Facebook

Miten ihmeessä mä onnistun kutsumaan muita facesivustoja tykkäämään minun luomasta sivustani? Kaverit pystyy helposti lisäämään. Perustin yrityksen ja tälläistä pähkäilen.
Tietääkseni ei ole mahdollista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi en pysty lähettämään facebookin chatissa ääniviestejä? Tulee se äänitysjuttu mutta mikrofoni ei tunnista puhetta. Outoa koska esim. Whatsappissa ääniviestien lähettäminen onnistuu normaalisti. Joten puhelimen mikrofonissa ei pitäisi olla häikkää.

Ongelma, Onko mahdollista estää kaveria julkaisemasta mitään mun facebook profiilissani mukaanlukien keskustelut?

Käsittääkseni voi; asetuksista -> yksityisyysasetukset -> aikajana: voit määrittää ettei kukaan muu voi julkaista sivullasi kuin sinä; tai sitten yksittäisen käyttäjän estäminen asetukset -> yksityisyysasetukset -> estäminen, jolla voit blokata yksittäisen käyttäjän.

Käsittääkseni voi; asetuksista -> yksityisyysasetukset -> aikajana: voit määrittää ettei kukaan muu voi julkaista sivullasi kuin sinä; tai sitten yksittäisen käyttäjän estäminen asetukset -> yksityisyysasetukset -> estäminen, jolla voit blokata yksittäisen käyttäjän.

Ei toimi, estäminen poistaa kavereista. Ja yksittäisen henkilön julkaisuja ei voi estää ainakaan tuota ensimmäistä kautta.

Määrität sille kaverille jonkun oman ryhmän, ja sallit aikajanalla julkaisun kaikkille paitsi kyseiselle ryhmälle. Tai sitten aikajanan asetuksiin pykälä ettei mitään julkasta ennen sun hyväksyntää, ja sit et hyväksy mitään tältä kaverilta tulevaa.

TAI sanot sille, että lakkaa häröilemästä mun seinällä.

EIkös noikin auta pelkästään seinälle julkaisuun? Kommentointi keskusteluihin taitaa edelleen olla auki?

Mun mielestä siellä on sellanen 'kuka voi kommentoida julkaisujasi'-kohta. Tietty voi estää sitä käyttäjäryhmää ylipäätään näkemästä sun julkasuja, jollon ei voi kommentoidakaan.

Oikein cupid toi fabo.

Facebook Introduces New Way to Flirt With Relationship 'Ask' Button

If you've been eyeing someone on Facebook whose profile doesn't list a relationship status, the company is making it easier (or possibly more awkward) to find out if he or she's single.

Facebook has rolled out a new "ask" feature for those profile pages that don't list relationship statuses. The owner of the page doesn't see the button — only the person who is checking out the page.

Facebook-Relationship-Inline.jpg

Facebook kun päivitteli ulkoasuaan tuossa jokin aika sitten niin sen jälkeen tuntuu tuo chat-ikkunan kirjoitusosio menneen vituralleen. Eli ennen kun kirjoitteli pidempää replaa chatissa niin siihen ilmestyi nätisti pystysuuntanen vierityspalkki ja ikkunan koko kasvoi pystysuunnassa, nyt taasen ikkunan korkeus on maksimissaan noin 1.5 kirjainta ja pidemmän replan kirjoittaminen on aika tuskaa. Onko tuo ihan yleisesti tunnettu ongelma? Oon törmänny tuohon kahdella koneella ja selaimena kummassakin ff.

Itsehän en ole vilperttin ongelmaan törmännyt lainkaan. Juurikin käymässä keskustelut niin oli helppo tarkistaa. FF on kyllä huono selain :D

Chrome on rasittavan huono ja ie:hen en koske. Olikos tää nyt tässä, kaikki huonoja?

voi kyl olla et adblokkerilla tai noscriptillä on myös sormensa pelissä tuossa...

Kokeile vielä operaa sitten :) Nää uudet version jopa toimii javasovellusten yms. kanssa todella hyvin, salasanahallintakin on helpottunut.

Miten pystyn lisäämään kuvan tiettyyn kansioon? Ohjeiden mukaan menee albumiin ja oikealta ylhäältä löytyisi nappi "lisää kuvia". Mulla siellä on kuitenkin vain "lisää albumi", "lisää video" ja "hallitse". Ennen oonkin saanu lisättyä helposti mutta nykyään aina kun on lisänny kuvia niin se tekee uuden albumin. Myöskään en löydä mistään vaihtoehtoa missä voisin siirrellä kuvia albumista toiseen. Senkin katsoin ohjeista mutta ei sillä tavalla onnistunut.

Kaksi kertaa olen poistanut Facebook -tilini, ja kaksi kertaa palauttanut parin viikon sisään poistamisesta. Ärsyttää olla niin riippuvainen johonkin saatanan sivustoon, mutta minkäs teet kun ei muuten pysy ajan tasalla monista tapahtumista. Ja onhan se ihan kätevä yhteydenpitoväline mm. lukioaikaisiin kavereihin, jotka liehuvat ympäri Suomea.

Onko mahdollista vaihtaa profiili/kansikuvaa ilman että siitä tulee kavereille ilmoitus?

Selviää monesti sillä, et poistaa ilmoituksen omalta aikajanalta tai siis toimintalokista.

Jos on piilottanut jonkun henkilön päivitykset näkymästä omasta uutisvirrastaan, saako niitä päivityksiä kytkettyä enää takaisin näkyviin ?

Mulla on yks ainoa henkilö, jonka päivityksiä en seuraa ja hänen profiilissaan on näkyvissä namikka "seuraa". Kokeileppa painaa siitä. :D Ainaki normikavereilla siinä kohdalla lukee aina valmiina, et "seurataan".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom