Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas, mulla meni vituiksi just nyt. Oikean alakulman keskustelupalkki ilmoittaa 42 online, mutta kun vien hiiren siihen ja yritän klikata listaa auki, tulee ilmoitus: Nopeampi tapa viestitellä. Klikkaa ja aloita keskustelu niiden kaveriesi kanssa joiden kanssa viestittelet eniten. Your chat availability settings have not changed.

Fucking great...

Mulla ei jää keskustelut sinne alapalkkiin joten saa olla aivan saatanan tarkkana ettei sulje ikkunoita.

Ja ei ole enää mitään tapaa mennä kaverin profiiliin paitsi kaverihaun kautta..

Mutta nytpäs onkin palautunut ennalleen... Toivottavasti pysyvästi, kiitos FB :haart:

Fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuu!!! Dream on. Ja niin oli takaisin tuo chat muuttunut. Mä jo ehdin innostua että ne tajusi minkä mokan teki, tai että se on jotenkin keskeneräinen eikä toimi ja vetivät sen pois kun eilen oli normaali, mutta näinpä se tänään aamusta on taas vituillaan. Enpä ole aiemmin nähnyt vastaavaa uudistusta joka huonontaa palvelun toimintaa x 100 :wall:

Mitähän vittua ne oikein ajattelee?

Kyllä. Mä en voi ymmärtää, että miten ne, joka kerta osaa tehdä paskempaa jälkeä, kuin aikaisemmin. Riman alitus alkaa olemaan noillekki näköjään, joka päivästä

Joo-o. Aivan käsittämätöntä. Mikä järki on piilottaa suuri osa onlinessa olijoista, niin että nykyään joutuu etsimään erikseen niitä keille haluaa jutella? Ja näyttää sitten offlinessa olijatkin, mihin vittuun mä sitä tietoa tarvin?

Ääh. Tietyn henkilön statuspäivityksethän voi piilottaa niin ettei ne tule enää itselle näkyviin. Ilmeisesti kuitenkin tämä henkilö estyy näkemästä myös osaa profiilistani, esim. kuvani eivät näy enää hänelle. Oletteko huomanneet samaa? Itse luulin, että saisin karsittua noita päivitysten määrää tällä tavalla eikä mitään muuta tapahtuisi, mutta henkilö joutuukin mustalle listalle ja huomaa sen, jos vierailee profiilissani.

Onpa aivan kamala tuo uusi chat. Pop-out katosi myös, meinaan monen henkilön (etenkin 10+) ryhmäkeskustelussa toi pieni paska alhaalla on turha.

Ääh. Tietyn henkilön statuspäivityksethän voi piilottaa niin ettei ne tule enää itselle näkyviin. Ilmeisesti kuitenkin tämä henkilö estyy näkemästä myös osaa profiilistani, esim. kuvani eivät näy enää hänelle. Oletteko huomanneet samaa? Itse luulin, että saisin karsittua noita päivitysten määrää tällä tavalla eikä mitään muuta tapahtuisi, mutta henkilö joutuukin mustalle listalle ja huomaa sen, jos vierailee profiilissani.

Oot tainnut valita väärin... Menit estämään koko henkilön etkä vaan etusivun newsfeedistä valinnut ruksista hänen päivityksensä kohdalta että "piilota tämän henkilön statukset" tms valinta...?

Eiku tein juuri noin, päivityksen kohdalta laitoin että ei enää statuspäivityksiä kyseiseltä henkilöltä, eli en blokannut kyseistä henkilöä. Kyseinen tyyppi tuli suoraan kysymään miks blokkasin sen, vaikka en varsinaisesti tehnyt mitään estoja. Jäi vaan häiritsemään, koska olen aika usean henkilön kohdalla tehnyt saman muutoksen asetuksiin..

Mitähän jännää toi fb nyt tekee kun mun koko seinä on yhtäkkiä tyhjentynyt kokonaan?? Siis kaikki julkaisut ym. poistuneet itsestään. Eivätkä näy kavereillekaan :(

Mitähän jännää toi fb nyt tekee kun mun koko seinä on yhtäkkiä tyhjentynyt kokonaan?? Siis kaikki julkaisut ym. poistuneet itsestään. Eivätkä näy kavereillekaan :(

Joo mulla kans kusee se fb oikee huolella. chatti päättää ite millo mä rupeen keskustelee ihmisille jne... Suosittelen google+ , tohon faceen menee kohta mielenterveys

m_42886.png

Jahas, nyt näköjään itelläkin muuttu tuo chätti sitten. Ei jumalauta, eihän tässä ole mitään järkeä! Sama kait se on alkaa vetää mielummin IRC:ssä monologia privassa itelleen kuin yrittäs tällä kommunikoida.

Suositut

Back
Ylös Bottom