- Ikä
- 46
Miten lähetetään sivuehdotus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paina "ilmoitukset" nappia, sitten "näytä kaikki" >> Eteen aukeaa ikkuna, josta voi hallita mistä sovelluksista haluat vastaanottaa ilmoituksia. Mulle ei kylläkään tule ilmoituksia sellaisista sovelluksista, mitä en oo hyväksyny.Onko muilla sellaista ongelmaa, että noita notificationeita tulee jatkuvasti joistain sovelluksista. Siis tuon oikeaan alalaitaan se punainen puhekupla. Kun avaa listan, siellä on vain tyyliin "Mikä sieni olet? Hetki sitten" tai "Mikä koira olet? 25min sitten" jne. Enkä siis ole tehnyt tuollaisia testejä, eikä kukaan kaverilistassa oleva ole tehnyt, eikä missään muutenkaan näy että joku olisi tehnyt niitä. Onko tämä joku bugi vai mikä? Todella rasittavaa...
En näe notificationeita. Saan sähköpostiin ilmoituksen, mutta tossa oikeessa alakulmassa ei näy mitään vaikka esim. joku kommentoisi statusta. Jos loggaan ulos ja uudelleen sisään, notificationit näkyvät. Myös jos painan "see all"-kohtaa, ne tulevat sinne sivulle, mutta sitä punaista ilmoitusta ei siis tule.
Onko vika mun hitaassa ja huonossa nettiyhteydessä vai jossain muussa?
En osaa, mistä tuo löytyy?"Suggest to friends" (?)
miten saan farmvillessä lisää seteleitä?? :D
ilman että joutuu maksamaan, en aio pistää rahaa tuohon kuitenkaan...
Miten lähetetään sivuehdotus?
Joo chatti tuntuu tökkivän vaikka kielenä olisi englantikin. Minulla tekee sitä että aukaisee kolmekin keskusteluikkunaa kerralla yhtä ihmistä kohden ja näinollen tekstitkin tulee aina triplana, tai sitten eivät ollenkaan.Mitenkäs tuo chatti nykyään toimii ihmisillä? Mulla on varmaan kohta kuukauden ollut ihan kuollu chatti. Nään kyllä kaikki online olevat kaverit, mutta kun olen kirjottanut chat-ikkunaan viestin ja painan enter, niin chatissa lukee "sending... (kirjoittamani viesti)" ja siihen jumittaa. Jos refressaan koko sivun, niin viesti saattaa mennä kaverille, mutta aina näin ei tapahdu. Lisäksi kaverien viestit tulee chattiin vain silloin kun refressaan sivun. Lisäksi chat hyppii offlinelle vähän väliä. Eli käytännössä toi chattaaminen on nyt täysin mahdotonta... Onko apuja?
Kokeilin fb:tä explorerilla ja sillä chatti pelas ihan normaalisti. Miksköhän toi firefox ei sitten oo enää kuukauteen pyörittäny chattia, vaikka se ennen toimi ihan normaalisti?Joo chatti tuntuu tökkivän vaikka kielenä olisi englantikin. Minulla tekee sitä että aukaisee kolmekin keskusteluikkunaa kerralla yhtä ihmistä kohden ja näinollen tekstitkin tulee aina triplana, tai sitten eivät ollenkaan.
Voinko estää vain jotain tiettyä kaveria postaamasta seinälleni?
25vuoden takaisen hoitotädin friend request on roikkunut nyt kuukausikaupalla ja alkaa omatunto soimata. En ole hyväksynyt kutsua siksi, että kyseessä lähes 7kymppinen mummo, joka voi kirjoittaa ihan mitä tahansa, milloin tahansa, usein ja luonnollisesti CAPS LOCKIT PÄÄLLÄ JOKA VIESTISSÄ JA HUUTOMERKIT TIETTY!! Eli haluaisin ko hlön kaverikseni kyllä, mutta pitäis pystyä vähän rajoittaa ettei muorilla lähde lapasesta viestittely. Onnistuuko?