Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kopioi tämä teksti statukseesi jos tunnet jonkun tai olet kuullut jostain henkilöstä joka tuntee jonkun. Jos et tunne ketään tai olet kuullut jostain joka ei tunne ketään niin kopioi silti. On tärkeää saada tieto eteenpäin. ♥♥ Sydämiä kans ♥♥♥ älä unohda sydämiä ♥♥ PERKELE! ♥

Noi on yksinkertaisesti täysin vammaisten ihmisten statuksia.

Alkaa palamaan taas ihan kohtalaisen kovaa käpy ton facebookin kanssa. Tällä kertaa noihin kysymyksiin/galluppeihin mihin porukka näyttää vastailevan milloin mistäkin maailman tärkeimmästä asiasta, esim kummalle puolelle voi levitetään näkkileivälle yms. Aluks ajattelin, että antaa muitten vastailla niihin ja sit itte piilottelen niitä, mutta niitähän ei näytä saavan piiloon millään. Eikä siinä vielä kaikki; nyt tuolla meikäläisen profiilissa näyttää lukevan että olisin tollaseen kysymykseen vastannut vaikka en satavarmasti ole, kun en muutenkaan voi sietää noita sun muita sovelluksia/pelejä mitä porukka keksii tuolla käyttää. Miten saan nuo piiloon, keksiikö joku muu jonkun tavan?

Kiitos! Hienosti pelaa, paitsi että se ei jostaan syystä saa tota merkintää pois tuolta mun profiilin seinältä? Vaikka yritän poistaa sen sillä perinteisellä tavalla, se ilmestyy siihen aina kun seuraavan kerran menee kattomaan profiilia. Ja siihenhän on se vaihtoehto "poista kaikki kysymysten toiminta", mutta kun siitä painaa niin se sinänsä lähtee, palatakseen siihen noin puolen sekunnin kuluttua uudestaan. Huhhuh, en ois kyllä uskonut et joudun näin paljon vaivaa näkemään jonkun facebookin takia. Ärsyttää vaan jostain syystä aivan käsittämättömän paljon se että tuo näkyy tuolla mun seinällä, kun en tosiaan voi sietää noita kaiken maailman paskasovelluksia mitä porukka milloinkin onnistuu facebookista löytämään.

Missä järjestyksessä facebook kaverit ovat esim. tuolla vasemmassa laidassa siinä "keskustelu laatikossa", tuntuu että siinä aikalailla samat lärvit aina...ja entäs sitten profiilissa?

Mun etusivulla on "uutinen" siitä, kun eräs FB:n käyttäjä, joka ei ole kaverini eikä luultavasti tule koskaan olemaankaan, on vaihtanut profiilikuvansa. Tää tietoturva ei nyt taas ihan vakuuta.

Missä järjestyksessä facebook kaverit ovat esim. tuolla vasemmassa laidassa siinä "keskustelu laatikossa", tuntuu että siinä aikalailla samat lärvit aina...ja entäs sitten profiilissa?

Empiiristen havaintojen perusteella, ainakin etusivulla oleva "naamakollaasi" perustuu siihen kuinka usein olet yhteydessä ko. henkilöiden kanssa.
Ainakin itse bongailen siitä tuttuja, joiden kanssa yleensäkin tulee jauhettua.

Etusivun laatikkoja kun vilkaisin (ja erikseen vertasin nimilistaan ketkä onlinessa) niin siinä on niitä keille tulee puhuttua eniten. Mutta se mikä on omassa profiilissa pyörii enempi randomilla... Mulla siinä on välillä sellaisia keille en juttele FB chatissa tai kommentoi tilaakaan.

Jos menee jonkun toisen profiiliin ja päivittelee sitä (vaikka semmoinen kenen kanssa aktiivisesti chattaa tai kommentoi statuksia) niin en tiedä vilkkuuko se oma nimi siinä aktiivisesti... Ehkä, tai sitten ei.

Edit: Testasin just ja päivitin valehtelematta 20-30krt sekä oman että parin kaverin profiilit, ja kellään ei vaihtunut ne tyypit siinä, ainoastaan järjestys. Ei tullut uusia sekaan... En mä tiedä onks siinä logiikkaa kun esim kahta sellaista ihmistä ei oo mun listalla just nyt keiden kanssa esim eilen puhuin paljon chatissa. Kai se randomilla hakee, en tiedä...

Tuo facebook nyt on niin vittu perseestä etten ymmärrä kuinka sitä kukaan jaksaa käyttää. Oon sitten vaikka ennemmin ilman kavereita kun käytän tuollaista vammaista sovellusta yhteyden pitoon...

Mun etusivulla on "uutinen" siitä, kun eräs FB:n käyttäjä, joka ei ole kaverini eikä luultavasti tule koskaan olemaankaan, on vaihtanut profiilikuvansa. Tää tietoturva ei nyt taas ihan vakuuta.

Jännä mulla hieman sama. Tyypit jotka kutsuin kavereiksi ja ei ole minun käsityksen mukaan hyväksyny kaveriksi(vielä, ei varmaan koskaan), niin heidän sovellus ym. päivityksiä näkyy tuossa feedissä? Working as intended.

ÄÄÄH! Nyt se vittu vaihtu mullaki siihen, että tallentaa noi chattiviestit tonne inboxiin. Aivan saatanan helppoa lukea sieltä. FFFFUUUU! :D

ÄÄÄH! Nyt se vittu vaihtu mullaki siihen, että tallentaa noi chattiviestit tonne inboxiin. Aivan saatanan helppoa lukea sieltä. FFFFUUUU! :D

Mutta kyllähän ne silti näkyy siellä chätti-ikkunassakin?

Siis toi inboxiin meneminenhän on sen johdosta että painaa jotain linkkiä ikkunassa. Ei siis kuulu tehdä noin jos keskustellaan. Kaveri teki kerran noin, mut vaihto takaisin.

Mites hemmetissä nuo kaikki Kyselyilmotukset sais veks etusivulta? Olen sangen viehättynyt lukiessani ihmisten ABCD -vastauksia onko mäkkäri parempi kuin hese yms shittiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom