Anti_Laama
Kaikki epäterveellinen ja vaarallinen pitää kieltää. Ihmiset pitää pakottaa elämään turvallisesti. Puolet väestöstä pitäisi palkata katsomaan, ettei loput vahingoita itseään. Eihän kukaan ole oikeasti vastuussa itsestään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerrohan vielä, mikä tekee hänestä huonon ihmisen, jos hän polttelee hamppua? Vai poikkeaako hän muista hamppuheikeistä? Onko hän narkki, kuten kuvailit pari sivua sitten yleisesti kannabiksen käyttäjiä.
Huumevalistus on tosiaan mennyt perille. Ainiin mutta mehän eletään natsisaksassa ja tämä on vain jonkun halosen oma keksintö että pitää varoittaa kannabiksesta, ilman syitä tietenkin.
Ja tohon viimeseen mä vastaan jo tossa sun postissasi ilmeisesti en vain osannut kirjoittaa sulkeiden sisään tupakan tilalle kaljaa, voivoi olimpas huolimaton.
Kyllä mä häntä narkkarina pidän. En tietenkään minään pirin kanssa läträäjänä mutta kyllä narkkari on tässäkin tapauksessa hyvin osuva nimitys. Tullaan mummin hautajaisiin kukkahattu rastat räjähtäneenä ja selitetään että 3päivää sitten vähä pajauttelin nii vittu just tänää sattu vieläki käymään hitailla... no mutta eihän tämäkään tietenkään teille kerro mitään muuta kun että syy ei mitenkään ollut kannabiksessa vaan aivan jossain muussa.
Kyllä kaikella järjellä ajatellet jokainen päihde maailmassa pitäisi yrittää kieltää eikä laillistaa aine aineelta.
suomalaisen yhteiskunnan tuotoksia? eikö juuri ollut taas tutkimus että suomalaiset ryyppaavat eniten? mistä tämänkin vedit?
Tarjota parempi vaihtoehto?? liittyykö kannabiksen laillistamiseen siis jotenkin viinan kieltäminen? jos ei, nii silloin se tarkoittaa vain yhtä päihdettä lisää markkinoilla
Ei vaan just hyvä vääntö menossa:DTää ketju meni ihan pelleilyksi...
Ei vaan just hyvä vääntö menossa:D
Ei vittu, just todistit oikeen kuinka vähän sulla on niitä perusteluita.
Meinaatko että jokainen alkoholia käyttävä ihminen tulee myös niihin hautajaisiin shortsit jalassa yrjöt rinnuksilla toivottamaan hyvää uutta vuotta ku on niin kaamee kankkunen ettei oikeen muistanu oliko ne monttubileet vai jotku kekkerit?
No voi vittu ihan oikeesti. Oletko ikinä kuullut jonkun pöllivän stereoita et sais ostettua pilveä?
Tässä on tää ISO ero mikä voi olla niin vitun vaikeata ymmärtää.
Tässä ei ole kyse mistään opiaattien laillistamisesta, vaan KANNABIKSESTA.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää ero kannabiksen ja kovien huumeiden välillä.
Koita nyt jo ymmärtää että mitään ei olla lisäämässä markkinoille, kannabis on ollut suomessa jo kauan ja sen käyttö yleistyy koko ajan vaikka onkin laiton. Ei sillä että kannabiksen kotikasvatus ja käyttö pidetään laittomana "pelasteta" ketään, päin vastoin. Ja halvemmaksi se tulisi meille veronmaksajille jos pienen määrän hallussapito ja muutaman kasvin kotikasvatus sallittaisiin. Viime vuonna poliisi takavarikoi suomessa yli 9000 kannabis kasvia. Voi vain arvailla mitä nämä operaatiot tulevat maksamaan? Eiköhän me sillä summalla saataisiin hoidettua ne muutamat mahdolliset psykoositapaukset jotka dekriminalisointi toisi mukanaan, kun hoitoon hakeutumisen kynnyskin olisi ongelmatapauksille matalampi.
http://yp.stakes.fi/NR/rdonlyres/7F99B11F-5AF3-41A8-BB90-64A227474ABD/0/066hakkarainen.pdf
Siis ei mulla tarvitse olla kuin yksi perustelu, MINKÄ VITUN TAKIA YKSIKÄÄN HUUMAUSAINE LISÄÄ PITÄISI LAILLISTAA?....
powder on nyt kyllä ihan hakoteillä.
Ensinnäkään harva aikuinen kokeilee kannabista taikka alkoholia sen takia että haluaisi esittää jotain. Toisekseen monikin polttelee juuri sen takia että on esimerkiksi kovia päänsärkyjä, ja kolmanneksi se "huumaava" vaikutus on lehteä poltettaessa niin pieni että sitä ei juurikaan muuten kuin rentoutumisena huomaa.
Ja aika tekopyhää tuo sun homma kun itse nuuskaat joka on tuhat kertaa epäterveellisempää kuin kannabiksen syöminen, poltteluhan on nyt eriasia.
Ja kannabis ei sitäpaitsi tuoksu hyvälle, ainakaan mun mielestä. ;)
Ja sä et oo näyttäny vieläkään yhtään tieteellisesti todistettua tutkimusta miksi kannabis pitäisi pysyä laittomana, oot kertonut vain om
an ahdasmielisen kapeakatseisen mielipiteesi.
Ps. ja alan epäileen että oot hamppu.netistä tullu provosoija.... :D
Siis väitätkö sä että hampusta ei ole mitään haittaa minkä takia se pitäisi pysyä laittomana? En nyt kyllä kieltämättä ole perehtynyt asiaan moneen vuoteen mutta eikös käyttäjillä ollut sekavuutta, näköharhoja, todella korkeaa sykettä, vaikuttaa myös hermoihin, polttaa elimiä vähintään samalla lailla kuin tupakka. Sekavuus+näköharhat+autoilu=vitusti plussaa. siis kyllä mä olen pitänyt näitä haittoja ihan päivän selvyyksinä enkä sen takia ole edes viitsinyt mennä teille netistä etsimään, mutta onko todella näin että te uskotte että kannabiksella ei ole haittapuolia?? Miksi se ei sitten saatan voisi olla samalla maustehyllyllä kuin pippurikin?
[mod]powder, alapas nyt pikkuhiljaa rauhoittumaan ja laita niitä asiallisia argumentteja ja faktoja mielipiteidesi tueksi. -JohnnyB[/mod]