Euroehdokkaat: Kannabis lailliseksi!

4-MTA noin "harmitonta"?
Erikoisen näköstä että ketamiini ja amfetamiini ei oo paljoo tupakkaa haitallisempia, ja kaikkien rikkaiden rakastama alkaloidi on jo punasella.. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Epätietoisuus lisää ennakkoluuloja vahvasti. Peruskouluopetuksessa kannabis ja muut huumeet lajitellaan samaan kategoriaan, ja jos joku kuuleekin kaverinsa käyttäneen kerran hamppua, leimataan jantteri hulluksi nistiksi. Se, että jokin asia kuulostaa noin kamalta ja hirveeltä, ei tarkoita sitä, että korvat täytyy sulkea siltä ja esittää uppiniskaista. Päinvastoin vieraaseen aineeseen kannattaa tutustua. En nyt tarkoita aineen varsinaista käyttämistä, vaan lähinnä kirjallista tutustumista. Näin ennakkoluulot karisevat ja oma mielikin saa vähän uudemman näkökulman aiheeseen. Itse en käytä kannabista, mutta nykyisessä lainsäädännössä on puutteita kannabiksen osalta. Saa nähdä, kuinka lähivuosina yhteiskunta suhtautuu.

Haha. Itse et käytä kannabista, oletko koskaan edes kokeillut? Puolustat aineitta, jota et ole kokenut, ainuastaan olet lukenut miten se vaikuttaa?:david:

Pitäisikö sinun mielestä 15-vuotiaalle lapselle puhua että kannabis on hyvä aine? Päihtyminen on hyvä ihmiselle? Haluaisitko, että omat tulevat lapsesi olisivat 15-vuotiaana vetässä pilveä?, Ja siitäsitten homma lähtisi lapasesta. Itse en todellakaan haluisi. 15-vuotiaana teininä alkoholista överi kännit vetäessä kokee helvetinmoisen krapulan, joka näyttää sen toisen puolen päihteiden käytöstä. Joka on hyvä oppia jokaisen ihmisen.

Karu totuus on että, Kannabis lähtee sen takia Usein lapasesta koska siitä ei seuraa minkäänlaista negatiivistä jälkitilaa. Tällöin Voi Pössitellä jokainen päivä kun, ei huomenna ole yhtään paha olo.
Ja tällöin homma lähtee lapasesta, Ollaan jatkuvasti pilvessä koska siitä tulee rento ja hyvä olo. Niin kauan kuin kerran kokee jotain epämiellyttävää tai huomaa itse että polttelu on todella säännöllistä ja poltellaan 4 kertaa viikossa.

Ja kannabiksen Psyykkiset vaikutukset eivät ole mitenkään läpällä otettava asia. Jokainen voi tulla ne kertoo sitten kun kokee ne ensimmäisen kerran.

Oma kantani on ehdottamasti Ei lailliseksi!
Itse tunnen tälläkin hetkellä henkilöitä jotka polttelevat silloin tällöin. Se ei minua haittaa. Mutta ei lailliseksi, koska sitten siitä tulee helposti jatkuvasti käytettävä aine, juuri sen takia että ei ole minkäänlaisia jälkitiloja. Ja huomenna ollaan taas pilvessä.:david:

Yhteenveto, Ne ketkä polttelee nytten, poltelkoot siellä himassaan. Mutta ei koko kansan huumausaineeksi.

Pilvessä ajaminen autolla? Se on sama kun kännissä ajaminen autolla. Reaktioaika heikkenee.. ym. Tota ei voi puolustaa.

Tähän loppuun hauan kysyä, Kuinka vanha sä weirdinin oot?


Niin mitkä ongelmat pahentuisivat?

Ongelmat vaan pahentuis, koska niin moni nuori pössyttelee ja usein.

Eli siis se pössyttely pelkästään on ongelma? En tajua.

Ei se ole niin helppoa tajuta!:hyvä:
 
Enkä myöskään pysty ymmärtämään sitä että hamppuun muka syntyisi hirveää riippuvuutta.

Aivan ehdottomasti siihen jää koukkuun...

Tuskin. Vaikka tossa hienossa taulukossa on esim. Ranskassa kulutus enemmän kun Suomessa, niin kuitenkin koko juomiskulttuurilla on valtava ero. Ranskassa lipitellään pari lasia pitkin päivää, ns. sivistyneesti, Suomessa taas tempastaan se kossupullo kerralla huiviin.

Jos verrataan esim itäblokin maihin, me ollaan vielä melko absolutisteja. Nehän vetää viinaa ku vettä.
 
:D Kyllä joo... Ihan samalla tavalla muissakin maissa vedetään kännejä ja käytetään päihteitä.[/IMG]
Ja jos oikein vielä viilataan, niin tää kuvaaja on vanhentunut. Nykytilanteessa Suomi noussut Tanskan ohi eniten alkoholia kuluttavaksi Pohjoismaiseksi valtioksi. Ei välttämättä liity aiheeseen mitenkään, mutta oli pakko tulla korjaamaan, kun juuri eilen teksti-tv:ltä luin. :)
 
olipas enemmän fiktiota kuin faktaa.

1. vähän kyseenalaista

2. vaikutus on kuin mulkkua heiluttelisi jalkapallostadionilla. miten hitossa kotikasvatuksesta verot tilitettäisiin?!? entä valvonta?

3. mitään faktaa en vetäisi siitä miten muutamassa maassa hommat on toimineet joten tottakai toimii suomessakin.

4. syrjintä kansanryhmää kohtaan :D muuten hyvä pointti.

5. totta

6. jos mulla ois kyky lentää....

7. totta

8. totta

9. väittäisin ettei asia ole ihan noin yksinkertainen..

10. missäs ne tieteelliset tutkimukset sit on? ovatko ihan uusimpia? käsittääkseni porttiteoriaa välillä todistetaan todeksi, välillä epätodeksi. itse törmäsin pari vuotta sit johonkin tutkimukseen jossa todettiin että porttiteoria toimii ainakin osittain laboratoriohiirillä.

eli 3/10 pointtia jotka kestivät pikaisen tarkastelun. en pitäisi yhteenvetoa näillä perustein kovinkaan pätevänä. itse en rupeaisi väittämään mihinkään suuntaan. ainut keino saada tietää on muuttaa lakia ja tehdä tutkimusta aiheeseen liittyen.

Täällä kaivattiin siis mahdollisia hyötyjä kannabiksen laillistamisesta ja tuossa niitä nyt sitten oli jonkun toisen listaamana. Paljon on täällä ihmisiä, jotka suoralta kädeltä leimaavat kannabiksen hulluksi huumeeksi, mikä on ymmärrettävää yleisen huumevalistuksen takia. Sillä kun on tapana lyödä kaikki päihteet samaan kategoriaan, pois lukien armoisa alkoholi. Toivoinkin, että listaus toisi esiin kannabiksen mahdolliset hyvät puolet, sillä niitä ei melko yleisesti tunneta. En itsekään täysin allekirjoita tuota listaa nikottelematta, sillä en ole ennustaja ja siksi on vaikeaa nähdä tulevaisuuteen.

Kuten sanoin toi listahan nyt on puolueelliselta taholta lähtöisin. Siinä on mietitty asiaa yhdeltä kantilta ja unohdettu mahdolliset haitat ja ongelmat. Tietysti haittojakin tulee. Myöskin se, että jokin lakimuutos on toiminut toisessa maassa, ei tarkoita suoraan sitä, että sama toimisi suomessakin. Tietenkään kannabista ei pitäisi laillistaa heti koko valtiossa, vaan ensin pitäisi tehdä rajattu testi jossain melko suuressa kaupungissa, jotta nähtäisiin kuinka homma käytännössä lähtee sujumaan.

tuo 6. kohta. Et voi sanoa suoraan, että näin ei olisi. Toisaalta kukaan ei voi sanoakaan, että näin olisi. Siinä olet oikeassa, että vasta spesifinen tutkimus käytännössä paljastaa homman toiminnan, jos se on toimiakseen.

2. kohta on ehkä kaikista kyseenalaisin. Juurihan tuo siinä onkin, että valvonta olisi vaikeaa.
 
Haha. Itse et käytä kannabista, oletko koskaan edes kokeillut? Puolustat aineitta, jota et ole kokenut, ainuastaan olet lukenut miten se vaikuttaa?:david:

Pitäisikö sinun mielestä 15-vuotiaalle lapselle puhua että kannabis on hyvä aine? Päihtyminen on hyvä ihmiselle? Haluaisitko, että omat tulevat lapsesi olisivat 15-vuotiaana vetässä pilveä?, Ja siitäsitten homma lähtisi lapasesta. Itse en todellakaan haluisi. 15-vuotiaana teininä alkoholista överi kännit vetäessä kokee helvetinmoisen krapulan, joka näyttää sen toisen puolen päihteiden käytöstä. Joka on hyvä oppia jokaisen ihmisen.

Karu totuus on että, Kannabis lähtee sen takia Usein lapasesta koska siitä ei seuraa minkäänlaista negatiivistä jälkitilaa. Tällöin Voi Pössitellä jokainen päivä kun, ei huomenna ole yhtään paha olo.
Ja tällöin homma lähtee lapasesta, Ollaan jatkuvasti pilvessä koska siitä tulee rento ja hyvä olo. Niin kauan kuin kerran kokee jotain epämiellyttävää tai huomaa itse että polttelu on todella säännöllistä ja poltellaan 4 kertaa viikossa.

Ja kannabiksen Psyykkiset vaikutukset eivät ole mitenkään läpällä otettava asia. Jokainen voi tulla ne kertoo sitten kun kokee ne ensimmäisen kerran.

Oma kantani on ehdottamasti Ei lailliseksi!
Itse tunnen tälläkin hetkellä henkilöitä jotka polttelevat silloin tällöin. Se ei minua haittaa. Mutta ei lailliseksi, koska sitten siitä tulee helposti jatkuvasti käytettävä aine, juuri sen takia että ei ole minkäänlaisia jälkitiloja. Ja huomenna ollaan taas pilvessä.:david:

Yhteenveto, Ne ketkä polttelee nytten, poltelkoot siellä himassaan. Mutta ei koko kansan huumausaineeksi.

Pilvessä ajaminen autolla? Se on sama kun kännissä ajaminen autolla. Reaktioaika heikkenee.. ym. Tota ei voi puolustaa.

Lähdet perustelemaan aikamoisilla hypoteeseillä koko hommaa.
Oletatko että jos hamppu olisi laillista edes rajatusti esim lääkekäyttöön niin jokainen teini on mieluummin bongissa kuin pullossa kiinni?

Aivan naurettavia väitteitä, jokainen meistä tietää kuinka viisaaksi tulee kun juo viinaa, ja näköjään suurin osa "tietää" kuinka vituiksi koko yhteiskunnallinen rakenne menee jos tämä saatanan suuri paha päästettäisiin hihnasta.

Minkä takia esim sitten minä tai KUKAAN tuttavistani ei ole jatkuvasti polttamassa kun kerran tulee niin hyvä olo eikä mitään jälkitiloja?
Olisiko siitä että jos ei halua olla koko aika jonkun vaikutuksen alaisena, ja haluaa vaikka treenata yms joskus?

Ja se on aivan turhaa jauhamista että koska ei tule dagen aftereita niin kaikki olisi koko aika pilvessä.
Ne ketkä eivät hallitse omaa käyttöään voivat olla. Tämä "fakta" menisi minullekin läpi jos suomessa ei olisi yhtään alkoholin väärinkäyttäjää. Mutta onhan nikotiinin ja kofeiinin käyttökin lähtenyt lapasesta jos se on päivittäistä. Itse jos en saa kahvia tarpeeksi niin en ole kovinkaan työkykyinen tai yhteiskuntakelvollinen :D Miksi minua ei lukita sit lataamoon?
Ja niin tyhmältä kuin se kuulostaa, hampun polttaminen ei häiritse kykyäsi sopeutua yhteiskuntaan tai tehdä töitä.

Ja autolla ajaminen kannabiksen vaikutuksen alaisena ei tosiaankaan ole yhtä vaarallista kuin alkoholin.
Oletko ikinä nähnyt holtittomasti ja ylinopeutta ajavaa hippiä? Kyllä, tämä oli vähän sarkastista, mutta toivottavasti ymmärsit pointin.

Hamppua polttaneen et kaahaile päättömästi ja loiki kaistalta toiselle. Se on totta että reaktiokyky saattaa olla heikentynyt, mutta kompensointi tuleekin nopeuspuolelta.
En siltikään siis sano että puoltaisin jotenkin hampun vaikutuksessa ajamisen puolesta.


E:
Aivan ehdottomasti siihen jää koukkuun...


KYLLÄ!! Viimeistään muutaman polttokerran jälkeen olet huppu päässä pitkän tukan kanssa ryöstelemässä autoja ja vanhuksia ruuvimeisseli taskussa virkavaltaa paniikinomaisesti paeten pitkin pusikoita koska on pakko saada jostain reilu kymppi fixeihin :D
 
Ehdottomasti ei.

Katsokaa nyt Suomalaisten kykyä tulla toimeen alkoholin kanssa, niin nuorten kuin vanhojenkin osalta. Kannabis siihen vielä päälle niin avot.

Suomalaiset on keskimäärin todella idiootteja kännissä, ja voin kuvitella ettei tilanne ainakaan parane kun pössyttely tulisi lailliseksi. Kokemukseni pohjautuu havaintoihini ison kaupungin yöelämässä poliisin silmin.
Tämä on täyttä asiaa.
 
Shagrath, todella idioottimaista on yrittää väittää että THC jotenkin tekisi ihmisestä vielä tyhmemmän tai väkivaltasemman. Väliaikasesti ehkä vähän hitaammaan.
Jos ihminen tosissaan haluaa olla väkivaltainen idiootti niin se on sitä niin kauan ku silmä liikkuu. Siihen ei tosiaan yks rentouttava kasvi vaikuta.
 
KYLLÄ!! Viimeistään muutaman polttokerran jälkeen olet huppu päässä pitkän tukan kanssa ryöstelemässä autoja ja vanhuksia ruuvimeisseli taskussa virkavaltaa paniikinomaisesti paeten pitkin pusikoita koska on pakko saada jostain reilu kymppi fixeihin :D

huoh:david:

oliko pakko vetää taas aivan överiksi, ei tälläsiin edes kannattaisi vastata mutta koitetaan vielä kerran.

Moni on aivan varmasti koukussa pilveen, tunnen tapauksiakin joiden on pakko polttaa ainakin kerran päivässä että "kone" lähtisi käyntiin. Mutta nämä ovatkin jo poltellut jointin jos toisenkin.

Kyllä moni on alkoholiinkin koukussa, aivan sama asia pilvellä jos tarpeeksi vetää.
 
KYLLÄ!! Viimeistään muutaman polttokerran jälkeen olet huppu päässä pitkän tukan kanssa ryöstelemässä autoja ja vanhuksia ruuvimeisseli taskussa virkavaltaa paniikinomaisesti paeten pitkin pusikoita koska on pakko saada jostain reilu kymppi fixeihin :D
Hienosti kärjistetty! :thumbs:

Mutta eihän nyt kukaan voi silmät kirkkaana väittää, etteikö kannabikseen voi jäädä koukkuun. Ei se koukuttuminen aina ole pelkkää fyysistä riippuvuutta, että olisi pakko saada. Vaan se hyvä olo ja mukavat kokemukset houkuttelevat kokeilemaan uudestaan. Ja uudestaan, ja taas uudestaan. Tässä vaiheessa niillä ihmisillä, kenellä ei yleensäkään asioissa pysy kontrolli, lähtisi lapasesta. Mielestäni siis harhaanjohtavaa väittää, että kannabis ei aiheuta riippuvuutta, pelkästään sillä perusteella että tuotteen aiheuttama fyysinen riippuvuus on heikohko joihinkin kevyempiin päihteisiin verrattuna. :rolleyes:
 
Lähdet perustelemaan aikamoisilla hypoteeseillä koko hommaa.
Oletatko että jos hamppu olisi laillista edes rajatusti esim lääkekäyttöön niin jokainen teini on mieluummin bongissa kuin pullossa kiinni?

Aivan naurettavia väitteitä, jokainen meistä tietää kuinka viisaaksi tulee kun juo viinaa, ja näköjään suurin osa "tietää" kuinka vituiksi koko yhteiskunnallinen rakenne menee jos tämä saatanan suuri paha päästettäisiin hihnasta.

Minkä takia esim sitten minä tai KUKAAN tuttavistani ei ole jatkuvasti polttamassa kun kerran tulee niin hyvä olo eikä mitään jälkitiloja?
Olisiko siitä että jos ei halua olla koko aika jonkun vaikutuksen alaisena, ja haluaa vaikka treenata yms joskus?

Ja se on aivan turhaa jauhamista että koska ei tule dagen aftereita niin kaikki olisi koko aika pilvessä.
Ne ketkä eivät hallitse omaa käyttöään voivat olla. Tämä "fakta" menisi minullekin läpi jos suomessa ei olisi yhtään alkoholin väärinkäyttäjää. Mutta onhan nikotiinin ja kofeiinin käyttökin lähtenyt lapasesta jos se on päivittäistä. Itse jos en saa kahvia tarpeeksi niin en ole kovinkaan työkykyinen tai yhteiskuntakelvollinen :D Miksi minua ei lukita sit lataamoon?
Ja niin tyhmältä kuin se kuulostaa, hampun polttaminen ei häiritse kykyäsi sopeutua yhteiskuntaan tai tehdä töitä.

Ja autolla ajaminen kannabiksen vaikutuksen alaisena ei tosiaankaan ole yhtä vaarallista kuin alkoholin.
Oletko ikinä nähnyt holtittomasti ja ylinopeutta ajavaa hippiä? Kyllä, tämä oli vähän sarkastista, mutta toivottavasti ymmärsit pointin.

Hamppua polttaneen et kaahaile päättömästi ja loiki kaistalta toiselle. Se on totta että reaktiokyky saattaa olla heikentynyt, mutta kompensointi tuleekin nopeuspuolelta.
En siltikään siis sano että puoltaisin jotenkin hampun vaikutuksessa ajamisen puolesta.D

Se mikä mun pointti oli, meni näköjään kokonaan ohi sulta.:hyvä:

Eli Tilanne pitäisi olla sama kuin nyt. Jos kasvatat otat ite riskin että voi jäädä kiinni kun sulla on 20 kasvia kylpyhuoneessa.:D Voit saada siitä pienet sakot.

Lääkekäyttöön se on sallittua.

Mutta ei koko kansan käyttöön. Eli ne ketkä käyttää vetäkööt, mutta ei Yleiseen käyttöön koko kansalle. Eli ei lailliseks.

Tunnen myös muutaman sällin jotka tykkää olla pilvessä aina kun mahdollista ja homma on lähtenyt lapasesta. Eli tiiän kohtuukäyttäjiä ja sekä suurkäyttäjiä, enkä laillistumista suosittele.

Mutta päihteet ja ajaminen autolla ei kuulu yhteen. Tuota ei voi kuitenkaan puolustella.


Ja Tämä on siis Minun näkemykseni ja kokemukseni asiasta. Saat olla erimieltä.
 
Haha. Itse et käytä kannabista, oletko koskaan edes kokeillut? Puolustat aineitta, jota et ole kokenut, ainuastaan olet lukenut miten se vaikuttaa?:david:

Tuo osoittaa vain, että hän on perehtynyt asiaan ja faktatietoihin, eikä muodosta mielipidettänsä pelkän mutun pohjalta.

Pitäisikö sinun mielestä 15-vuotiaalle lapselle puhua että kannabis on hyvä aine? Päihtyminen on hyvä ihmiselle? Haluaisitko, että omat tulevat lapsesi olisivat 15-vuotiaana vetässä pilveä?, Ja siitäsitten homma lähtisi lapasesta. Itse en todellakaan haluisi. 15-vuotiaana teininä alkoholista överi kännit vetäessä kokee helvetinmoisen krapulan, joka näyttää sen toisen puolen päihteiden käytöstä. Joka on hyvä oppia jokaisen ihmisen.

Karu totuus on että, Kannabis lähtee sen takia Usein lapasesta koska siitä ei seuraa minkäänlaista negatiivistä jälkitilaa. Tällöin Voi Pössitellä jokainen päivä kun, ei huomenna ole yhtään paha olo.
Ja tällöin homma lähtee lapasesta, Ollaan jatkuvasti pilvessä koska siitä tulee rento ja hyvä olo. Niin kauan kuin kerran kokee jotain epämiellyttävää tai huomaa itse että polttelu on todella säännöllistä ja poltellaan 4 kertaa viikossa.

Pointtisi on aivan vesiperä. Ei tietenkään pitäisi mainostaa kannabista nuorille yltiöpäisen hyvänä asiana, vaan totta kai sen mahdollisista haitoista pitäisi myös kertoa. Käyttöön tulisi myös ottaa selvät ikärajat ja kontrolli, jos laillistaminen tulisi tapahtumaan. Ja kyllä ihmisillä se järki on päässä. Ei me olla mitään koneita, joiden ultimate päämääränä on vain se päihtymistila, vaikka se kivaa onkin. On elämässä muutakin.

Ja kannabiksen Psyykkiset vaikutukset eivät ole mitenkään läpällä otettava asia. Jokainen voi tulla ne kertoo sitten kun kokee ne ensimmäisen kerran.

Lainaanpa itseäni:
Ja voisin vielä sen verta mainita noista kannabiksen mielenterveysriskeistä, että esimerkiksi riski alkoholin käytön laukaisemaan psykoosiin on moninkertainen (OR 7,9) verrattuna kannabiksen käytön aiheuttamaan psykoosiin (OR 2.0). Kannabis puolestaan edesauttaa skitsofrenian puhkeamista VAIN niillä henkilöillä, joilla on jo entuudestaan alttius sairastua skitsofreniaan, eli jos sairautta löytyy suvusta. (http://www.uta.fi/laitokset/sospol/tutkimus/huumeet.pdf) Tosin tämäkin yhteys skitsofreniaan on onnistuttu kyseenalaistamaan eräässä toisessa tutkimuksessa, jota en nyt kuitenkaan käsiini löytänyt.


Pilvessä ajaminen autolla? Se on sama kun kännissä ajaminen autolla. Reaktioaika heikkenee.. ym. Tota ei voi puolustaa.

http://www.youtube.com/watch?v=t3zou4F00Ic - Marijuana and driving.

Joko perustetaan hamppukaupunki,
missä talot on hamppua tietenki,
josko perustetaan kauniimpi kaupunki,
ku turku tampere tai helsinki,

Joku mis ois aina parempi meininki,
joka kadunkulmassa tuuttirinki,
ja siellä voit nähdä sä poliisinki,
ja kaikilla on lepposa meininki
 
Ihmiset on nykyään niinkin selkeään asiaan kuten ylimääräiseen ruokaan ja ylensyömiseen koukussa, että validia on kai sitten validia sanoa että merkittävä osa kannabisväestöstä menisi jotenkin poikkeuksellisen sekaisin kyseisestä aineesta. Ottakaa ihmiset selvää asiasta, ennen kuin tyrmäätte ajatuksen normaalista väestöstä joka käyttää ainetta nimeltä kannabis on regular daily basis jokapäiväisessä elämässään, kuten saunakaljaa, viiniä mitä tahansa mietoa laillista stimuloivaa ainetta. No mutta kun me ajetaan ja meillä tarvii itse ajaa autoa. Kolmiolääkkeitä syödään ja ajetaan autoa joka päivä. Ei näin kansa, ei näin.
 
Tuskin. Vaikka tossa hienossa taulukossa on esim. Ranskassa kulutus enemmän kun Suomessa, niin kuitenkin koko juomiskulttuurilla on valtava ero. Ranskassa lipitellään pari lasia pitkin päivää, ns. sivistyneesti, Suomessa taas tempastaan se kossupullo kerralla huiviin.

No mites Venäjä, Tsekki, Latvia, Viro, Usa, Kanada, Unkari, Liettua, Bulgaria, Iso-Britannia, Irlanti, Slovakia etc etc? On ihan älytöntä väittää että Suomessa olisi joku erityisen paha päihdekulttuuri, kun samaa örvellystä löytyy ympäri maailmaa.
 
No oletkos itse kokeillut heroiinia? Luulenpa, että et. Ja veikkaan, että silti vastustat sitä sen takia, että faktat todistavat kuinka herska ei ole hyvästä.

En ole kokeillut.

Sitten kun näkee vierestä, miten jollekkin käy huumeilla, ei itselläni ole minkäänkaista kiinnostusta kokeilla.
 
Mutta kaikki eivät ole samanlaisia. Ei muutaman ihmisen perusteella voi kaikkia muita pistää samaan nippuun. Monet hampparit mitä itse tiedän,niin ihan normaalisti niillä menee.Ei kukaan sekoile kovien huumeiden kanssa ja muutenkin elämät ihan normaalisti mallillaan.
Ja miksi Kannabiksesta pitäisi siirtyä koviin huumeisiin,kuten sitä aina niin jauhetaan? Hamppuhan on ihan erilainen HUume kun muut aineet pirit,koksu ym. Joku kokeilee Kannabista,ja joo..En saanu päätä sekasin,joten nyt sit vois hommata vähä jotain muuta. Tuossa on Kannabiksesta siirtyminen,mutta sekin siinä että se ei ole vaikuttanut sillain kuten joku on halunnut. Siinä on turha syytellä kasvia. Oma pää ne päätökset tekee.
Eikä nuo lääkekäyttäjätkään varmaan ole alkaneet vetään mitään piriä ku hamppua käyttävät.
 
Mutta kaikki eivät ole samanlaisia. Ei muutaman ihmisen perusteella voi kaikkia muita pistää samaan nippuun. Monet hampparit mitä itse tiedän,niin ihan normaalisti niillä menee.Ei kukaan sekoile kovien huumeiden kanssa ja muutenkin elämät ihan normaalisti mallillaan.
Ja miksi Kannabiksesta pitäisi siirtyä koviin huumeisiin,kuten sitä aina niin jauhetaan? Hamppuhan on ihan erilainen HUume kun muut aineet pirit,koksu ym.

Kyllähän miljoonat ja miljoonat ihmiset käyttävät alkoholiakin normaalisti ilman övereitä. Mutta kyllä niitäkin överikäyttäjiäkin on aivan helvetisti.

Se on aika paljon ihmisen luonteesta kiinni...
 
Back
Ylös Bottom