Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millähän perusteella tuo valitsee mitkä ihmiset tossa uudessa chattilistassa ovat, kun kaikki listassa olevat eivät ole edes paikalla. mitä helvet

Mulla muuttui vaan se chattipalkki ja chatti-ikkuna hieman eri väriseksi, mutta ei muuta. Ei silti siirtynyt oikeaan laitaan tms. Outoa.

Se on tullut jäädäkseen tämäkin uudistus, valitettavasti. En kyllä ymmärrä, vaikeuttaa huomattavasti tuota keskustelua facebookissa nyt, kun ei tiedä onko henkilö online vai ei. Olisi mielenkiintoista kuulla ja nähdä facebookin kehitystiimin ja testaajien toiminta. Iso iso peukku alaspäin, saa nähä mitä tulee seuraavaksi. Olisiko joku videopuhelu, mutta sen myötä sitten ei pystyisikään enää kirjoittamaan??

Mää oon ainakin siirtäny sen sivupalkin asetuksista takas entiselle paikalleen. (Siellä alareunassa on se hammasrattan kuva ja 'poista sivupalkki' tjsp)
Kyllä sen palkin saa piilotettua, mutta oikean alareunan vanha chat ruutu, joka näyttää online tilassa olevat kaverit, ei enään toimi.

Taas facebookkia päivitetty vaihteeksi, muutama viimeinen päivitys on menny vaan paskempaan suuntaan, eikö sen vois vaan antaa olla, tai tehdä noista vapaaehtoisia :rolleyes:

Hmm...

Voisiko joku hieman tarkentaa noita ongelmia ja sitä kun puhutte keskustelupalkin siirtymisestä oikealle? Mulla on nimittäin kaksi vuotta ollut se keskustelupalkki oikeassa reunassa, näytön oikeassa alakulmassa.

Etusivulla vasemmalla on alimmaisena pienistä thumbnaileista koottu ruudukko jossa siis jengin profiilikuvia ja oikeassa alareunassa on keskustelu-palkki jonka perässä kirjautuneiden lukumäärä, ja kun sen avaa niin onlinessa olevat (myös ei-aktiiviset onlinettajat).

Miten siis tämä poikkeaa siitä mitä ongelmia olevilla on?

Hmm...

Voisiko joku hieman tarkentaa noita ongelmia ja sitä kun puhutte keskustelupalkin siirtymisestä oikealle? Mulla on nimittäin kaksi vuotta ollut se keskustelupalkki oikeassa reunassa, näytön oikeassa alakulmassa.

Etusivulla vasemmalla on alimmaisena pienistä thumbnaileista koottu ruudukko jossa siis jengin profiilikuvia ja oikeassa alareunassa on keskustelu-palkki jonka perässä kirjautuneiden lukumäärä, ja kun sen avaa niin onlinessa olevat (myös ei-aktiiviset onlinettajat).

Miten siis tämä poikkeaa siitä mitä ongelmia olevilla on?

Nyt se palkki on kiinteesti siinä oikealla kokoajan ns. auki. Sitä ei voi pienentää muuta kuin menemällä sen asetuksiin ja piilottamalla se. Mutta aina kun haluat keskustella jonkun kanssa, niin se ponnahtaa siihen ja sama piilotaruljanssi on taas tehtävä. Hyi helvetti tuota!

Eikä sulla MEE ole siinä palkissa myös offline-tilassa olevia profiileja? Ne ärsyttää itseäni ainakin eniten. Turhaan siellä chatruudussa on henkilöitä, jotka eivät ole online.

Nyt se palkki on kiinteesti siinä oikealla kokoajan ns. auki. Sitä ei voi pienentää muuta kuin menemällä sen asetuksiin ja piilottamalla se. Mutta aina kun haluat keskustella jonkun kanssa, niin se ponnahtaa siihen ja sama piilotaruljanssi on taas tehtävä. Hyi helvetti tuota!
Itselläni se on pysyvästi alhaalla. Asetuksista saa valittua mikäli haluaa sen pysyvän koko ajan auki, en ole valinnut.

Eikä sulla MEE ole siinä palkissa myös offline-tilassa olevia profiileja? Ne ärsyttää itseäni ainakin eniten. Turhaan siellä chatruudussa on henkilöitä, jotka eivät ole online.

Ei ole. Offlinessa olijoita ei listata siihen. Ainoastaan onlinekäyttäjät (vihreä pallukka aktiivinen, kuun merkki afk-tyypit)

Mullakin se saamarin palkki pärähtää sieltä oikealta nykyään aina auki, koko ruudun korkeuden mittaisena. Vituttaa helvetisti, kun siellä on sekaisin nyt offlinessa olevat ja paikalla olevat, eikä niitä onlinessa olevia ole edes voitu laittaa sinne listan kärkeen vaan ovat ripoteltu sinne tänne. Vaikeuttaa huomattavasti sen hahmottamista, että keitä on läsnä ja jos kaveri saapuu paikalle.

Lisäksi vituttaa, kun kaikki onlinessa olevat eivät edes näy siellä palkissa eikä vasemmalla näy enää niitä pieniä kuvia kaikista paikalla olevista. Oon tosin huomannut, että jos pienennän vähän auki olevan nettisivun ikkunaa (mulla on laajakuvanäyttö), niin noin seitsemän senttiä ruutua supistettuani ne entiset kuvat taas ilmestyvät sinne vasemmalle. Nyt siis pidän koko ajan ruutua vammaisen kokoisena, että näen yhdellä silmäyksellä, keitä on paikalla ja kuka on juuri saapunut. Hohhoijaa.

Positiivista muuten on, että nykyään voi saada itsensä näkymään vain haluamalleen osalle paikalla olevista kavereista, eli jos on online ja haluaa jutella jonkun kanssa, niin ei silti ole väistämättä kaikkien muidenkin saatavilla. Tai jos tuo ominaisuus oli ennenkin, niin en vain ollut huomannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom