Euroehdokkaat: Kannabis lailliseksi!

Et oo ikinä kuullu sanontaa: Fiksu oppii muiden virheistä, tyhmä ei omistakaan??

Voitko nyt vähän valaista mua? Miten tuo liittyy mihinkään?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voitko nyt vähän valaista mua? Miten tuo liittyy mihinkään?

Tämän viestin perusteella et ainakaan kuulu ensimmäiseen ryhmään.
 
Jep, juuri nämä 18-vuotiaat ovat niitä parhaimpia kertomaan miten toiselle kävi.:rock:

Näin on. Jos tämä ei olisi niin ikävä aihe, niin kokisin jopa iloa siitä kuinka yhä uudet ja uudet postaukset todistavat aikaisemman postaukseni oikeaksi. Ja nämä suuren viisauden omaavat, pilvenpolton sisimmän gurumaisen ytimen tajunneet nuoret tulevaisuuden toivot eivät sitä edes itse tajua. Miksiköhän?

Mutta kun alkoholi ja tupakka. Verotuotot. Väistämättä. Priceless.

edit: vapaa tieto. Ei saatana. Mistä tämä vapaa tieto on viimeisten vuosien aikana tullut, kun se on meiltä yli 20-vuotiailta näköjään pimitetty? Vai ollaanx me niinq osa systeemii eikä tajuta mitään? Ollaan niinq virallisen propagandan sokaisemia?

Tämä ketju on kyllä tällaiselle fossiilille siitä hyödyllinen, että osaan vähän katsoa sen perään, että oma lapseni ei omaksu tuollaisia perseestä olevia vapaita tietoja ilman vähän jotain vasta-argumenttejakin.
 
Huoh, aivan samaa rataa menee tämäkin tredi, niinkuin se edellinenkin, jokusella uudella nimimerkillä höystettynä.


Ei kyllä varmastikkaan piisaa toi pari vuotta kannabiksen laillistamiseen. 20 ni ollaan ehkä lähempänä. (voihan sitä syödäkkin, ei pakko le polttaa.) Ja 200 niin kaikki päihteet on laillistettu. Veikkaan mä.

Viisaampia nuo parikymppiset on, täynnä liberaaleja ajatuksia. Se jos joku haluaa tuhota elämänsä, ei kuulu muille.
 
Kannabista ei todellakaan pidä laillistaa. Eikä se oo mieto huume. Puhun itse kokemuksesta. Aloin polttaa kannabista 15 vuotiaana ja pysyin sen polttelussa siitä seuraavat 5-6 vuotta. Se aihetti mulle psykooseja ja vainoharhoja mitkä ei oo vielläkään kadonnu vaikka oon ollu kauan aikaa putsina. 2005 vuonna painoin 58kg kun jouduin kakolaan istuun vuodeks. se pysäytti ja siellä innostuin kehonrakennuksesta. Aina ku puntilla näkee ittensä peilistä minkä kokonen oon verrattuna siihen mitä painoin 5 vuotta sitten tuntuu todella hyvälle. Kannabiksen käyttö aiheutti mulle myös pysyvän ja pahan masennuksen. Ainut asia mistä nykyään saan todellista iloo on se ku pääsee punttisalille treenaamaaan (mulla on 4-jakonen ohjelma) ja ku tulee kehitystä. oon satsannu viimiset 2vuotta ihan tosissaan kehonrakennukseen ja haaveena ois päästä classic bb kisoihin mut se on kaukanen tavoite viellä puutuu 15kg lihasta. ja siinä menee aianki noin 3 vuotta et saa sellaset määrät lihaa saa ilman roinaa. väilillä elämä on todella vaikeeta ku oon "siirtäny" tän mun adiktio sairauden kehonrakennukseen mut parempi se on ku se et rykisin douppia jossain sellasena 60kg painavana aivottoma ääliönä.

Et määristä kertonut mitään, mutta tuollaiset haittavaikutukset kun olet saanut, on määrät ja kerrat saaneet olla korkeita. Missä olisit nyt jos viinaa olisi mennyt kannabiksen sijasta samoja määriä? Mielestäni tämä ei tarvitse edes vastausta, jokainen sen päätelköön.
 
Olin kyllä ihan terve ennen ku aloin käyttään. Keroppa mulle miten kannabista muka voi polttaa kohtuudella. Eihän sitä voi polttaa ilman et on paukuissa. Alkoholi on ainut mun tietämäni päihde mitä ei adiktiosairautta sairastava voi ottaa kohtuudella. Jos tajuut mitä meinaan. Teillä nyky ajan nuorilla on vääristyny kuva elämästä. Elämän huume parasta että saa olla rakkaimpien ihmisten kanssa. Ootko sä oma ittes jos poltat pilvee. Sillon täytyy olla todella huono itsetunto jos haluaa päihdyttää itteensä. Mä en neuvo muita puhun vaan itestäni.

Voi polttaa. On överipaukut ja mukavat erikseen. Voin sanoa, että pilvessä olen oma itseni. Alkoholin kanssa asia ei ole näin. Alkoholi muuttaa liikaa persoonallisuuttani, eli kännissä en ole oma itseni. Muutenkin aivan liian vahva päihde mulle, pysyttelen mieluummin näissä luonnollisissa.
 
Voi polttaa. On överipaukut ja mukavat erikseen. Voin sanoa, että pilvessä olen oma itseni. Alkoholin kanssa asia ei ole näin. Alkoholi muuttaa liikaa persoonallisuuttani, eli kännissä en ole oma itseni. Muutenkin aivan liian vahva päihde mulle, pysyttelen mieluummin näissä luonnollisissa.

Käyminenhän ei mitenkään ole luonnollista.:rolleyes:

E: Orsilla kerkes.
 
Et määristä kertonut mitään, mutta tuollaiset haittavaikutukset kun olet saanut, on määrät ja kerrat saaneet olla korkeita. Missä olisit nyt jos viinaa olisi mennyt kannabiksen sijasta samoja määriä? Mielestäni tämä ei tarvitse edes vastausta, jokainen sen päätelköön.

Montas grammaa pilvee tarvitaan että pääsee kunnon pöhinään? Sanotaan vaikka 10 grammaa liioittelun vuoksi. Eli 10 grammaa viinaa on noin 1 cl. Veikkaan, että jos kaveri olis vetäny päivittäin 1/4 shottia niin olis ollu paremmassa kondiksessa vai mitä oot mieltä?

Vastaustahan tämä ei toki olisi tarvinnutkaan, mutta ei siinä mielessä kuin pilven turruttamatta aivosi sen kuvitteli.
 
Montas grammaa pilvee tarvitaan että pääsee kunnon pöhinään? Sanotaan vaikka 10 grammaa liioittelun vuoksi. Eli 10 grammaa viinaa on noin 1 cl. Veikkaan, että jos kaveri olis vetäny päivittäin 1/4 shottia niin olis ollu paremmassa kondiksessa vai mitä oot mieltä?

Ensikertalaiselle riittää muutama hatsi, sellanen 0,5 g. Konkarit hiisaa helposti kymppisäkin päivässä. Tulee muuten helvetin kalliiksi, Lahdessa 10 säkki on noin 110-150 e.

Ja rankkuri, mikäli toi "vastaustahan tämä" juttu oli mulle tarkoitettu, niin halusin vain valistaa muita. Olemme kuitenkin samalla linjalla. :)
 
Tai no arvaan kyllä vasta-argumentin. Koska viinakin.

Ja oletko aivan varma että hän ei aloittanut keskikaljalla tai tupakalla?

niin luulen että ensimmäinen psykoaktiivinen substanssi hänellä oli alkoholi.

. Missä olisit nyt jos viinaa olisi mennyt kannabiksen sijasta samoja määriä?

Koska voi huutaa bingo?

Onneksi nykyään on tota vapaata tietoa. Jengi on tosi valistunutta.
 
0,1g hyvää sativan kukintoa pudottaa kyllä vähänkään kokemattomman polttajan...

E: on vähän epäreilua verrata 100% puhtaasti valmistettua viinaa ja kadulta ostettua pilveä.
 
0,1g hyvää sativan kukintoa pudottaa kyllä vähänkään kokemattomman polttajan...

E: on vähän epäreilua verrata 100% puhtaasti valmistettua viinaa ja kadulta ostettua pilveä.

Olisko toi vertaus tullu sielt huumeiden käyttäjien puolelta??? Joo, ei verrata, ku ei se ny näyttänykää nii hyvältä meiän kannalta...

Viinahan oli paljon vaarallisempi ku kannabis vai mitä? Vai miten se nyt menikään ku rupee oikein laskemaan...
 
E: on vähän epäreilua verrata 100% puhtaasti valmistettua viinaa ja kadulta ostettua pilveä.

Kiitos puupekka, olet saanut ajan hyvin kulumaan tässä futismatsin alkua odotellessa. Jatka vapaan tiedon etsimistä.

"vähän epäreilua" :hyvä::hyvä::hyvä::hyvä::hyvä::hyvä::D:D:D:D:D

Tulee ihan mieleen South Parkin pössyttelevä Towlie.
 
Taisi olla puupekka tolla tunnilla koulussa vähän pöllyissä eikä ottanut vastaan tuota systeemin propagandaa.

Paljon mahollista. Ja pilveäkin saa puhtaana kun tietää mistä ostaa. Ja sanot että ensikertalaisella 0,1g riittää, 0.1 g on aivan naurettava määrä. Ekaa kertaa kun kunnolla poltin niin vedettiin kolme 1g spliffiä jack horroria meitä oli vielä 5 henkilöä vetämässä, ajoin vielä pyörällä himaan ja hyvin meni. Voijn sanoa, että sillon pärisi.
 
Voi polttaa. On överipaukut ja mukavat erikseen. Voin sanoa, että pilvessä olen oma itseni. Alkoholin kanssa asia ei ole näin. Alkoholi muuttaa liikaa persoonallisuuttani, eli kännissä en ole oma itseni. Muutenkin aivan liian vahva päihde mulle, pysyttelen mieluummin näissä luonnollisissa.

Joo. Mut alkoholia voi ottaa päihtymättä muutaman annoksen. mitään muuta päihdettä ei voi. turha teille edes on mitään selittää ku ajatusmaailma on on aivan väärä. MIKS YLEENSÄKKÄÄN PITÄÄ PÄIHTYÄ? Retkahdin tässä matkan varrella mut ooneks löysin na:n ja aa:n ja nyt ollu 8kk täysin kuivlla helppo olla ku tarvii miettii vaan päivä kerrallaan. Lokakuun puolessa välissä ku raitistuin heitin roskikseen 300 GRAMMAA PILVEE. Ja concertat ja 300kpl 2mg xanoria. Retkahdin 2,3 vuoden omavoimasen raittiuden jälkeen ku aattelin sillon viellä et pilvi ei oo huume eli samoja vääriä ajatuksia ku teillä. Olo oli paska ku sydän sano et teen väärin mut aattelin et jos kerään niin paljon pilvee ja muuta rojua ettei tarvii miettiä mistä seuraavan päivä annoksen saa niin sit mä oon onnellinen. NO en todellakaan ollu. ONNEKS PÄÄSIN NA:N OHJELMAAN. SE TOIMII.
Nyt voin alkaa rakentaa elämää ilman päihteitä. Mut joka päivä pitää pyytää KV:ltä voimaa et pystyy oleen raittiina sen yhden päivän ja käydä säännöllisesti ryhmissä KOKO LOPPU ELÄMÄN.
 
Olisko toi vertaus tullu sielt huumeiden käyttäjien puolelta??? Joo, ei verrata, ku ei se ny näyttänykää nii hyvältä meiän kannalta...

Viinahan oli paljon vaarallisempi ku kannabis vai mitä? Vai miten se nyt menikään ku rupee oikein laskemaan...

Paljon mahollista. Ja pilveäkin saa puhtaana kun tietää mistä ostaa. Ja sanot että ensikertalaisella 0,1g riittää, 0.1 g on aivan naurettava määrä. Ekaa kertaa kun kunnolla poltin niin vedettiin kolme 1g spliffiä jack horroria meitä oli vielä 5 henkilöä vetämässä, ajoin vielä pyörällä himaan ja hyvin meni. Voijn sanoa, että sillon pärisi.

Tuo nyt riippuu ihan mistä polttaa. Jointista 0,1 ei tosiaan pärise, mutta älystä/bongista todellakin, jos vahva lajike kyseessä. Ja sanotaan nyt vielä, että päihteetön elämä on parasta. Mutta silloin tällöin päihtyminen on ok, teki sen sitten viinalla, budilla tai 247 rautaa nostelemalla. Ja tässä tapauksessa haluan sen vähähaittaisemman / miedomman päihteen. En näe mitään järkevää syytä, miksi kannabista ei pitäisi laillistaa.

End of case, mun osalta.
 
Tuo nyt riippuu ihan mistä polttaa. Jointista 0,1 ei tosiaan pärise, mutta älystä/bongista todellakin, jos vahva lajike kyseessä. Ja sanotaan nyt vielä, että päihteetön elämä on parasta. Mutta silloin tällöin päihtyminen on ok, teki sen sitten viinalla, budilla tai 247 rautaa nostelemalla. Ja tässä tapauksessa haluan sen vähähaittaisemman / miedomman päihteen. En näe mitään järkevää syytä, miksi kannabista ei pitäisi laillistaa.

End of case, mun osalta.

Miksi et käytä samaa määrää alkoholia kuin kannabista, se on paljon haitattomampaa, kuten edellä laskin sulle?
 
Back
Ylös Bottom