FB päivittynyt.. Yksi plussa siitä, että keskusteluun voidaan lisätä toinen kaveri, tuota onkin kaivattu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ryhmächatti on hyvä uudistus, mutta toi helvetin chattipalkki oikeassa reunassa on huonosti toteutettu.
Mää oon ainakin siirtäny sen sivupalkin asetuksista takas entiselle paikalleen. (Siellä alareunassa on se hammasrattan kuva ja 'poista sivupalkki' tjsp)Vihaan sitä, miten sen saa pois!?
^Ne keiden kanssa on viestitelly eniten facebookissa tjsp
Kyllä sen palkin saa piilotettua, mutta oikean alareunan vanha chat ruutu, joka näyttää online tilassa olevat kaverit, ei enään toimi.Mää oon ainakin siirtäny sen sivupalkin asetuksista takas entiselle paikalleen. (Siellä alareunassa on se hammasrattan kuva ja 'poista sivupalkki' tjsp)
Hmm...
Voisiko joku hieman tarkentaa noita ongelmia ja sitä kun puhutte keskustelupalkin siirtymisestä oikealle? Mulla on nimittäin kaksi vuotta ollut se keskustelupalkki oikeassa reunassa, näytön oikeassa alakulmassa.
Etusivulla vasemmalla on alimmaisena pienistä thumbnaileista koottu ruudukko jossa siis jengin profiilikuvia ja oikeassa alareunassa on keskustelu-palkki jonka perässä kirjautuneiden lukumäärä, ja kun sen avaa niin onlinessa olevat (myös ei-aktiiviset onlinettajat).
Miten siis tämä poikkeaa siitä mitä ongelmia olevilla on?
Itselläni se on pysyvästi alhaalla. Asetuksista saa valittua mikäli haluaa sen pysyvän koko ajan auki, en ole valinnut.Nyt se palkki on kiinteesti siinä oikealla kokoajan ns. auki. Sitä ei voi pienentää muuta kuin menemällä sen asetuksiin ja piilottamalla se. Mutta aina kun haluat keskustella jonkun kanssa, niin se ponnahtaa siihen ja sama piilotaruljanssi on taas tehtävä. Hyi helvetti tuota!
Eikä sulla MEE ole siinä palkissa myös offline-tilassa olevia profiileja? Ne ärsyttää itseäni ainakin eniten. Turhaan siellä chatruudussa on henkilöitä, jotka eivät ole online.