Facebook

Poistin tunnuksen facebookista niin varmaan kaikki viestit yms. katoo toisten seiniltä mut jos nyt kirjaudun sisään ja se tunnus palautuu niin palautuuks ne viestitkin? Ja tuleeks frendeille ilmotus et raipat on nyt back?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Poistin tunnuksen facebookista niin varmaan kaikki viestit yms. katoo toisten seiniltä mut jos nyt kirjaudun sisään ja se tunnus palautuu niin palautuuks ne viestitkin? Ja tuleeks frendeille ilmotus et raipat on nyt back?

Palautu mulla ainakin vuos sitten, enkä nyt usko että kavereille mitään ilmotetaan :D

Viestit tulee takaisin, mutta mitään ilmoitusta ei tule muuten kavereille.

Mites kun painelin heikkona hetkenä hermostuksissani vaan kaikkia nappeja randomilla ( :D )
ja nyt mun facebook on kaks päivää ollut kuin näkövammaisille suunniteltu, kaikki on vitun isoa. Auttakaa, miten korjaan?!

Mulla onkin Dislike buttoni :D

Mulla onkin Dislike buttoni :D

Näkyyks muuten se disliken painallus vaan niillä jotka sen on ladannut? Esim. jos sä et tykkää mun tilasta, mutta en oo ladannu tota dislikehommaa niin näänkö sen ettet tykkää?

Koita ymmärtää, tuun kohta sekavemmaks kun facebook :(

Ei kuulemma näy, ite latasin sen kanssa ja kaverilta kysyin että näkyykö niin vastas että ei siinä näy mitään kun sillä ei ollut sitä ladattuna.

Meikältä katos oikeasta alareunasta chatti ja notifikaatiot, miten ne sais takaisin?

Mä sain sellasen neuvon, että vaihtaa käyttökielen englanniks, ja sit takas suomeksi niin sillä lailla palautu nuo alalaidan jutskat tsätit sun muut. Kokeilin ja se toimi.

Mistä löytyy sellanen asetus, ettei mun kommentoinnit muiden statuksiin tms näkyis mun seinällä muille?

Suljin koko roskan. Takaisin voin tulla, kunhan saisivat homman toimivaksi. Vähän vielä ärsyttää se, että Facebook tuntuu jo hyvin korvaavan kavereiden tapailun livenä, kun siellä FB:ssäkin voi muka jutella ja nähdä toisen kuulumiset :jahas:

Tämä koskee lähinnä lähipiiriä. Kaukana asuviin tuttuihin on toki helppoa pitää yhteyttä ja katsella kuulumisia FB:n kautta.

Mistä löytyy sellanen asetus, ettei mun kommentoinnit muiden statuksiin tms näkyis mun seinällä muille?

Yritin katsella tätä ja näyttää siltä, että noilla nykyisillä yksityisyysasetuksilla homma on mahdotonta tai todella hankalaa. Ennen, kun navigoi settings -> privacy -> news feed and wall, pääsi valitsemaan mitä kaikkea FB julkaisee seinälle ja uutisvirtaan. Joulukuun alun päivityksen jälkeen tuollaista asetussivua ei löydy, vaikka kuinka selaisi.

Voit poistaa yksittäisiä ilmoituksia seinältäsi klikkaamalla remove ko. ilmoituksen oikeasta laidasta, mutta tää ei ole kamalan kätevä tapa.

Mikäli haluat blokata joitain tietoja vain tietyiltä henkilöiltä, voit lisätä heitä tuolta yksyityysasetuksien kautta kieltolistoille. Kannattaa käyttää sitä preview my profile -toimintoa, niin näet kuinka kukakin sun profiilin näkee.

Kaikenkaikkiaan noi uudet privacy settingit on syvältä ja poikittain, sillä ne eivät todellakaan salli mitään järkevää tapaa erotella mitä itsestään haluaa FB:ssä kertoa.

Back
Ylös Bottom