla samaa ongelmaa?

"Käyttäjätilisi ei ole väliaikaisesti käytettävissä sivusto-ongelman takia. Uskomme, että ongelma ratkeaa pian."
Muilla samaa ongelmaa?
Eipä ole ei.

Mitä te valitatte chattiuudistuksesta, mua ei ainakaan haittaa sitten yhtään että FB ei hukkaa viestejä enää läheskään yhtä paljon kuin ennen :D Ootteko koskaan yrittäny jutella kenenkään mokkulaa käyttävän kanssa? Yritykset oli useimmiten tuhoontuomittuja ennen kuin offlinessa lähetettyjä viestejä alettiin tallentamaan inboxiin.

Ihme FB morkkis. Harvoin kirjoittelen ja silloinkin vain asiaa omasta mielestä, mutta jälkeenpäin tuntuu, ettei sitäkään olisi pitänyt sinne kirjoittaa ja avautua kaikille.

Tuonne muuten suunnitellaan video chattia, jossain lehdessä siitä oli enemmän kerrottu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom