Euroehdokkaat: Kannabis lailliseksi!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Sä oot vain suvaitsematon. Montako mamu pössyttelijää tunnet, veikkaan ettet yhtään, ne voi kuule olla tosi kivaa porukkaa :D

edit: siis rankkuri
 
Ei varmana käyny noin! Pilven polttajathan istuu kotona vain hieman relaksoituneena kuuntelemassa reggaeta vailla mitään haittavaikutuksia! Joka muuta väittää, valehtelee :lol2:

just niin mäki aattelin sillon ja oikein palvoin kannabista kasvatin sitä jne. siitähän tuli niin kauheet vainot että oli todella vaikee liikkua ihmisten ilmoilla. ja on edelleen kumpa ajassa pääsis taakse päin niin tekisin kaiken toisin. eli oisin alkanu bodaa 15-vuotiaana mielummin ku että oisin poltellu ja myöhemminhän sit siirryin lirpakkaan. mut onneks ne ajat on ohi ja nyt ollaan tässä hetkessä. mun täytyy vaan hirveen paljon nähdä vaivaa itteni hoidossa ja et pysyn raittiina. mut päivä kerrallaan.
 
Tai no arvaan kyllä vasta-argumentin. Koska viinakin.

Ja oletko aivan varma että hän ei aloittanut keskikaljalla tai tupakalla?

Ei hitto, tää on ihan liian helppoa.

Ja tosissaan puhuttaessa, älä rupea selittämään tästä tapauksesta yhtään mitään. Nyt ei puhuta mistään lasten visiosta vaan oikeasta ihmiskohtalosta josta et tiedä yhtään mitään.
 
^ Sä oot vain suvaitsematon. Montako mamu pössyttelijää tunnet, veikkaan ettet yhtään, ne voi kuule olla tosi kivaa porukkaa :D

edit: siis rankkuri

Mukavanoloista porukkaa, sano valmentaja futismellakan keskeltä :)

No se on kyllä totta, että oon suvaitsematon :D Mut sehän ei tarkota tietenkään sitä, että olisin yhtään sen vähempää oikeassa :)
 
Onhan täällä järkevääki porukkaa luulin et ku kirjotan et heti kaikki rupee dissaa ja puolustaa kannabista. Nykyaika kun tää ihmisten käyttäytyminen on menny siihen et pakko saada pää sekasin jollakin ja pidetään epänormaalina jos ei vedä päätä täyteen viikonloppusin. alkoholia voi ottaa kohtuudella. Mut mä en koska oon adikti ja se mun pitää muistaa koko loppu elämän! Onnea kaikille kenellä on sama ongelma ja myös muille botareille ketkä "yrittää" kasvattaa lihasmassaa. Tämä se vasta elämää on ku ei tartte ku naama irvessä nostaa rautaa ja siitä saa paremman olon ku mistään muusta mitä oon kokeillu elämäni aikana. Nyt en oo enää mikään vain ja ainoastaan itteensä ja omaa etuaan tavoitteleva paska narkki. Vaan Risto. Ja tälläsenä haluan pysyä. Siis en lihasmassaltani sitä haluun lisää!
 
Aika hauskaa, että kaikki pössyttelyn puolestapuhujat näyttävät olevan parikymppisiä valistuneita (=kyl mä tiedän paremmin ku te kalkkikset). Eiköhän se ole ihan turha laillistaa tähän maahan yhtään enempää mitään huumaavia aineita.

Te kaikki jukka-poika-pössyttelijät voitte tulla sitten jakamaan tietoisuuttanne kun olette käyneet läheisen alle 30v sukulaisen hautajaisissa koska hän hyppäsi parvekkeelta amfetamiinipsykoosissa. Ja kyllä, hän aloitti kannabiksella.

Tai no arvaan kyllä vasta-argumentin. Koska viinakin.

Jos nyt lähdetään tähän typerään porttiteoriaan, niin luulen että ensimmäinen psykoaktiivinen substanssi hänellä oli alkoholi. Jokatapauksessa todella surullinen juttu.
 
Arvaus, mutta kaikki merkit viittaavat siihen että näin tulee käymään.

Mä arvaan, ettei tule käymään.
 
Onhan täällä järkevääki porukkaa luulin et ku kirjotan et heti kaikki rupee dissaa ja puolustaa kannabista. Nykyaika kun tää ihmisten käyttäytyminen on menny siihen et pakko saada pää sekasin jollakin ja pidetään epänormaalina jos ei vedä päätä täyteen viikonloppusin. alkoholia voi ottaa kohtuudella. Mut mä en koska oon adikti ja se mun pitää muistaa koko loppu elämän! Onnea kaikille kenellä on sama ongelma ja myös muille botareille ketkä "yrittää" kasvattaa lihasmassaa. Tämä se vasta elämää on ku ei tartte ku naama irvessä nostaa rautaa ja siitä saa paremman olon ku mistään muusta mitä oon kokeillu elämäni aikana. Nyt en oo enää mikään vain ja ainoastaan itteensä ja omaa etuaan tavoitteleva paska narkki. Vaan Risto. Ja tälläsenä haluan pysyä. Siis en lihasmassaltani sitä haluun lisää!

Voi sitä kannabistakin polttaa kohtuudella. Sinä et ole terve, joten älä ala neuvomaan muita miten toimia.
 
Voi sitä kannabistakin polttaa kohtuudella. Sinä et ole terve, joten älä ala neuvomaan muita miten toimia.

Kyllä, kyllä. Minulle ei ainakaan käy noin!
 
Oi suuri guru, voisitko luetella edes muutaman näistä kaikista merkeistä. Tupakan ja/tai alkoholin mainitseminen on kuitenkin epäsuotavaa.

Mun mielestä ilmassa on hieman toiset merkit; tupakointi kielletty työpaikoilla, tupakointi kielletty yleisissä tiloissa, tupakointi kielletty ravintoloissa, tupakointi kielletty parvekkeella... vaikea nähdä että tähän kehityssuuntaukseen sallittaisiin poltettava päihde.

Ja cofee shopitkin on mahdottomuus suomessa. Tupakointi on kielletty ravintolassa ja päihteiden tarjoilu taas tupakkakopissa. Ilmeisesti pitäisi olla hasakopit sitten erikseen. Kuulostaa erittäin todennäköiseltä tulevaisuuden skenaariolta.
 
Jos nyt lähdetään tähän typerään porttiteoriaan, niin luulen että ensimmäinen psykoaktiivinen substanssi hänellä oli alkoholi. Jokatapauksessa todella surullinen juttu.

Jep, juuri nämä 18-vuotiaat ovat niitä parhaimpia kertomaan miten toiselle kävi.:rock:
 
Jep, juuri nämä 18-vuotiaat ovat niitä parhaimpia kertomaan miten toiselle kävi.:rock:

Jep, näillä 18-vuotiailla on nykyisin mahdollisuus etsiä vapaata tietoa. Ja enkä minä ole mitään orsillan tapaukseen vastaan väittänyt, ainoastaan totesin tuon porttiteorian typeräksi.
 
Voi sitä kannabistakin polttaa kohtuudella. Sinä et ole terve, joten älä ala neuvomaan muita miten toimia.

Olin kyllä ihan terve ennen ku aloin käyttään. Keroppa mulle miten kannabista muka voi polttaa kohtuudella. Eihän sitä voi polttaa ilman et on paukuissa. Alkoholi on ainut mun tietämäni päihde mitä ei adiktiosairautta sairastava voi ottaa kohtuudella. Jos tajuut mitä meinaan. Teillä nyky ajan nuorilla on vääristyny kuva elämästä. Elämän huume parasta että saa olla rakkaimpien ihmisten kanssa. Ootko sä oma ittes jos poltat pilvee. Sillon täytyy olla todella huono itsetunto jos haluaa päihdyttää itteensä. Mä en neuvo muita puhun vaan itestäni.
 
kattokaapa youtubesta prisma deliriumin partaalla. 5 osanen ohjelma siinä tiedemiehet listaa britanian 20 vaarallisinta päihdetta ja se on pelkkää asiaa!!!
 
Back
Ylös Bottom