Facebook

Oisko kellään mitään ideoita tähän? :(

Tietääksen ainaki kaks syytä.

1. Ite oon ainaki huomannu et se lista niistä ketkä on piilotettu ja ketkä ei "elää" kivasti. Ne ketä ite on sinne iskeny niin ei koskaan näy, mutta sinne löytää tiensä välillä muitakin frendejä ku pitäis. Voi olla et kyseessä on hiirellä sähläämistä... Kannattaa kuitenki tarkistaa sieltä se asetukset. Etusivun alareunasta siis.

2. Ne kyseiset frendit on laittanu omiin privacy asetuksiin ettei omat jutut näy muiden news feedeissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuis toi perhanan kännykuvien laitto facebookiin toimii? Löysin mobile uploads alta jonkin plaaplaa@m.facebook.com e-mail osotteen johon pitäis laittaa s-postina tai sms viestinä. Kumpikaan ei toiminut mun tapauksessa.

e75 on kännykkä, mites jollakin toimii vai toimiiko kellää?

edit: toimii sittenki.. hogasin.

Mä sorruin sitten viimein liittymään tuonne.
En ole isommin vielä palveluun tutustunut, mutta sellainen juttu tuli mieleen, että olikos pakkiksella joku oma yhteisö tms. siellä ja jos on niin mites siihen pääsee liittymään?

Kertokaas mulle mistä facen pokerissa pystyy muuttamaan pelaajan nimen??

Häiritsee kun joutuu esiintymään siellä omalla nimellä ja lähes kaikki muut näyttää olevan nickeillä. Mä sokee en vaan löydä sieltä kohtaa jossa saisi nimimerkin muokattua...

Mä sorruin sitten viimein liittymään tuonne.
En ole isommin vielä palveluun tutustunut, mutta sellainen juttu tuli mieleen, että olikos pakkiksella joku oma yhteisö tms. siellä ja jos on niin mites siihen pääsee liittymään?
Ei siellä tapahdu yhtään mitään. Pakkis on pakkis ja facebook facebook.

Ei siellä tapahdu yhtään mitään. Pakkis on pakkis ja facebook facebook.

Eipä mulle muutenkaan ole vielä ihan auennut tuon facebookin idea, mutta pitää kai sitä nyt sitten kokeilla, kun "kaikki muutkin" :D

No ei siinä ole kaikkien kohdalla mitään ideaa. Meikälle tuosta on paljonkin hyötyä työn puolesta.

Itsellä lähinnä mielessä, että jos helpottaisi yhteydenpitoa kauempana asuviin frendeihin + jos mahdollisesti löytyisi uudelleen sellaisia frendejä, joiden kanssa yhteydet on syystä tai toisesta katkenneet.

Pitää katsella miten tuo tuosta kehittyy.

Joo, ei oo noi kaikenmaailman testit kyllä meikäläistä napanneet koskaan, mutta eiköhän niiltä halutessaan pysty välttymään.
Eikä taida kyllä jaksaa ihan kaikkia tekemisiään raportoidakaan :D

Osa tuolla tekee maailman vittumaisimpia testejä ja kuuluttaa niitä onnessaan kaikille. Sitten jotkut ilmoittaa kaiken tuolla, milloin ollaan paskalla, milloin runkkaamassa ja kai siellä joku on ilmoittanut kirjoittavansa Facebookkiin.

Näin on! Kyllä minäkin niitä testejä aika usein joutessani teen, mutta en mä siltikään tajua että miksi se news feed pitää täyttää niillä testituloksilla. Sama ku joku hehkuttaa ostaneensa maatilalleen jonkin vitun lehmän, lampaan, sian tai hevosen. Pelatkoon niitä pelejä, mutta ottaisivat sen news feed -asetuksen pois päältä.

Ja mitä noihin statuksiin tulee... minä en tee sillä tiedolla mitään, että jokaisen pitää oikein erikseen ilmoittaa kuinka kova darra on tai että millä se on hankittu. Tai sitten pitää kirota, että nyt on tylsää ku ei voi lähteä radalle. Eikä sekään mua nappaa, kun jotkut nillittää sitä kuinka surkea elämä niillä on tai väkisin kerjäävät sympatiapisteitä. Enkä mä myöskään tee silläkään tiedolla mitään, kun joku kertoo juovansa kahvia, laittavansa ruokaa tai juttelevansa puhelimessa mutsinsa kanssa.

Joo... tulipa melko angstinen vuodatus :D

Näin on! Kyllä minäkin niitä testejä aika usein joutessani teen, mutta en mä siltikään tajua että miksi se news feed pitää täyttää niillä testituloksilla. Sama ku joku hehkuttaa ostaneensa maatilalleen jonkin vitun lehmän, lampaan, sian tai hevosen. Pelatkoon niitä pelejä, mutta ottaisivat sen news feed -asetuksen pois päältä.
Valtaosa jengistä ei edes tiedä mistä noita News Feedin ja applikationeiden asetuksia säädetään. Sen takia me muut joudutaan kärsimään niistä v*tun testeistä jne.

Joka kerta, kun mun feediin tulee joku testi tms. niin mä blokkaan sen koko applikationin.

Jotenkin erikoista tuo facebookin aiheuttama julkisuus. Hirveä valitus päällä ja jossain kahvipöydässä syyllistys "oletko säkin siellä?". Kuitenkin käyttäjisä ihan helvetisti ja ihan mukava juttuhan toi on.

Joka kerta, kun mun feediin tulee joku testi tms. niin mä blokkaan sen koko applikationin.
Sama täällä. Tosin saattaa olla, että teen sen testin ensiksi ite :D

ONko tuo koko paska taas tiltis vai pelkkä mun account ku yrittää chatata jonku kans niin vetää heti "märsti-petteri is offline"

ONko tuo koko paska taas tiltis vai pelkkä mun account ku yrittää chatata jonku kans niin vetää heti "märsti-petteri is offline"
Vaihda kieliasetus englanniksi. TOSI monella ei chätti toimi suomenkielisenä. Ei mitään käryä mistä johtuu, mutta monilla toi auttaa. Mikäli oot tuon jo tehnyt niin sitten en osaa auttaa.

Joo englantian oon tuos käytelly jo ainakin kuukaudenpäivät.

Suositut

Back
Ylös Bottom