Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varmana käyny noin! Pilven polttajathan istuu kotona vain hieman relaksoituneena kuuntelemassa reggaeta vailla mitään haittavaikutuksia! Joka muuta väittää, valehtelee :lol2:
Tai no arvaan kyllä vasta-argumentin. Koska viinakin.
Ja oletko aivan varma että hän ei aloittanut keskikaljalla tai tupakalla?
^ Sä oot vain suvaitsematon. Montako mamu pössyttelijää tunnet, veikkaan ettet yhtään, ne voi kuule olla tosi kivaa porukkaa :D
edit: siis rankkuri
Kannabis tullaan joka tapauksessa laillistamaan/dekriminalisoimaan muutaman vuoden kuluessa.
Varma tieto?
Arvaus, mutta kaikki merkit viittaavat siihen että näin tulee käymään.
Aika hauskaa, että kaikki pössyttelyn puolestapuhujat näyttävät olevan parikymppisiä valistuneita (=kyl mä tiedän paremmin ku te kalkkikset). Eiköhän se ole ihan turha laillistaa tähän maahan yhtään enempää mitään huumaavia aineita.
Te kaikki jukka-poika-pössyttelijät voitte tulla sitten jakamaan tietoisuuttanne kun olette käyneet läheisen alle 30v sukulaisen hautajaisissa koska hän hyppäsi parvekkeelta amfetamiinipsykoosissa. Ja kyllä, hän aloitti kannabiksella.
Tai no arvaan kyllä vasta-argumentin. Koska viinakin.
Arvaus, mutta kaikki merkit viittaavat siihen että näin tulee käymään.
Onhan täällä järkevääki porukkaa luulin et ku kirjotan et heti kaikki rupee dissaa ja puolustaa kannabista. Nykyaika kun tää ihmisten käyttäytyminen on menny siihen et pakko saada pää sekasin jollakin ja pidetään epänormaalina jos ei vedä päätä täyteen viikonloppusin. alkoholia voi ottaa kohtuudella. Mut mä en koska oon adikti ja se mun pitää muistaa koko loppu elämän! Onnea kaikille kenellä on sama ongelma ja myös muille botareille ketkä "yrittää" kasvattaa lihasmassaa. Tämä se vasta elämää on ku ei tartte ku naama irvessä nostaa rautaa ja siitä saa paremman olon ku mistään muusta mitä oon kokeillu elämäni aikana. Nyt en oo enää mikään vain ja ainoastaan itteensä ja omaa etuaan tavoitteleva paska narkki. Vaan Risto. Ja tälläsenä haluan pysyä. Siis en lihasmassaltani sitä haluun lisää!
Voi sitä kannabistakin polttaa kohtuudella. Sinä et ole terve, joten älä ala neuvomaan muita miten toimia.
Oi suuri guru, voisitko luetella edes muutaman näistä kaikista merkeistä. Tupakan ja/tai alkoholin mainitseminen on kuitenkin epäsuotavaa.
Jos nyt lähdetään tähän typerään porttiteoriaan, niin luulen että ensimmäinen psykoaktiivinen substanssi hänellä oli alkoholi. Jokatapauksessa todella surullinen juttu.
Voi sitä kannabistakin polttaa kohtuudella. Sinä et ole terve, joten älä ala neuvomaan muita miten toimia.
Jep, juuri nämä 18-vuotiaat ovat niitä parhaimpia kertomaan miten toiselle kävi.