- Ikä
- 39
Tietääkseni ei ole mahdollista.Miten ihmeessä mä onnistun kutsumaan muita facesivustoja tykkäämään minun luomasta sivustani? Kaverit pystyy helposti lisäämään. Perustin yrityksen ja tälläistä pähkäilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkseni ei ole mahdollista.Miten ihmeessä mä onnistun kutsumaan muita facesivustoja tykkäämään minun luomasta sivustani? Kaverit pystyy helposti lisäämään. Perustin yrityksen ja tälläistä pähkäilen.
Ongelma, Onko mahdollista estää kaveria julkaisemasta mitään mun facebook profiilissani mukaanlukien keskustelut?
Käsittääkseni voi; asetuksista -> yksityisyysasetukset -> aikajana: voit määrittää ettei kukaan muu voi julkaista sivullasi kuin sinä; tai sitten yksittäisen käyttäjän estäminen asetukset -> yksityisyysasetukset -> estäminen, jolla voit blokata yksittäisen käyttäjän.
EIkös noikin auta pelkästään seinälle julkaisuun? Kommentointi keskusteluihin taitaa edelleen olla auki?
Onko mahdollista vaihtaa profiili/kansikuvaa ilman että siitä tulee kavereille ilmoitus?