Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
insect sanoi:Mutta mitä suuremmalla varmuudella sekin papparainen (80v) on taistellut sulle itsenäisen maan, jossa voit asua rauhassa. Kyllä voisit sen verran luopua periaatteistas, että edes pientä kunnioitusta voisit antaa..
Vertailu toimii näinpäin varmasti jos suomea vertaa johonkin kehitysmaahan. Kummasti mua vaan steissillä kulkeminen ilta-aikaan epäilyttää enemmän, kuin monen suurkaupungin katujen tallaaminen.hemmmo sanoi:Mulla on sellanen käsitys, että suomessa on siltikin kohtuullisen turvallinen liikkua johtuen siitä, että täällä on hyvä sosiaaliturva ja ihmiset ei ryöstele ja samalla pahoinpitele. Täällä väkivalta on sitä että keski-ikäiset syrjäytyneet miehet hakkaa toisia samaan ryhmään kuuluvia. Eivätkä niinkään kohdista väkivaltaa ulkopuolisiin. Huonomman sosiaaliturvan maissa käsittääkseni on aika paljon sitä, että se syrjäytynyt porukka ryöstää niitä normaaleja hyvin toimeentulevia ihmisiä.
gnut sanoi:Ai, mun pitää rauhottua. Kyllä tässä vähän pulssi kiihtyy kun tuo nassikka tulee jauhamaan paskaa kesken ihan asiallisen keskustelun.
Joo, ihan miten vaan. Ei tässä päästä mihinkään.sgege sanoi:Gnut, no noiden perustelujen kautta ei tarvitse kunnioittaa ketään. Miksi kunnioittaa veteraaneja, työtään ne vaan teki. Miksi kunnioittaa ketään, ne vaan on. Systeemi vaan toimii niin että kaikki tekee mitä voi ja kaikki voittaa.
Silloin ei ole kyse kunnioituksesta. Tapauksesta riippuen paikan antaminen kertoo:sgege sanoi:No jos bussissa/junassa antaa paikan ja muita pieniä tekoja niin ei se mun maailmaa kaada.
sgege sanoi:Miksi kunnioittaa veteraaneja, työtään ne vaan teki.
jarre55 sanoi:Ilman heitä sinunkin elintasosi olisi 50 kaukana nykypäivästä. Haaveilisit omasta netistä ja silloin kun nettiin pääsisit, kirjoittaisit kyrillisillä kirjaimilla sitä, mitä valvova isoveli haluaisi sinun kirjoittavan.
jarre55 sanoi:Siksi, että he valitsivat oikein puolustaessaan maatamme. Eivätkä liittyneet käpykaartiin.
Ilman heitä sinunkin elintasosi olisi 50 kaukana nykypäivästä. Haaveilisit omasta netistä ja silloin kun nettiin pääsisit, kirjoittaisit kyrillisillä kirjaimilla sitä, mitä valvova isoveli haluaisi sinun kirjoittavan.