Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta sen verran urheiluhullu olen että kaikkea yritän silti harrastaa vaikka polvi kipuileekin. Tällä viikolla joka päivä lenkki koiran kanssa, 2xsali, lentopalloa ja sählyä. Ja noista jokaisen jälkeen yleensä kylmäpussi+1g panadolia.
Muutaman päivän päästä tasan vuosi, kun eturistiside kursittiin kookoon itselleni. Kuntoutus sujui/sujuu mainiosti, paitsi... nyt on noin neljä, kolme kertaa jalka muljahtanut vähän sinne vasemman puolelle. Oikea jalka siis operoitu. Pelaan futista ja pelästyin aivan sairaasti, kun ekaa kertaa polvi vähän liikahti. Ei mitään pahenpaa, heti pysty jatkaa, ihan pientä jälki kipua.
Meinasin ekan kerran jälkee lähtee suoraa ortopedille, mutta kun ei jalka kipeytynyt ja pysty reena heti täydel tehol, niin aattelin sitte antaa olla. Pelästyn vaan, kun jotain polvessa liikahtaa.
Kuinka paljon tuo leikkaus mahtaa maksaa? Leikkaukseen ollaan menossa, kunhan ensin odotellaan vakuutusyhtiön päätöstä siitä, maksavatko. Lääkäri kun puhui vähän epävarmaan sävyyn.
Yksityisellä luultavasti leikattaisiin, joten olisi kiva tietää paljonko tuosta leikkauksesta joutuisi pulittamaan jos vakuutusyhtiö jostain syystä päättää ettei maksakkaan mitään?
Nyt olen menossa ortopedille. Polvi muljahti niin mukavasti, että en saanut enää jalkaa suoraksi. Huoltaja piteli minua pystyssä ja kaveri painoi jalan suoraksi. Kuului komea rusahdus ja polvi suoristui. Kävely onnistui heti, mutta taisi potkupallon potkimiset jäädä siihen.
Tämäkin taitaa olla niitä malli esimerkkejä. Siis, jos tulee ongelmia käykää siellä lääkärillä, heti!