Euroshopperin raejuusto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Titaani
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan muu maistanut euroshopperin raejuustoa (rasvaa 0,1%)? Nuukuuksissani ostin yhden purkin ja meinasi tulla :urjo: , vedet silmissä se kuitenkin upposi. Sellaista vetistä, todella pahaa höttöä.

Varoituksen sana, parin kymmenen sentin takia ei kannata kärsiä :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ingmanin 2% raejuusto on ihan hyvää. Ostin tänään satsin sitä kotiin, maksoi 0,95€/200g. Melkein saman hintaista kun valion yms rahkat. Ja ihan hyvää oli, ainakin kun viimeksi söin.

Ingmanin 2% raejuusto on ihan hyvää. Ostin tänään satsin sitä kotiin, maksoi 0,95€/200g. Melkein saman hintaista kun valion yms rahkat. Ja ihan hyvää oli, ainakin kun viimeksi söin.

Joo, ingmannia saa ainakin jyväskylän prismoista hintaan ~1,60 / 400g

ES rasvaton raejuusto on mun mielestä just kaikkein parasta, kun se on semmosta 'kuivaa' (ja hyvän makuista) eikä niinku nuo muut, joissa sitä litkua on puolet siitä purkista! :urjo: En osta kuin äärimmäisessä hätätilassa muuta kuin Euroshopperia!

Samaa mieltä Blissin kanssa, itsekin tykkään Euroshopperista. Ainoa mikä siinä tympii on sen kannettomuus :D

Mieluummin ostan vaikka sitä Lidlin kotimaista raejuustoa, 1,59€/400g.
Mutta kilohinnaltaan hitusen halvempaa on ostaa sitä Lidlin raejuustoa 200g:n purkissa (0,69 €).:D

Itse tykkään nykyään myös ES:n raejuusosta, vaikka ensimmäiset juustotreffit olikin kauhea shokki. Kavaljeeri oli yhtä jöötiä, eikä mautkaan meillä natsanneet yksiin. :rolleyes: Mutta puuroon tuikattuna toi on hyvää, ja ihan nykyään (tottumisen tuloksena) pelkiltäänkin menee.

En osta mitään mikä alkaa sanalla euro.

Lidl:n 400 g purkki on melkeen parempaa kuin vastaava valio. Toisaalta tuleekohan nuo samalta tehtaalta.?

Tämä varmaan kuuluu jonnekin reseptiosastolle...Eräänä päivänä ei löytynyt kaapista kuin purkki hernekeittoa ja purkki raejuustoa. Jäin koukkuun...Nykyään hernekeittoon uppoaa aina purkki raejuustoa:)

Miten voi tykätä euroshopperista? Se on siis aivan hirveetä. Sellasta kökkäreistä, mut makukysymys tietysti. Sellanen kitkerä sivumaku.

Miten EI voi tykätä Euroshopperista?! Ja ootkohan nyt varmasti syöny samaa tavaraa? Mun ES raejuustoissa ei ikinä oo ollu mitään kökkäreitä :eek: Ja sivumaku, mitäääh??!! Eihän nuo mitkään raejuustot maistu tosiasiassa juuri miltään (sen takia ne onkin niin ihania)

Kerran olen tuota ES raejuustoa ostanut enkä enää tee sitä virhettä. Sehän oli kun ois raastettua styroksia tunkenut suuhunsa.

Komppaan tässä tapauksessa TeHoa, aivan kamalaa tatinaa tuo ES:n "raejuusto".

Ingmannia tai Lidlin raejuustoa! Ja niitä rasvattomia ei ikinä kannata erehtyä ostamaan.

Ikinä en ole raikkua paljaaltaan vetänyt, ja kun siihen lisää mitä tahansa missä on jotain makua, niin jälkeenpäin on aivan sama mikä se koostumus on.

Makuasioista on kiva kiistellä. Kivempi ainakin kuin faktoista. :)

Jokainen raejuusto on ollut mulle pienen irvistelyn takana ekaa kertaa maistettaessa. Kun makuun on tottunut, on jokainen ollut ihan ok maultaan. En kumminkaan syö niitä kuin lisukkeena muun ruoan mukana, joten maulla ei ole hirveästi väliä suuntaan tai toiseen.

Euroshopper on siis ihan ok, imho.

ES:n raejuusto on jotain sanoin kuvaamattoman hirveää settiä. Tosiaan sai naama vihreänä riuhtoa yhden purnukan kiukulla alas. No toisaalta makuasioista ei voi kiistellä, mutten ole enää nuukuuksissaan sortunut kyseiseen tuotteeseen. Pakko oli kommentoida kun jäi sen verran pahat fobiat :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom