Facebook

Miten lähetetään sivuehdotus?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisko jollakin ratkaisua seuraavan ongelmaan, jossa pikachat ikkuna tietyn henkilön kohdalla aukeaa joka kerta kun sivustolla menee. Se pukkaa näkyviin vaikka sen sulkee mistä tahansa rastista. Kaikkea olen jo kokeillut; uloskirjautumista, selaimen musitin tyhjentämistä jne...

onpa osittain ihan vitun paskasti toteutettu.

piti viimein tehdä tunnarit niin tutut voi kutsua kaikkialle eikä tartte enää saada kutsuja tyttöystävän välityksellä. tiedä kuinka monet mennyt roskiin ;):dance::puntti:

e: siis kai tuolta kolahtaa kaikki kutsut sähköpostiin? sen takia noi tunnarit tein

Onko muilla sellaista ongelmaa, että noita notificationeita tulee jatkuvasti joistain sovelluksista. Siis tuon oikeaan alalaitaan se punainen puhekupla. Kun avaa listan, siellä on vain tyyliin "Mikä sieni olet? Hetki sitten" tai "Mikä koira olet? 25min sitten" jne. Enkä siis ole tehnyt tuollaisia testejä, eikä kukaan kaverilistassa oleva ole tehnyt, eikä missään muutenkaan näy että joku olisi tehnyt niitä. Onko tämä joku bugi vai mikä? Todella rasittavaa...
Paina "ilmoitukset" nappia, sitten "näytä kaikki" >> Eteen aukeaa ikkuna, josta voi hallita mistä sovelluksista haluat vastaanottaa ilmoituksia. Mulle ei kylläkään tule ilmoituksia sellaisista sovelluksista, mitä en oo hyväksyny.

En näe notificationeita. Saan sähköpostiin ilmoituksen, mutta tossa oikeessa alakulmassa ei näy mitään vaikka esim. joku kommentoisi statusta. Jos loggaan ulos ja uudelleen sisään, notificationit näkyvät. Myös jos painan "see all"-kohtaa, ne tulevat sinne sivulle, mutta sitä punaista ilmoitusta ei siis tule.

Onko vika mun hitaassa ja huonossa nettiyhteydessä vai jossain muussa?

En näe notificationeita. Saan sähköpostiin ilmoituksen, mutta tossa oikeessa alakulmassa ei näy mitään vaikka esim. joku kommentoisi statusta. Jos loggaan ulos ja uudelleen sisään, notificationit näkyvät. Myös jos painan "see all"-kohtaa, ne tulevat sinne sivulle, mutta sitä punaista ilmoitusta ei siis tule.

Onko vika mun hitaassa ja huonossa nettiyhteydessä vai jossain muussa?

Sama homma täällä. Nuo punaiset pallukat tulevat yleensä vasta seuraavalla kerralla kun kirjaudun facebookiin mutta tuolta see all:sta nuo näkyy heti jos muistaa katsoa.

Lisäksi tässä työkoneella kun pitää käyttää Exploreria niin joka kerta kun vaihtaa facen sivua, esim etusivulta omaan profiiliin, on painettava refreshia jotta chatti-ikkunan saa auki tai katsottua esim joltain tyypiltä 'kaikki kaverit' siinä pikkuikkunassa. Tämä jälkimmäinen vika voi hyvinkin johtua tästä IE:sta vaikken muilla sivuilla vastaavia ongelmia olekaan huomannut?!

onpa muuten paskat sivut.

toimii ei toimi toimii. no onpahan fiilis kuin lottoamisessa aina ;)

oikeasti vituttaa sen verran sivujen toimivuus että pakko pitäytyä siinä että aina tulee emailia kun jotain tapahtuu niin ei tule turhaan pyörittyä tuolla.

Mulla oli tuolla tili nyt muutaman päivän. Ei ehkä saisi näin äkkiä tuomita, mutta päätarkoitus, informaation jakaminen muille, on tehty hiton vaikeaksi kaikenlaisen pelleilyn takia.

Miten lähetetään sivuehdotus?

Meet sinne "suosikkisivulle" ja kuvan/logon alla on linkki "Ehdota kavereille/Suggest to friends". Klikkaa sitä ja etsi kaverisi ruutuun ilmaantuvasta boksista.

Voinko estää vain jotain tiettyä kaveria postaamasta seinälleni?

25vuoden takaisen hoitotädin friend request on roikkunut nyt kuukausikaupalla ja alkaa omatunto soimata. En ole hyväksynyt kutsua siksi, että kyseessä lähes 7kymppinen mummo, joka voi kirjoittaa ihan mitä tahansa, milloin tahansa, usein ja luonnollisesti CAPS LOCKIT PÄÄLLÄ JOKA VIESTISSÄ JA HUUTOMERKIT TIETTY!! Eli haluaisin ko hlön kaverikseni kyllä, mutta pitäis pystyä vähän rajoittaa ettei muorilla lähde lapasesta viestittely. Onnistuuko?

Mitenkäs tuo chatti nykyään toimii ihmisillä? Mulla on varmaan kohta kuukauden ollut ihan kuollu chatti. Nään kyllä kaikki online olevat kaverit, mutta kun olen kirjottanut chat-ikkunaan viestin ja painan enter, niin chatissa lukee "sending... (kirjoittamani viesti)" ja siihen jumittaa. Jos refressaan koko sivun, niin viesti saattaa mennä kaverille, mutta aina näin ei tapahdu. Lisäksi kaverien viestit tulee chattiin vain silloin kun refressaan sivun. Lisäksi chat hyppii offlinelle vähän väliä. Eli käytännössä toi chattaaminen on nyt täysin mahdotonta... Onko apuja?

Mitenkäs tuo chatti nykyään toimii ihmisillä? Mulla on varmaan kohta kuukauden ollut ihan kuollu chatti. Nään kyllä kaikki online olevat kaverit, mutta kun olen kirjottanut chat-ikkunaan viestin ja painan enter, niin chatissa lukee "sending... (kirjoittamani viesti)" ja siihen jumittaa. Jos refressaan koko sivun, niin viesti saattaa mennä kaverille, mutta aina näin ei tapahdu. Lisäksi kaverien viestit tulee chattiin vain silloin kun refressaan sivun. Lisäksi chat hyppii offlinelle vähän väliä. Eli käytännössä toi chattaaminen on nyt täysin mahdotonta... Onko apuja?
Joo chatti tuntuu tökkivän vaikka kielenä olisi englantikin. Minulla tekee sitä että aukaisee kolmekin keskusteluikkunaa kerralla yhtä ihmistä kohden ja näinollen tekstitkin tulee aina triplana, tai sitten eivät ollenkaan.

Joo chatti tuntuu tökkivän vaikka kielenä olisi englantikin. Minulla tekee sitä että aukaisee kolmekin keskusteluikkunaa kerralla yhtä ihmistä kohden ja näinollen tekstitkin tulee aina triplana, tai sitten eivät ollenkaan.
Kokeilin fb:tä explorerilla ja sillä chatti pelas ihan normaalisti. Miksköhän toi firefox ei sitten oo enää kuukauteen pyörittäny chattia, vaikka se ennen toimi ihan normaalisti?

Voinko estää vain jotain tiettyä kaveria postaamasta seinälleni?

25vuoden takaisen hoitotädin friend request on roikkunut nyt kuukausikaupalla ja alkaa omatunto soimata. En ole hyväksynyt kutsua siksi, että kyseessä lähes 7kymppinen mummo, joka voi kirjoittaa ihan mitä tahansa, milloin tahansa, usein ja luonnollisesti CAPS LOCKIT PÄÄLLÄ JOKA VIESTISSÄ JA HUUTOMERKIT TIETTY!! Eli haluaisin ko hlön kaverikseni kyllä, mutta pitäis pystyä vähän rajoittaa ettei muorilla lähde lapasesta viestittely. Onnistuuko?

Asetukset --> yksityisasetukset --> profiili --> seinäkirjoitukset mukauta.. --> paitsi nämä ihmiset *tädin nimi tähän* --> tallenna. Ei pysty sen jälkeen täti kirjottelee seinälle, mutta ei kyllä nääkkään mitään kirjotuksia seinällä.

Suositut

Back
Ylös Bottom