Facebook

^Näinköhän tuo on taas joku uusi hieno "ominaisuus", jota jotkut koekäyttää tietämättään? Mä en nimittäin löydä mistään tollasia arkistoituja viestejä tai vanhoja fb-keskusteluita. :wtf:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu näyttäis, että tulee hiljalleen kaikille. Mullakaan ei vielä ole riesana... Jostain asetuksista sen saa myös käyttöön, jos haluaa.

E: Siinähän meniskin mukavasti hyvä pätkä elämää, kun lukaisis kaikki käydyt keskustelut läpi. :D

Joo kattelin, että tämä ei ole kaikilla käytössä vielä. Tämän ihanuuden pariin voi kutsua ihmisiä mukaan. Oiskohan mulla ollu jotain tosi mulkkuja kavereita, jolle tän riesan sais ujutettua...

Mun mielestä se on ihan ok jos chathistorian saa HALUTESSAAN tallennettua. Niinhän se on msn messengerissäkin. Mutta mutta, se pitäisi olla vapaaehtoista, ja myöskin sillä tavoin selkeää että chatkeskustelut tallentuisivat sitten omaan osioonsa, eikä suinkaan viestien sekaan. Sehän ois sama kuin ois meiliboksissa sekaisin sähköposteja ja chatkeskusteluja, ei siis mitään järkeä.

Pari tuntia olen nyt tuota FB siivonnut, 90% saanut pois, ihanaa. Ainoa mikä vituttaa on se että nyt jatkossakin täytyy käydä joka päivä tyhjäämässä ne kun ei ole mitään kohtaa mistä voisin tallentumisen estää.

Testasin muuten sitä arkistointia, ja vaikka ruksia painoi niin ei ne tallentuneet mihinkään. Kun tsekkasin arkistoidut viestini niin siellä ei ollut mitään. Eli päin vittua sekin.

Olikin tuolla help centerissä. Messages - New messages - How do I upgrade...

"We’re rolling out the new Messages to everyone gradually, so you should see steps to upgrade soon. If you want to access the new Messages sooner, visit the Learn more page to request an invitation (invitations will be sent pending availability)."

Mut tietty kiva ylläri oli saada esille vuoden vanhoja chatkeskusteluja. Niitä oli suht rattoisaa lueskella mitä on vuosi sitten tullut juteltua...

Tuo vaikuttaa kyllä paskalta, että viestit on pitänyt sotkea sekaisin. Ja että tuo viestien hallinta tuntuis olevan facebookkimaisen vaikeaa ja sadan säädön päässä. Mutta minkäs teet... Pitää toivoa, jos vaikka systeemiä vielä kehitetään ja se selkeytyisi vielä joskus.

Ei jumalauta että nyt hirtti kiinni. Palaa käpy ihan totaalisesti tuon chatin kanssa. VIESTIHISTORIAN TALLENTUU VÄKISIN, perkele! :curs:

Huomasin tuossa pari päivää sitten jonkun oudon pienen neliön chat-ikkunassa. Sitten aloin ihmettelemään kun aloitin yksityiskeskustelun kaverille kelle en ole FB:n chatissa kirjoittanut mitään n. vuoteen, niin kappas saatana mikä yllätys: Ikkunan avatessa viimeisin keskustelumme oli viestihistoriana, ja se on noin 10kk vanha. Fucking great!

Ärsyttävää että nykyään noi chatit aukee suoraan näytölle, eli jos siinä on jtn muita niin kaikki näkee keskustelunaloituksen, + hyvällä säkällä viimeisemmän lopetuksen kun se aukeaa kokonaan kaikille luettavaksi. Se mikä tekee asiasta aivan erityisen raivostuttavan on jokaikisen lauseen tallentuminen viesteihin, ja ne on vielä ihan sekaisin siellä: eli normaalit inboxin kirjoitetut viestit ja chathistoriat samassa pötkössä. Ei jumalauta... :wall:

Ja mistään en löydä kohtaa että saisin sen viestihistorian tallentumisen pysähtymään. Kaikki menee nyt sinne omaan postilaatikkoon ihan koko ajan, joka hemmetin moikkaus ym.

Miksei FB kysy haluatko tallentaa viestihistorian? En halua mun chat-keskusteluja minnekään. Tuosta tulee vaan ongelmia vaikkei siellä nyt mitään luvatonta tapahdukaan mutta silti! Mietityttää myös se että mistähän se hakee kaikki entiset keskustelut, ennenhän ne ei minnekään tallentunut mutta jännä vaan että mm. kaikki muuttohehkutukseni FB chatista 5kk takaa on tallessa jne.

Nyt oon koko päivän töissä siivonnut noita satoja viestiketjuja joiden seassa kasapäin chathistoriaa. Täytyy todeta että vittu mitä :kakka:

EDIT: Tämä vastaava tilanne tästä vielä puuttuu mistä IL uutisoi: YKSITYISKESKUSTELU MUIDEN LUETTAVISSA

Yippekayee Motherfucker! Innolla odotan milloin jollekin kaverille aukeaa reaaliaikaisesti joku mun chattaily.

:O Okei, no on toi kyllä perseestä, että ne tallentuu sinne sekaan. Olis tosiaan edes oma osionsa, jonka vois sit kerralla tyhjentää. Hämmentävää kyllä, että fb yleensäkään katsoo tarpeelliseksi tallentaa juurikin esim. mun ihailijachattailut sulle..:D

No toivottavasti toi vaan joku sattumanvarainen kokeilu joillakin ja itse en ”pääse” tuosta mahtavasta ominaisuudesta nauttimaan..

edit.

Mut tietty kiva ylläri oli saada esille vuoden vanhoja chatkeskusteluja. Niitä oli suht rattoisaa lueskella mitä on vuosi sitten tullut juteltua...

Kaikkea mitä sanotte tai olette joskus sanoneet, tullaan käyttämään... :evil:

Miksi facebook poistaa kavereita listalta? Taas oli yksi kaveri poistunut ja tuskin tarkoituksella, ihan ok-välitkin on. Serkkukin joskus ihmetteli, että "mitä mä oon tehnyt kun oot mut poistanut kavereista?"

Miksi facebook poistaa kavereita listalta? Taas oli yksi kaveri poistunut ja tuskin tarkoituksella, ihan ok-välitkin on. Serkkukin joskus ihmetteli, että "mitä mä oon tehnyt kun oot mut poistanut kavereista?"

Oon huomannu samansuuntasta, ihmettelen kyllä jos mut on kaverilistoiltaan poistaneet sellaset tyypit kenen kans ollaan hyvissä väleissä ja jotka ovat itte mua pyytäneet kaveriksi. Eräskin muidu tuli kerran kyselemään et miks en oo hyväksyny hänen kaveripyyntöään, yritin siinä sitten selitellä et oon hyväksyny sen jo ajat sitten. Eikä siinä muuten mitään vaarallista, voihan kaveripyynnön tehä uusiks, mut noista tulee helposti väärinkäsityksiä ja mielipahaa.

Perseestä lähinnä se että nykyään tekee ylipäätään mitään johtopäätöksiä Facebookin takia. Oli se hienoa alkuaikoina, nyt siellä jaksaa vaan pyöriä "koska on pakko".

Chat on kätevä, kumminkin joku max. 1% hengaa missään viestimissä.

Itse olen ollu aika tyly välillä kavereiden suhteen. Jos ihmisestä ei kuulu mitään, niin ole saattanu leppaa sen veke kavereista. Tässä on juuri se, että "miksi kerron omasta elämästä sulle mitään, jos et itsekkään kerro omastasi". Vastaavasti joistain on tullu kohtuu rasittavia ihmisiä, kenen pitää alkaa aukomaan päätään jokaiseen kommenttiini, josta sirrytään helposti vittuilulinjalle. Olen ottanu tiukan linjan. Oma seinä, omat jutut. Jos ei kunnioita tarpeeksi kaverin juttuja, niin ei tarvii olla naamakirjakavereita.

:O Okei, no on toi kyllä perseestä, että ne tallentuu sinne sekaan. Olis tosiaan edes oma osionsa, jonka vois sit kerralla tyhjentää. Hämmentävää kyllä, että fb yleensäkään katsoo tarpeelliseksi tallentaa juurikin esim. mun ihailijachattailut sulle..:D

No toivottavasti toi vaan joku sattumanvarainen kokeilu joillakin ja itse en ”pääse” tuosta mahtavasta ominaisuudesta nauttimaan..

edit. Kaikkea mitä sanotte tai olette joskus sanoneet, tullaan käyttämään... :evil:

No kaikki ne sun "ihailijahistorian" mä toki säilytin. Arvaa vaan oliko kauhee homma poimia sieltä turhia viestejä seasta kun puolet oli turhaa liibalaabaa ja puolet itse asiaa, eli mun ihailua!

;)

Minä olen siis täydellisen kypsynyt Facebookiin. Kuuluin (kait) ihan ensimmäiseen käyttäjäsukupolveen Suomessa ja kuvittelin että se on hyvä paikka iskeä naisia. Kivaa siellä olikin aikansa (vaikka ei se minulle mikään erityisen hyvä paikka ole ollut iskumielessä). Nyt vaan ahdistaa koko roska. Ihmisiä siellä on kolmea tyyppiä:
-Oman erinomaisuutensa esittelijät
-Marisijat
-Epäkiinnostavat
Kaikki pelit sun muut ketjukirjeet jätin jo alkuunsa.
Nyt on varmaan kuukausi että en ole käynyt enkä todella ole kaivannut.

Itsehän erosin kyseisestä paikasta tossa kuukausi sitten. Rupes niin ärsyttämään kun ihmiset kyttää toisia ihan hulluna sen välityksellä. Eipä oo ikävä ollu, ainoo että kavereihin oli helppo pitää yhteyttä Facebookin kautta.

Itsehän erosin kyseisestä paikasta tossa kuukausi sitten. Rupes niin ärsyttämään kun ihmiset kyttää toisia ihan hulluna sen välityksellä. Eipä oo ikävä ollu, ainoo että kavereihin oli helppo pitää yhteyttä Facebookin kautta.

Tuo on kyllä peliveto. Tekisin varmaan ittekki, jos ei ois noin paljon serkkuja roikkumassa kiinni tuolla. Ei muuten tule oikein pidettyä yhteyttä.

Tuo on kyllä peliveto. Tekisin varmaan ittekki, jos ei ois noin paljon serkkuja roikkumassa kiinni tuolla. Ei muuten tule oikein pidettyä yhteyttä.
Itse en enää vois oikein erota koko roskasta, mutta tekis mieli karsia toi aivan minimiin. En vaan jaksais, koska joku kuitenkin kysyy miksi sen tein... ja taas juurikin back to square one.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom