Facebook

Eissssaaatana taas tätä paskaa.. Haluat lähettää yv. viestin useammalle kaverille, ja jos ne kaikki ovat online niin et perkele pysty lähettämään. Aukasee suoraan shätti-ikkunan.. Kyllähän taas syö miestä nämä uudet päivitykset..

E: pystyy jos painaa vasemmalta ylhäältä, mutta profiilien kautta ei pysty..

Ollu aivan perseestä toi "uudistus". Ite en tykkää yhtään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiä onko jo käsitelty mutta uskoisin useammankin arvostavan vastausta. Miten ton automaattisen chattien tallentamisen saa pois päältä? TODELLA raivostuttavaa. :wall:

En tiä onko jo käsitelty mutta uskoisin useammankin arvostavan vastausta. Miten ton automaattisen chattien tallentamisen saa pois päältä? TODELLA raivostuttavaa. :wall:

En ole ainakaan minä löytäny. Pitäs varmaan laittaa reklamaatiota tonne, että tekis asialle jotain.

Mikä haitta tuosta automaattisesta tallentamisesta on?? Eipä kyllä kai mitään suurta hyötyäkään...

Mikä haitta tuosta automaattisesta tallentamisesta on?? Eipä kyllä kai mitään suurta hyötyäkään...

Vaikka kaikki liikenne, mitä tuon kautta kirjoittaa jää talteen, niin silti en tykkää, että sinne jää niitä tekstejä. Poistan itse kaikki tekstit, mitä on tullu kirjoitettua. Se on osa yksityisyydensuojaa ja siihen pitäis olla oikeus käyttäjällä.

Muista sit myös käyttää itsestään tuhoavaa paperia, jos vielä perinteisiä kirjeitä joskus lähetät :thumbs:

No ei vaan, en tiedä saako tuon mistään tyhjennettyä, mutta kai tuostakin vielä meteli nousee ja facebook antaa mahdollisuuden poistaa viestit.

edit. Tuossa on muuten se "ongelma" että poistetaanko ne chat-viestit myös siltä toiselta käyttäjältä? En ainakaan itse haluaisi, että joku voisi minulta poistella viestejä. Ja jos poistaa vain itseltä ne viestit, niin sitten aika turhaa mielestäni koko poistaminen. Koska ne viestit ovat edelleen siellä sen toisen henkilön katseltavana.

No voihan msn messengerissäkin valita tallennatko sä keskustelut vai ei. Sitä kysytään AINA erikseen. Ei niin että ne tallentuu väkisin ja et saa sitä vaihtoehtoa pois päältä, ja joudut erikseen mennä poistamaan. Normi mesessäkin jotkut säilyttää logit ja jotkut ei. Vastapuoli voi tehdä mitä haluaa mutta pitäähän jokaisella olla oikeus valita mitä omalla koneellaan/sivustojen privatiedoissa säilyttää ja kuinka paljon. Ja on tuo todella sekavaakin seuraavista syistä:

Suurin ongelma mulle ei todellakaan ole se että chatihistoria tallentuu, vaan se ettei se tallennu loogisesti omaksi keskusteluketjuksi, vaan privaviestien joukkoon. On todella työlästä poistella hyvääpäivääkirvesvarttamoimitäkuuluu-onelinereita ja lyhyitä turhanpäiväisiä keskusteluja normaaliviestien (siis privana inboxiin lähetettyjen viestien) seasta. Kaikki tallentuu yhteen pötköön missä ei ole järjen hiventäkään.

Suurin korjattava asia on facebookissa minun mielestäni chätti ja se, että et pysty juttelemaan offline tilassa.. Aina ei halua näkyä kaikille, kun haluaa jutella joillekin.. Tai en mä tiiä, en tuota facebookkia osaa oikeastaan edes käyttää.

^ Tee kaveriryhmiä niin voit pistää itsesi offlineen joillekin ja onlineen toisille.

Kuulostaapa monimutkaiselta. :D
Musta toi toimii ihan hyvin kun ei kikkaile turhia. Wall, privaviestit, chatti ja eventit, siinä kaikki mitä tarvii. Kaikenlainen kikkailu ryhmien yms. kesken suosiolla pois.

Luulin että on taas joku huijaus applikaatio jaossa, kun noita kyselyitä rupes ilmestyy. Kaveri sit näytti et niin tosta status lisäyksestä, missä myös link/video/jne, on nyt mahdollisuus tehdä kysymyksiä.

Toi on järjettömän pitkään haluttu ydinominaisuus. Nyt se on siellä. Meinaan voi tehdä myös firman sivuilla noita, siis Facebook Pagella.

Pistin tänään kiukkusta palautetta tuosta viestipaskasta naamakirjalle. Katotaan kiinnostaako niitä edes.

No voihan msn messengerissäkin valita tallennatko sä keskustelut vai ei. Sitä kysytään AINA erikseen. Ei niin että ne tallentuu väkisin ja et saa sitä vaihtoehtoa pois päältä, ja joudut erikseen mennä poistamaan. Normi mesessäkin jotkut säilyttää logit ja jotkut ei. Vastapuoli voi tehdä mitä haluaa mutta pitäähän jokaisella olla oikeus valita mitä omalla koneellaan/sivustojen privatiedoissa säilyttää ja kuinka paljon. Ja on tuo todella sekavaakin seuraavista syistä:

Suurin ongelma mulle ei todellakaan ole se että chatihistoria tallentuu, vaan se ettei se tallennu loogisesti omaksi keskusteluketjuksi, vaan privaviestien joukkoon. On todella työlästä poistella hyvääpäivääkirvesvarttamoimitäkuuluu-onelinereita ja lyhyitä turhanpäiväisiä keskusteluja normaaliviestien (siis privana inboxiin lähetettyjen viestien) seasta. Kaikki tallentuu yhteen pötköön missä ei ole järjen hiventäkään.

Juurikin näin. Just yks pvä jauhoin kaverin kanssa jotain scheissea sen naissekoiluista, sitten kun olin offline se oli laittanut mulle yhden tieteellisen viitteen erääseen kouluhommaan liittyen, sitten taas jatkuu scheissenjauhaminen ja siellä se tieteellinen viite on jossain kaiken sen keskellä. Ei tossa nyt ole mitään tolkkua että priva(inbox)viestit ja chat ovat yhtäkkiä yksi ja sama asia.

Voi vittu näitä fabossa leviäviä maailmanparannustekstejä :curs: Lapsi kertoi äidilleen: "Äiti, maalasin lakanat huulipunalla", raivoissaan äiti löi lapsen tajuttomaksi. Sitten hän pahoitteli mitä hän oli tehnyt ja pyysi lastaan avaaman silmät, mutta se oli liian myöhäistä. Hänen pieni sydän oli pysähtynyt. Makuuhuoneen lakanoissa luki..."Äiti, minä rakastan sinua". Lisää tämä seinällesi tunniksi ja osoita, että olet lasten pahoinpitelyä vastaan.

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa..

Voi vittu näitä fabossa leviäviä maailmanparannustekstejä :curs: Lapsi kertoi äidilleen: "Äiti, maalasin lakanat huulipunalla", raivoissaan äiti löi lapsen tajuttomaksi. Sitten hän pahoitteli mitä hän oli tehnyt ja pyysi lastaan avaaman silmät, mutta se oli liian myöhäistä. Hänen pieni sydän oli pysähtynyt. Makuuhuoneen lakanoissa luki..."Äiti, minä rakastan sinua". Lisää tämä seinällesi tunniksi ja osoita, että olet lasten pahoinpitelyä vastaan.

Ei voita sitä ku joskus oli ainaki täälläpäin "salkkareiden pellelaulu jotenki silivatiseijaa jne. ja sitten teksti "lisää tämä seinällesi jos sait tästä laulusta elinikäisen traumat" saatana jokanen ihminen lisäs ton seinälleen ketä kavereita oli, vittu kun mun mielestä turhaa ja lapsellista...

Kopioi tämä teksti statukseesi jos tunnet jonkun tai olet kuullut jostain henkilöstä joka tuntee jonkun. Jos et tunne ketään tai olet kuullut jostain joka ei tunne ketään niin kopioi silti. On tärkeää saada tieto eteenpäin. ♥♥ Sydämiä kans ♥♥♥ älä unohda sydämiä ♥♥ PERKELE! ♥

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom