No kun mä nyt en painotakkaan mitään käytön vaaroja. Päihde kun päihde, minkä vitun takia niitä pitäisi koko ajan saada lailliseksi enemmän ja enemmän, että olisi sitten nuorillakin mukavasti varaa valita millä vetää pään täyteen? Itse käytän nuuskaa enkä valita yhtään että on myynti laitonta sillä kyllähän mä sen helevtti tiesin että sitä ei siwasta saa kun huuleeni työnsin. ja jos joku yhtä vanha viisas ja elämää helvetisti nähnyt järkimies, kuten meidän oma Kalju, vaikka päättäisikin että nuuskaa ei enää saa käyttää vaan kannabis laillistettaisiin niin ei mua vituttaisi pätkääkään nuuskasta tulisi jotenkin rikollista, sehän on jokasen oma valinta haluaako olla rikollinen vai ei, mutta minkä vitun tähden pitäisi koko ajan olla poistamassa lakeja. Jos mä olisin Kaljun tapanen vikisiä niin mä varmaan riehuisin päivät pitkät kun nuuskaa ei saa kaupasta ja verorahat menee ruotsiin ja rööki on vaarallisempaa ja muuta paskaa, mutta en tee sitä koska olen vasta parikymppinen teini joka on vain käynyt virossa.
Luetellaanpa nyt muutama syy miksi kieltolaki pitäisi poistaa:
1.Kannabis saataisiin lääketieteelliseen käyttöön.
2.Ei menisi verovaroja turhaan valvomiseen
3.Saataisiin verovaroja valtiolle kannabiksen myynnistä
4.Vahvojen haitallisten kipulääkkeiden käyttö vähänisi kannabiksen käytön lisääntyessä
5.Vahvojen huumeiden käyttö vähenisi
6.Myyntiä voitaisiin valvoa, alaikäisten olisi vaikeampi hankkia kannabista.
AND SO ON....