Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pystyykö tekemään normaalia kapeaa maastavetoa?
Ehdottomasti etukyykky mieluummin kuin prässi.
Ja syy on mikä, jos tavotteena on selkeä muutos takareisien kehitykseen..?
Meni vissiin mun kysymys ohi, mutta oma ehdotus on tämä: jalkapäivälle sumoveto (toistot 6-10) pitempien etukyykkyjen tilalle ja SJMV tai normaali maastaveto selkäpäivälle.
Etukyykky ottaa aika vahvasti takareisiin syvälle kyykättynä, myös kokonaisvaltaisempi ja raskaampi liike kuin prässi.
. Pitkät sarjat etukyykyssä tuntuu vaan olevan semmoinen vedenjakaja ihmisten keskuudessa. Toisaalta kannattaneeko moista miettiä, kun kyykky kulkee
.tai teet kyykyn hackissa? Itse ainakin pystyin noin tekemään hyvin myös takakyykkyä
Heh, jep.Tarkotit nyt varmaan smithiä..?
Tee pelkkää etukyykkyä ja stiffi mavea, long, deep & hard.
Lisäämällä koneita ja muita vitkutteluja voitat monipuolisuudessa, häviät tehossa ja kehityksessä.
Itse teen samaa liikettä selänojennustelineessä. Alussa liikettä opetellessa laite normaalisti vaaterissa, ja kun takareisiin tulee ruutia lisää voi telinettä kallistaa enemmän "nokilleen" vaikka laittamalla levypainoja takimmaisen tuen alle. Tämä siis jos laitos ei ole pultattu lattiaan.
Ainakin itsellä ainoita liikkeitä joissa takareisiin saa todella hyvän tuntuman, ja kehitystäkin tapahtuu.
.Jatka noita päiviä niinkun oot tähänki asti, mutta tee glute ham raissia. Moni suositellu tässä nyt ja on suosiossa ihan syystäkin, voittaa hilavitkuttelut mennen tullen. Niin ja jos vaan kykenet etukyykkyä normitangolla tekemään, älä vaiha mihkää smittii.
.
mutta ote mistä videolla puhutaan on "clean grip", tarkoittaa samaa otetta kuin cleanissa eli rinnallevedossa. Todella hyvä ja kompakti opetusvideo. Rannetukia on munkin täytynyt tähän asti käyttää, pikkuhiljaa alkaa antamaan liikkuvuus periksi. Ehkä seuraavalla kerralla koitan vetoremmeillä.