Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pystyykö jotenkin peittämään sen, ettei itse näy chat-listalla jollekin tietylle henkilölle? Jos on siis vaan yksi henkilö kenen chat-listassa ei halua näkyä, mutta muiden listalla haluaisi.

Pystyykö jotenkin peittämään sen, ettei itse näy chat-listalla jollekin tietylle henkilölle? Jos on siis vaan yksi henkilö kenen chat-listassa ei halua näkyä, mutta muiden listalla haluaisi.

Mitä tolla nyt on väliä? Kai sä voit tarvittaessa sanoa, että Fese on auki toisella koneella tai kännykässä (iPhone ainakin) tms. jos et halua jonkun tietävän sun FB-aktiviteeteista tiettyyn aikaan. Fese kun ei dumppaa toista laitetta ulos kun toinen loggaa samalle tilille, kuten esim Mese tekee.

Minkä ihmeen takia en löydä enää keinoa liittyä Finland-verkostoon kun sieltä kerran erosin? Kyllä löydän verkostot-välilehden tuolta käyttäjätilin asetuksista, mut ei tuo hakujuttu löydä muita kuin jotain kouluja tai työpaikkoi, eikä sitä kautta löydy sitä :(

Miten nuo ilmoitukset saa pois, milloin joku on lisännyt toisen kaveriksi? Esim. "Matti meikäläinen and Ali Hassan are now friends". Ärsyttää kun jatkuvasti
sivu täynnä noita.

Miten nuo ilmoitukset saa pois, milloin joku on lisännyt toisen kaveriksi? Esim. "Matti meikäläinen and Ali Hassan are now friends". Ärsyttää kun jatkuvasti
sivu täynnä noita.

Muistaakseni niin että tupla klikkaa sieltä chatin vierestä mihin ne ilmoitukset tulee, pitäs avautua sivu jossa voit valita kaikki mitä ilmoituksia sulle näytetään. Myös kaikki quizzit jne.

EI KOSKAAN FACEBOOKIIN!!

No nyt oli "pakko", kun meidän seuralla on siellä tukeva yhteisö ja tahdoin liittyä siihen.
Mutta mitään kuvagalleriaa itsestäni en sinne laita ja ystäviäkin on vain yksi, tällä hetkellä.
Toiset näyttää kertovan siellä elämäntarinansa, no oli miten oli periaatteita täytyi vähän viilata.

Laitoin tuon Chromen FB:n käyttöön ja chatti tuntuukin toimivan sen kanssa. Nyt vaan on tullut sellaista ettei etusivulla näy oikein mitään. Yläpalkki jossa on Profiili, Settings yms. näkyy kyllä, sekä otsikot Live Feed ja News Feed jne. mutta itse sisältö ei näy. Siinä keskellä on pelkkää tyhjää. Päivittäminen ei auta, yleensä toimii sitten taas jokun aikaa kun käynnistää sulkee ja aukaisee selaimen uudestaan.

Mikä siinä oikesti on että bookki on niin saatanan buginen laitos??

Mikä siinä oikesti on että bookki on niin saatanan buginen laitos??

Ei ole mulla vastausta tohon mutta samaa olen itse ihmetellyt. Mikään laajalle levinnyt nettisovellus ei toimi noin surkeasti. Käsittämätöntä miten naamakirja on sitten täyttä kuraa.

Hmmmm. Lähetin kaveripyynnön yhdelle tyypille kuka ei ole vielä vahvistanut sitä, silti saan livefeedis uutisia hänen kamu lisäyksistään. Mitens tää on mahdollista?:confused:

Hmmmm. Lähetin kaveripyynnön yhdelle tyypille kuka ei ole vielä vahvistanut sitä, silti saan livefeedis uutisia hänen kamu lisäyksistään. Mitens tää on mahdollista?:confused:

Itselläni oli kerran sama juttu. Etusivulle alkoi puskea uutisia tämän hlön tekemisistä heti, vaikka tämä lisäsi minut vasta jonkun ajan kuluttua pyynnöstä.

Edelleen, facebook on buginen paska (ja silti siellä pitää roikkua).

Jos on piilottanut news feedista jonkun henkilön, niin saako mitenkään takaisin näkyviin hänen tekemisiään?

Back
Ylös Bottom