Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saako tuonne Facebookiin asennettua mistään ohjelmaa, josta näkisi ketä vierailee profiilissasi? Noita "Download Profile Watcher now!!" ryhmiähän on tuolla vaikka muille jakaa mutta kaikissa niissä käsketään lähettää kaikille kavereille kutsu ko. ryhmään. Sen jälkeen muka pitäisi saada mailia jossa on ohjeet asentaa tuo profile watcheri mutta eihän noihin usko kun klassisen tyhmät ihmiset! :david:

Saako tuonne Facebookiin asennettua mistään ohjelmaa, josta näkisi ketä vierailee profiilissasi? Noita "Download Profile Watcher now!!" ryhmiähän on tuolla vaikka muille jakaa mutta kaikissa niissä käsketään lähettää kaikille kavereille kutsu ko. ryhmään. Sen jälkeen muka pitäisi saada mailia jossa on ohjeet asentaa tuo profile watcheri mutta eihän noihin usko kun klassisen tyhmät ihmiset! :david:
Tuollainen ohjelma taitaa olla Facebookin sääntöjen vastainen. Ainakaan facebookin kehittäjille tarkoitetut komennot eivät tommosta tietoa tarjonneet.

Mitä nuo status päivitykset tarkottaa missä on pelkkä numero tai väri? Jotain akkojen juttuja?

Vai niin.. Yhteisöpalvelulle lisähyötyä. Mutta kiitoksia näistä. En uskaltanu ite koittaa.. Ois aiheuttanu varmaan hilpeyttä ja kauhunsekaisia mielikuvia :D ... lähinnä tuo värijuttu. Enkä tuota mittajuttuakaan. Senkin joku voi ymmärtää väärin.

Vai niin.. Yhteisöpalvelulle lisähyötyä. Mutta kiitoksia näistä. En uskaltanu ite koittaa.. Ois aiheuttanu varmaan hilpeyttä ja kauhunsekaisia mielikuvia :D

Mun kaveri laitto et paskanruskee, ku ei vielä tiedetty mitä toi meinaa :D ja ite uhkasin laittaa spermanvalkea.. en kerenny,kun sain tietää vähän jälkeen kaverin postauksen.

Onko teillä tökkiny tänää toi naamakirja? itelle tulee ilmoitus, että on tullu uus kommentti tms ja sitten sitä ei olekkaa siellä missä pitäis ja joskus hetken päästä tulee siitä taas ilmotus ja se näkyy. Samaa ajoittaista katoamista on itsekirjoittamilleni kommenteille käynyt :confused:

Onko teillä tökkiny tänää toi naamakirja? itelle tulee ilmoitus, että on tullu uus kommentti tms ja sitten sitä ei olekkaa siellä missä pitäis ja joskus hetken päästä tulee siitä taas ilmotus ja se näkyy. Samaa ajoittaista katoamista on itsekirjoittamilleni kommenteille käynyt :confused:
Johtuu siitä, että joku kommentoi ja poistaa heti kommenttinsa esim editointia varten ja postaa sen uudestaan.

Mistähän seuraavanlainen skenaario johtuu:
Olen laittanut henkilölle x kaveripyynnön.
Henkilön x status päivitykset alkavat näkyä mulle, mutta kaverilistalla lukee edelleen "friend request pending".
Eli ilmeisesti kaveri on sen requestin hyväksynyt (kun ne status updatet jo tulee), mutta jotenkin ei ole täysin päivittynyt.
Tuota käynyt nyt jo useamman kerran.

Facebook on kyllä hieno mesta silleen, että siel on helpompi heittää läppää jonkun kaverin kavereiden kanssa, joita näkee vaan sillointällöin ryyppyreissujen yhteydessä, kuin alkaa pyytää niitä meseen tai alkaa huutelemaan jossain irc-galleriassa. Sit voi todeta, että ne on ihan hyviä tyyppejä, pyytää esim. että lähtee parille bisselle ja ennenpitkää ollaankin läheisiä frendejä.

Nyt tökkii kyllä ihan sikana, onko muilla ongelmia? En pysty kirjottamaan mihinkään mitään, tai edes klikata "like", aina tulee virheilmotus. Kaverilista ei aukene ollenkaan. En pysty edes loggaamaan ulos. Chatti ei toimi. Siis oikeastaan mikään ei ole toiminut siellä koko päivänä, ainoastaan "home"-sivulla näkyy kavereiden päivitykset. Hermot menee. Ja tää pakkiskaan ei muistanut mua vaikka ois pitänyt? Ja kun kirjauduin niin sivut näkyy ihan väärin.. ei osaa edes selittää.. huoh.. Voiko vika olla mun päässä?? Siis koneessa, ha.

Suositut

Back
Ylös Bottom