Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites saan pyyhkästyä koko seinäni tyhjäksi??

Mietin ihan samaa. Haluaisin kaikki vanhat päivitykset + muut seinältä puhtaaksi, ja yksitellen poistettuna tuo on jo aikamoinen homma kun ollut pari vuotta naamakirjassa. Eli tuohon lienee iisimpi konsti? Ainakin osa tyypeistä on "siivonnut" seinänsä..

Onko muille käynyt niin että ei nää jonku kaverin jokaista status kirjotusta? Vaikka todistetusti oot sen kaverin feed listalla. Tosiaan ei näytä kaikkia mutta jotkut näyttää.

Mikäs v*ttu siinä ettei se näytä kaikkia kavereita jotka on online? Siis puuttuu siitä chattilistasta. Etenkin niitä se kätkee joiden kanssa on tullut enemmän juteltua. Ärsyttää. Tämä todettu puolin ja toisin, minutkin se on piilottanut toisilta.:curs:

Press Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A, Enter key then right click Then press up & down & circles will appear!

joko tää typerä kikka on "wanha"

Miten saa mafia warsin giftit ja mafia-kutsut taas näkyviin? Aloin tuossa eilen kunnolla pelaamaan, ja olin aikasemmin blokannu kaikki ilmotukset siitä applicationista, mutta nyt en löytä enää mitään mistä ne sais takaisin.

Mite tota jos poistan jonku kaverin ni pystynkö lisäämään sen tosta vaa takasi sitte ellei se oo poistanu mua?
Siis jos poistat kaverin niin se kyllä poistuu molempien listoilta? :lol2:

Vai mitähäh?!

Meinaatko, että molempien täytyy poistaa ennen kuin kaveri on poistunut? Ei se kyllä ihan niin mene.

Voit lisätä takas, mutta siitä tulee sille sun kaverille taas uusi kaveripyyntö aivan normaalisti.

Siis jos poistat kaverin niin se kyllä poistuu molempien listoilta? :lol2:

Vai mitähäh?!

Meinaatko, että molempien täytyy poistaa ennen kuin kaveri on poistunut? Ei se kyllä ihan niin mene.

Voit lisätä takas, mutta siitä tulee sille sun kaverille taas uusi kaveripyyntö aivan normaalisti.

Joo nihä toi tuntu oleva ei vaa oikeee pälli toiminu noi aamust

Minä en liity enkä tule liittymään. On parempaakin tekemistä ku hoitaa jotai vitun virtuaalipuutarhaa tai ettimässä vanhoja kavereita. Oikeet kaverit o pysyny kavereina ja muut o syystä tai toisesta häipyny ja hyvä niin.

Käyttäkää sekin aika hyödyllisemmin, kuten syömiseen, treenamiseen, naimiseen, juomiseen ja saunomiseen :rock:

Tuli ite liityttyä tonne puol vuotta sitten, kun moni tuttu pyysi. Mutta nyt olen poistamassa tota käyttistä. Ei mua yksinkertaisesti kiinnosta mitä jengi tekee joka vitun päivä.

Ja kavereihin pidetään oikeassa elämässä yhteyttä. Ei niitä kaikkia vanhoja koulukavereiden tekemiset kiinnosta.

Back
Ylös Bottom