Facebook

"You are not permitted to access this resource." tulee kun yrittää kotikoneelta painaa tykkää nappulaa. chat ei toimi. mitä vittua? Koululla toimii hyvin kaikki, mutta kotona ei voi tehdä juuri mitään? Olenko saanut BANAANIA?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten helvetissä nuo kavereiden mafia wars -päivitykset saa pois?

Blokkaa se sovellus?

Ärsyttävä toi viimeaikanen villitys listata mieletön määrä piirros/tms. hahmoja joihin on tägätty kavereiden nimiä sit alle, kohta varmaan puolet kaverilistan tyypeistä tehny ton :jahas:

Minä en myöskään ymmärrä yhtään mitä hauskaa tuossa piirroshahmosysteemissä on. Etusivulla highlightit ihan täynnä niitä. Hei, olet merkitty Simpsonien rehtoriksi, heh heh jopa oli hauska juttu.

Minä en myöskään ymmärrä yhtään mitä hauskaa tuossa piirroshahmosysteemissä on. Etusivulla highlightit ihan täynnä niitä. Hei, olet merkitty Simpsonien rehtoriksi, heh heh jopa oli hauska juttu.

Ja vittu noita on tehty paljon, ite nyt ainakin 8 kuvassa :hyper:

Mistähän se tehdään..? :(
Meikä on niin käsi näissä, mutta mää lähen vaikka jollekkin atk-kurssille JOS SAA NUO VITUN MAFIAT LOPPUMAAN!!
Loistava lopetus viestiin! :D

Tosiaan noi mafiat yms quizit on todella raivostuttavia. Onneksi itse sain ne blokittua ajoissa, että mielenterveyteni säilyi.

"You are not permitted to access this resource." tulee kun yrittää kotikoneelta painaa tykkää nappulaa. chat ei toimi. mitä vittua? Koululla toimii hyvin kaikki, mutta kotona ei voi tehdä juuri mitään? Olenko saanut BANAANIA?

Itellä satunnaisesti samaa, veikkaan että netistä/koneesta johtuvaa. Mulla on ainaki koti koneessa linux, mikä sulla? Tai sitten voi olla että naamakirja pukkaa sulle banaania ties minne.

Mistähän se tehdään..? :(
Meikä on niin käsi näissä, mutta mää lähen vaikka jollekkin atk-kurssille JOS SAA NUO VITUN MAFIAT LOPPUMAAN!!

Eikös se onnistu siten, että kun joku kontakteista pistää taas semmosen mafia wars homman, niin siirrät hiiren sen kohdalle ja siihen tulee se piilota nappi. Sitte vaan siirrät hiiren siihen kohdalle ja se nappi venyy ja siellä näkyy, että piilota mafia wars. Sen jälkeen ei pitäs enää näkyä siinä tilannepäivityksessä kontaktien mafia wars säädöt.

Itellä satunnaisesti samaa, veikkaan että netistä/koneesta johtuvaa. Mulla on ainaki koti koneessa linux, mikä sulla? Tai sitten voi olla että naamakirja pukkaa sulle banaania ties minne.

Vistalla mennään. Ei oo tätä ennen ollu vastaavia ongelmia, mutta nyt ei tarvi edes käydä koko facebookissa koska sielä ei pysty mitään tekemään. No täytyy odotella tai koittaa muilla koneilla. :(

Eikös se onnistu siten, että kun joku kontakteista pistää taas semmosen mafia wars homman, niin siirrät hiiren sen kohdalle ja siihen tulee se piilota nappi. Sitte vaan siirrät hiiren siihen kohdalle ja se nappi venyy ja siellä näkyy, että piilota mafia wars. Sen jälkeen ei pitäs enää näkyä siinä tilannepäivityksessä kontaktien mafia wars säädöt.
Piiloon meni!! Ainakin toistaseksi???

Kiitos!! TE OLETTE HIENO MIES, eikä se munasuuhunekatreffeilläFuhrer :worship: :worship: ;)

Kysyin jo aikasemmi, muttei vastausta tullu, niin tietääkö kukaan, että miks mulla ei tuu kun tietyiltä tyypeiltä siihen omalle etusivulle ne mitä ne on kirjottanut/tehnyt testejä jne.? Elikkä varmaan 10% kavereista tulee esim. seinäkirjotukset siihe mun etusivulle. Vähän huonosti selitetty, mutten parempaakaan tähän hätään keksi. Ja ite oon kyllä koittanu katella, että miks se tekee noin, mutten oo mitää löytäny :itku:

Kellään apuja vieläkään? Eli muilla kavereilla kyllä näkyy, eikä kaverit oo tehny mitään sellasia asetuksia ettei näkys muiden newsfeedissä. Ja en oo ketää laittanu mitekään estolistalle tjsp. :(

Voiko tuota highlights/kohokohdat -kohtaa muokata mitenkään?

Käsitin, että jollain ohjelmalla sen saa pois kokonaan, mutta sitä en haluaisi. Kuitenkin vituttaa siellä ne kohokohdat, jotka eivät liity minuun mitenkään; kuten joku kaveri on peukuttanut jonku nobodyn muistiinpanoa joka ei itseäni kiinnosta pätkääkään. Tai eräskin yliaktiivinen facebookin käyttäjä käy jatkuvasti kommentoimassa muiden kuvia, lisää omia uusia kuvia, tekee muistiinpanoja ym ym. Blokkasin tämän frendin etusivulta, mutta highlightit on edelleen täynnä tämän tekemisiä.

Ärsyttää, että facebook on ihan mielenkiintoinen ja koukuttava sivusto, mutta systeemi kusee sitten nilkoille ja menee hermot.

Voiko tuota highlights/kohokohdat -kohtaa muokata mitenkään?

Käsitin, että jollain ohjelmalla sen saa pois kokonaan, mutta sitä en haluaisi. Kuitenkin vituttaa siellä ne kohokohdat, jotka eivät liity minuun mitenkään; kuten joku kaveri on peukuttanut jonku nobodyn muistiinpanoa joka ei itseäni kiinnosta pätkääkään. Tai eräskin yliaktiivinen facebookin käyttäjä käy jatkuvasti kommentoimassa muiden kuvia, lisää omia uusia kuvia, tekee muistiinpanoja ym ym. Blokkasin tämän frendin etusivulta, mutta highlightit on edelleen täynnä tämän tekemisiä.

Ärsyttää, että facebook on ihan mielenkiintoinen ja koukuttava sivusto, mutta systeemi kusee sitten nilkoille ja menee hermot.

Et ole ainoa, sillä eilen miettisin juurikin samaa asiaa, enkä löytänyt siihen ratkaisua. En halua kokonaan poistaa sitä Kohokohdat -laatikkoa, mutta tietyt yliaktiiviset/tuntemattomat henkilöt haluaisin poistaa sieltä. Olisin kiitollinen, jos joltain löytyis apua tähän.

Muistasin jonkun sanoneen, että tollasen groupin muuttaminen fan pageksi onnistuisi jotenkin kohtuu kivuttomasti. Osaako joku neuvoa tahi löytääkö ohjeita?

Onko muilla sellaista ongelmaa, että noita notificationeita tulee jatkuvasti joistain sovelluksista. Siis tuon oikeaan alalaitaan se punainen puhekupla. Kun avaa listan, siellä on vain tyyliin "Mikä sieni olet? Hetki sitten" tai "Mikä koira olet? 25min sitten" jne. Enkä siis ole tehnyt tuollaisia testejä, eikä kukaan kaverilistassa oleva ole tehnyt, eikä missään muutenkaan näy että joku olisi tehnyt niitä. Onko tämä joku bugi vai mikä? Todella rasittavaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom