Euroshopperin raejuusto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Titaani
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta kilohinnaltaan hitusen halvempaa on ostaa sitä Lidlin raejuustoa 200g:n purkissa (0,69 €).:D

Juu-u, se se onkin merkillistä tavaraa: 4,5%(tjsp) suolaprosentilla varustettua yhtenäistä massaa, jota voi leikata.

Mutta kyllähän säästöä/kilohinta syntyy senttikaupalla...;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...Eräänä päivänä ei löytynyt kaapista kuin purkki hernekeittoa ja purkki raejuustoa. Jäin koukkuun...Nykyään hernekeittoon uppoaa aina purkki raejuustoa:)

Toimii, diggailen itsekin! :thumbs:

Juu-u, se se onkin merkillistä tavaraa: 4,5%(tjsp) suolaprosentilla varustettua yhtenäistä massaa, jota voi leikata.

Mutta kyllähän säästöä/kilohinta syntyy senttikaupalla...;)
Totta, suolaista kuin mikä.

samalle ne kaikki maistuu (ei siis millekkään). sama homma näiden 5€ herojen kanssa. itellä tulee syötyä näitä natsisiwan raikkuja. 100g 85kcal 12,7pr, 3,1hh ja 2,2 r

kaikki euroshopperi tuotteet:tonnikala,raejuusto ja kahvi mitä olen ostanut on ollut suoraan SUOLESTA hyi vittu mitä paskaa,koirakin maistoi kalaa muttei syöny!!! se on sillon pahaa!!

noiden ostosten jälkeen olen lisännyt minkä tahansa euroshopperin kohdalla vauhtia,makso mitä makso.

Euroshopperin raejuuston ongelma lienee rasvattomuus. Ihan sama mikä merkki, rasvaton raejuusto on kuin styroks-mössöä söisi.

Mun suosikki on se Lidlin rasvainen raejuusto, nam! :kuola: Kiskon sellaisenaan purkista (no niin mä kyllä syön muitakin raejuustoja, lusikka käteen ja purkista suuhun).

Ingman ja Lidlin raikku minullakin käytössä. Joskus ei Prismassa ja Cittarissa Ingmania ole ja sillon olen josuks erehtynyt tuota Euroshopperia ostamaan. Se on jotenkin kuivaa ja mautonta, eli maistuu "puulta". Menee kyllä salsakastikkeen kanssa tai salaatin joukossa, mutta ihan pelkiltään sitä ei mielellään syö!

kaikki euroshopperi tuotteet:tonnikala,raejuusto ja kahvi mitä olen ostanut on ollut suoraan SUOLESTA hyi vittu mitä paskaa,koirakin maistoi kalaa muttei syöny!!! se on sillon pahaa!!

noiden ostosten jälkeen olen lisännyt minkä tahansa euroshopperin kohdalla vauhtia,makso mitä makso.

Sitä tonnikalaa syödessä tulee pakostakin ajatelleeksi sen shitin terveyshaittoja. Eihän mikään NÄIN pahan makuinen voi olla terveellistä? Mistähän jätepaloista se valmistetaan? Eihän merestä pyydystettävässä kalassa voi luonnostaan olla noin paljon laatueroa. Menin vielä kerran ostamaan sitä about 10 purkkia, kun alennuksessa oli.... :curs: :curs:

Ingmanin 2% raejuusto on ihan hyvää. Ostin tänään satsin sitä kotiin, maksoi 0,95€/200g. Melkein saman hintaista kun valion yms rahkat. Ja ihan hyvää oli, ainakin kun viimeksi söin.

Ingmannin raejuusto maistuu minun suussa kuvottavalta. Valio on ainut oikea, vaikka vähän maksaakin.

Noita aleryhmän tuotteita en muutenkaan hirveästi syö, sillä niiden laatu on yleensä aivan hirveää kuraa. Rainbow kaura sensijaan on vallan mainiota.

Sitä tonnikalaa syödessä tulee pakostakin ajatelleeksi sen shitin terveyshaittoja. Eihän mikään NÄIN pahan makuinen voi olla terveellistä? Mistähän jätepaloista se valmistetaan? Eihän merestä pyydystettävässä kalassa voi luonnostaan olla noin paljon laatueroa. Menin vielä kerran ostamaan sitä about 10 purkkia, kun alennuksessa oli.... :curs: :curs:

Euroshopperin tonnikalasta (hiutaleversio) voi tosiaan löytää pitkiä ruotoja, silmiä, eviä yms. herkkuja :kuola: :kuola:

Tänään sitten edessä 200g topikin aihetta, toinen purkki Euroshopper raejuustoa, ainut eväs iltapäivälle, eikä mitään millä peitota tuota puisevaa makua.
Vedet silmissä taitaa mennä alas, eihän "ruokaa" saa heittää roskiin :rolleyes:

ES tonnari on ainakin niin p****, etten voinu syödä, vaikka laitoin kuinka paljon mausteita :( yleensä koskaan en heitä ruokaa roskiin, mutta toi meni kyllä..

Täältä ääni ES raejuustolle. Itsellä sitä tuli käytettyä paljonkin aamupuuron kanssa ja hyvin meni alas. Muutenhan se on vähän kuivakkaa. Nyttemmin olen joutunut lopettamaan ES:n raejuuston käytön kun lähikauppa lopetettiin.

Se on järkyttävää se ES:n tonnari, kaak. :pirjo:

Mutta tsekkasin ton Lidlin raejuuston suolapitoisuuden (sen vähärasvaisemman, mitä syön -> 2,2 g rasvaa 100g:a kohti ja maksaa 0,69€ purkki), niin näytti olevan 0,9%. Maistuu silti todella suolaiselta. Paljonko Valiossa on suolaa?

Mulla on sellainen käsitys muuten, että se Lidlin raejuusto siinä 400g:n purkissa on samaa, kuin Valion?

Jos tässä threadissa ES-tonnaristakin puhutaan, niin KYLLÄ:

Hirvittävää mönjää, muutamana iltana erehdyin syömään joitain vuosia takaperin. Kyllä kiersi ja ahdisti mukavasti vatsassa yöllä.

Duhhh, tällä hetkellä ES Raejuusto työn alla :kuola:

Tässä on vain 1% suolaa, mutta tein mielenkiintoisen havainnon: suola on pakkautunut kovettuneisiin "klustereihin" tänne mauttoman styroksihötön sekaan, ja narskuu mukavasti hampaissa.

:urjo:

Pelkkää raejuustoa jos syö niin ykkösiä on valion ja ingmanin. Puuron sekaan ES raejuusto sopii kyllä erittäin hyvin. :thumbs:

Euroshopperin raejuusto on hyvää murkinaa, tykkään kun siinä ei ole älyttömästi nestettä. :thumbs: Sen sijaan saman valmistajan tonnikala on jotain aivan hirveää.

Ei saatana mitä sihtisuita on ollu vuonna 2006. Toivottavasti kaikki ovat jo kuolleet sukupuuttoon ja antaneet tilaa mekaanisille syöjille.

ES-raippa on parasta mitä on olemassa. Makrot enemmänki ku kohillaan, hinta aivan naurettava, koostumus aivan mahtava (vrt. ingmannin mozzarellamaiseen, pehmeään löllöraejuustoon) ja sopii melkeinpä minkä kanssa tahansa. Paras käyttötapa on lykätä suoraan jauhelihan sekaan.

Mietityttää tosin toi hinta. Mikähän tossa euroshopperissa mättää? Siinä ei ole rasvaa, hinta on aivan naurettava, koostumus "ok:" mikä siinä on vikana? Onko se tehty jätelehmien maidosta tjs? Onko se jotenkin inferior to teh king valio tai vastaavaan? Tä?

ES + bansku + minttusuklaaheraa + 1/2dl maitoa + toffeesteviaa = :kuola:

Kyllä se niin on, että jos raakana vetää raikkua, niin pitää olla jotain irtonaisempaa, kuten Ingmannin tai Valion raikkua, mutta kun aamupuuroon tai ruokaan sekottaa, niin X-tran raejuusto on kyllä vertaansa vailla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom