Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei jumalauta että nyt hirtti kiinni. Palaa käpy ihan totaalisesti tuon chatin kanssa. VIESTIHISTORIAN TALLENTUU VÄKISIN, perkele! :curs:
Huomasin tuossa pari päivää sitten jonkun oudon pienen neliön chat-ikkunassa. Sitten aloin ihmettelemään kun aloitin yksityiskeskustelun kaverille kelle en ole FB:n chatissa kirjoittanut mitään n. vuoteen, niin kappas saatana mikä yllätys: Ikkunan avatessa viimeisin keskustelumme oli viestihistoriana, ja se on noin 10kk vanha. Fucking great!
Ärsyttävää että nykyään noi chatit aukee suoraan näytölle, eli jos siinä on jtn muita niin kaikki näkee keskustelunaloituksen, + hyvällä säkällä viimeisemmän lopetuksen kun se aukeaa kokonaan kaikille luettavaksi. Se mikä tekee asiasta aivan erityisen raivostuttavan on jokaikisen lauseen tallentuminen viesteihin, ja ne on vielä ihan sekaisin siellä: eli normaalit inboxin kirjoitetut viestit ja chathistoriat samassa pötkössä. Ei jumalauta... :wall:
Ja mistään en löydä kohtaa että saisin sen viestihistorian tallentumisen pysähtymään. Kaikki menee nyt sinne omaan postilaatikkoon ihan koko ajan, joka hemmetin moikkaus ym.
Miksei FB kysy haluatko tallentaa viestihistorian? En halua mun chat-keskusteluja minnekään. Tuosta tulee vaan ongelmia vaikkei siellä nyt mitään luvatonta tapahdukaan mutta silti! Mietityttää myös se että mistähän se hakee kaikki entiset keskustelut, ennenhän ne ei minnekään tallentunut mutta jännä vaan että mm. kaikki muuttohehkutukseni FB chatista 5kk takaa on tallessa jne.
Nyt oon koko päivän töissä siivonnut noita satoja viestiketjuja joiden seassa kasapäin chathistoriaa. Täytyy todeta että vittu mitä
EDIT: Tämä vastaava tilanne tästä vielä puuttuu mistä IL uutisoi: YKSITYISKESKUSTELU MUIDEN LUETTAVISSA
Yippekayee Motherfucker! Innolla odotan milloin jollekin kaverille aukeaa reaaliaikaisesti joku mun chattaily.
Mut tietty kiva ylläri oli saada esille vuoden vanhoja chatkeskusteluja. Niitä oli suht rattoisaa lueskella mitä on vuosi sitten tullut juteltua...
Miksi facebook poistaa kavereita listalta? Taas oli yksi kaveri poistunut ja tuskin tarkoituksella, ihan ok-välitkin on. Serkkukin joskus ihmetteli, että "mitä mä oon tehnyt kun oot mut poistanut kavereista?"
:O Okei, no on toi kyllä perseestä, että ne tallentuu sinne sekaan. Olis tosiaan edes oma osionsa, jonka vois sit kerralla tyhjentää. Hämmentävää kyllä, että fb yleensäkään katsoo tarpeelliseksi tallentaa juurikin esim. mun ihailijachattailut sulle..:D
No toivottavasti toi vaan joku sattumanvarainen kokeilu joillakin ja itse en ”pääse” tuosta mahtavasta ominaisuudesta nauttimaan..
edit. Kaikkea mitä sanotte tai olette joskus sanoneet, tullaan käyttämään... :evil:
Itsehän erosin kyseisestä paikasta tossa kuukausi sitten. Rupes niin ärsyttämään kun ihmiset kyttää toisia ihan hulluna sen välityksellä. Eipä oo ikävä ollu, ainoo että kavereihin oli helppo pitää yhteyttä Facebookin kautta.
Itsehän erosin kyseisestä paikasta tossa kuukausi sitten. Rupes niin ärsyttämään kun ihmiset kyttää toisia ihan hulluna sen välityksellä. Eipä oo ikävä ollu, ainoo että kavereihin oli helppo pitää yhteyttä Facebookin kautta.
Itse en enää vois oikein erota koko roskasta, mutta tekis mieli karsia toi aivan minimiin. En vaan jaksais, koska joku kuitenkin kysyy miksi sen tein... ja taas juurikin back to square one.Tuo on kyllä peliveto. Tekisin varmaan ittekki, jos ei ois noin paljon serkkuja roikkumassa kiinni tuolla. Ei muuten tule oikein pidettyä yhteyttä.