Facebook

Ettekö te jo tajua, että Facebook ei ole mikään IRL. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen normaalin sosiaalisen toiminnnan kanssa, joten siellä ei päde samat lait kuin kadulla. Ei siis mikään ihme, että joku homo meksikolainen runkkari haluaa olla sun kaveri, se vain on niin helppoa painaa nappulaa ja kerää frendejä. Tajutkaa nyt ja lopettakaa kyselyt "miksi ihmeessä naamakirja ehdottaa kaveriksi mulle sitä ja tätä vaikka ei olla edes seurusteltu".

Ja näiden lisäksi siellä varmasti on myös ihmisiä, jotka yrittää päästä lähelle huijaustarkoituksessa. IMO on aika helppo vetää raja sille, kenet hyväksyy kaverikseen ja kenet ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs tää tarkoittaa, kun joku on käynyt kommentoimassa kaverini tilaa ja sen nimi näkyy mustana? Sitä ei voi klikata tms..

Varmaan joku on tätä Mikelle ehdottanutkin jo valovuosia sitten, mutta nuo like/dislike-napit (tai peukku ylös/alas) tänne forumille (vähän facebookin like-napin tapaisesti) voisivat olla ihan kätevät. Kirjoittajat tietäisivät vähän millaisena toiset pitävät juttujaan. Kaikki eivät kuitenkaan viitsi/halua kirjoittaa kommenttia, mutta ovat kuitenkin jotain mieltä postauksesta. Taloussanomien kommenttipalstallahan tuollainen taitaa olla käytössä.

Näyttääkö sitten mitkä nimimerkit pitäisivät postauksista? En tiedä... Mikelle kuitenkin mietittävää... ellei ole sitten jo ajat sitten asiaa miettinyt.

Onko fb tehny täällä kenellekään muulle ns. focus catchia kun joku lähettää viestin naamiksen omassa chatissa? Eli selain valitsee samantien aktiiviseksi naamakirjan kun joku kirjottaa siellä viestin(vaikka olisi toisella välilehdellä), tuosta ei pääse muulla eroon kun käymällä katsomassa sitä naamiksen viestiä.

Onko fb tehny täällä kenellekään muulle ns. focus catchia kun joku lähettää viestin naamiksen omassa chatissa? Eli selain valitsee samantien aktiiviseksi naamakirjan kun joku kirjottaa siellä viestin(vaikka olisi toisella välilehdellä), tuosta ei pääse muulla eroon kun käymällä katsomassa sitä naamiksen viestiä.
Ei oo ollu moista. Helvetisti tosin on tuo FB bugittanut viime päivien aikana. Kai ne tekee siellä taas jotain paskaa päivitystä.

Ei oo ollu moista. Helvetisti tosin on tuo FB bugittanut viime päivien aikana. Kai ne tekee siellä taas jotain paskaa päivitystä.

Tänään on vissii ainaki Twitterii iskeny joku hakkeri, fb on myös jumittanu kauheesti, liekkö sama hakkeri iskeny sinnekki.

Ei onneks oo tullu tuota et pomppaa toiselta välilehdeltä facebookkiin jos tulee viesti. Kumminki aika ahkeraan käytän tota keskustelua niin pistäis vituttaa jos koko aja ees taas pomppis.

Jep sama setti... Kohtuu rasittavaa :(

En oo facebookissa enkä twitterissä enkä missään noissa vastaavissa systeemeissä. En oo jaksanu ees galleriaan laittaa kuvia, enkä varmaan tule ikinä jaksamaankaan...

Voiko kaverikutsun peruuttaa? Minulle tuli sähköpostiin ilmoitus, että henkilö x on lähettänyt kaverikutsun. Menin sitten facebookin sivuille, mutta ei siellä näkynyt mitään kutsua.

En oo facebookissa enkä twitterissä enkä missään noissa vastaavissa systeemeissä. En oo jaksanu ees galleriaan laittaa kuvia, enkä varmaan tule ikinä jaksamaankaan...
joo galtsuun tuli rekisteröidyttyä silloin vuonna miekka ja kirves kun se oli jotain mahtavaa ja hienoa kun pärstäkuvat sai muillekin kuin irc-kanavien kotisivuille ja kaiken lisäksi keskitetysti! :D

sen oon huomannut että ei mun kaverit jotka on feispuukissa (varmaan kaikki) tunnu ainakaan oleellisesti mua onnellisempia olevan joten tuskin toi mikään elämälle välttämätön systeemi ole... ja parilla tutulla mennyt ihan överiksi se mikälie statushomma. "joo oon paskalla ja naputan feispuukkiin että oon paskalla. pitää sit kohta päivittää että mimmosta paskaa tuli"

Miksi pystyn näkemään henkilön X (jonka kaveri en ole) valokuvia minun kaverini kommentoitua henkilön X kuvaa. Eli tuohon Highlightsiin tulee linkki valokuva-albumiin "Kaverisi Jaska commented on this" ja sitä kautta pääsen selailemaan kuvia. Ja henkilön X profiili on siis "salattu" siten, että en pääse edes hänen profiiliaan tarkastelemaan.

Eli jos minä laitan asetuksista, että ainoastaan kaverini näkevät kuvani. Niin näkeekö joku kaverini kaverini minun kuvat, jos meidän yhteinen kaveri kommentoi jotaki kuvaani?

huh, mikä selostus...

Minä en liity enkä tule liittymään. On parempaakin tekemistä ku hoitaa jotai vitun virtuaalipuutarhaa tai ettimässä vanhoja kavereita. Oikeet kaverit o pysyny kavereina ja muut o syystä tai toisesta häipyny ja hyvä niin.

Käyttäkää sekin aika hyödyllisemmin, kuten syömiseen, treenamiseen, naimiseen, juomiseen ja saunomiseen :rock:

On parempaakin tekemistä ku hoitaa jotai vitun virtuaalipuutarhaa tai ettimässä vanhoja kavereita. Oikeet kaverit o pysyny kavereina ja muut o syystä tai toisesta häipyny ja hyvä niin.

100-% samoilla linjoilla.

facebookthu.jpg

Käyttäkää sekin aika hyödyllisemmin, kuten syömiseen, treenamiseen, naimiseen, juomiseen ja saunomiseen :rock:

Aika kiireinen pitaa olla jos ei muutamaa minuuttia viikossa liikene facebookille - mulla on ihan kivasti rittany aikaa myos noihin. Eipa sinne mitaan negatiivista jengia halutakaan - joten hyva niin!

Ja jos virtuaaliyhteydenpidossa on jonkun mielesta jotain vikaa, niin kannattaa myos lopettaa puhelimen, sahkopostin ja mesen kaytto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom