Espoon pakkislaiset

Helpompi vastailla, jos nyt kertoisit mitä varsinaisesti tarkoitat tribaaliporukalla ja mikä ongelma sulla on niiden kanssa. Jos tuo tarkoittaa, että olet allerginen vähän isommille ja tosissaan treenaaville tyypeille, niin mainitsemasi salit täyttävät kriteerisi varmasti.

Niin, lähinnä joku missä saa kuntoilla ilman pelkoa, että joku pienikullinen tribaaliäijä raportoi mun väärinkuntoilua jonnekkin pakkiksen foorumille.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkiksen foorumille raportoiduksi joutumiselta et taida nykyään olla turvassa missään, mutta jos "tribaaliäijille" olet allerginen, niin joku Fressi tai Elixia on varmaan hyvä. Muista vain olla kolistelematta painoja ja hymyillä iloisesti kyykkysarjojen aikanakin, ettet riko etikettiä. Itse kyllä viihdyn trendimestoja paremmin "tribaaliäijien" keskellä paikassa, missä jengi keskittyy enemmän omaan tekemiseensä kuin muiden kyttäämiseen enkä ole ainakaan huomannut että mun väärinkuntoiluani olisi raportoitu minnekään, vaikka välillä aihetta varmaan olisikin. Niiden tribaalimiesten kullin kokoa en ole kyllä katsellut, ei nimittäin kiinnosta missään mielessä.

Saako kysyä, missä olet tähän asti treenannut, kun olet tuollaisiin kyttääviin ja raportoiviin "tribaaliäijiin" ilmeisesti törmännyt?

Itehän treenaan Kaivomestarin Fit1 Fitness Clubilla Espoon Keskuksessa.

Täällä treenaillaan Espoonkeskuksen Fit1 Fitness clubilla. Ois kiva tietää kuinka moni muukin käy samalla salilla?

Vasta pakkikseen rekisteröitynyt ja juuri Espoon keskuksen Fit1:llä aloittanut ilmoittautuu.

Kuin myös, kunhan töiltä kerkeää. Syksyllä pääsee taas treenaamaan kunnolla onneks.

Ei siinä muuten, mutta suihkussa tulee kiusallisia tilanteita. Tribaalijengihän on tunnettu pienistä kulleista ja tiedätte, katse sinne menee - ei tarkoituksella, mutta sinne ne silmät vaan menevät.
Siinä kun 180 cm nysä-tribaalijätkä tulee suihkuun 5 cm nysänsä kanssa, niin ei sille voi kun revetä. Ja sit paikkailla jollain aivastuksella tai yskäisyllä, mut onhan se vitun noloa.

Jo on tarkkaa salin valinta, ku treenaajilla ei sais olla tribaaleita tai pientä kullia. Entäs jos on tribaalitatuoitu kulli?

Länsiväylän Elixialla tulee rautaa väännettyä. Ihan kiva sali muuten, mutta vähän se tekemisen meininki puuttuu... Vuodenvaihteen jälkeen siirryn jonnekin muualle, se uusi Matinkylään tuleva fit1 olis vahva vaihtoehto. :)

Länsiväylän Elixialla tulee rautaa väännettyä. Ihan kiva sali muuten, mutta vähän se tekemisen meininki puuttuu... Vuodenvaihteen jälkeen siirryn jonnekin muualle, se uusi Matinkylään tuleva fit1 olis vahva vaihtoehto. :)

Niittarin classicci ei oo ainakaan pahempi ku toi elixia, ja tuskin fit1:sellä enempää tekemisen meininki on, toki tulee olemaan halpa varmaan?

Joo, kyllähän se kukkarokin siitä fit1:stä tykkäis :D Lisäksi se olis sijainniltaan meikäläiselle parempi kuin niittari. (tälleen autottomana kummasti arvostaa duunimatkan varrella olevaa salia ;))

Mä olen kans paljasjalkainen espoolainen ja nyt oon puolisen vuotta treenaillu Esport fitnessin saleilla, pääasias helsingissä mut alan ehkäpä enempi käymään espoon salilla kun sinne ei jostain syystä oo samanlaista tunkua aamu seitsemältä kuin mitä helsingin salille on...

kiinnostaa myös mikä toi puhuttu fit1 joka olis tulossa Matinkylään... täytyypä ottaa selvää...
Tuleekohan siitä ongelma kun mulla ei oo tribaalitatuointeja eikä näin neitinä (edes) sitä pientä kulliakaan... :rolleyes:

Ajattelin ensi viikolla ostaa kokeeksi kortin tonne Niittarin classicille, niin kiinnostaisi tietää onko siellä yleensä miten paljon populaa aamupäivisin 9-12 välillä ja iltapäivisin heti kahden jälkeen? Varmaan perinteinen ruuhkahuippu on siellä klo 17 > ja illalla. Tykkään vetää aika lyhyet intensiiviset treenit ilman jonottelua laitteisiin, joten off-sesonki aika olisi optimi. Onko tuolla muuten voimistelurenkaita?

Ajattelin ensi viikolla ostaa kokeeksi kortin tonne Niittarin classicille, niin kiinnostaisi tietää onko siellä yleensä miten paljon populaa aamupäivisin 9-12 välillä ja iltapäivisin heti kahden jälkeen? Varmaan perinteinen ruuhkahuippu on siellä klo 17 > ja illalla. Tykkään vetää aika lyhyet intensiiviset treenit ilman jonottelua laitteisiin, joten off-sesonki aika olisi optimi. Onko tuolla muuten voimistelurenkaita?
Myöhään illalla on ainakin ollut hiljaista, muista ajankohdista en tiedä.

Salilla oli voimistelurenkaat, joista toinen oli pitkään lattialla, kun kukaan ei viitsinyt pujotella irronnutta hihnaa takaisin lukon läpi. Joitakin viikkoja sitten renkaat hävisi kokonaan. Ehkä ne tulee vielä takaisin. Yläkerrassa on myös trx:t, mutta ne ovat seinässä kiinni mikä rajoittaa liikkeitä.

Aamuisin ei ole todellakaan tungosta, neljän ja kuuden välillä eniten porukkaa ja varmaan sitten siinä myöhemmn kasin kieppeillä ei kovin täyttä ole.

Eipä siellä koskaan niin kauheeta tungosta ole, että ei treenata pystyis. Ihmiset on mukavia ja antavat tehdä sarjojen välissä. Ite jumppailen useimmiten seiskan aikoihin ja muita ihmisiä on reilu 10 siellä.

Onko kellään kokemusta Otaniemen uudesta salista (Otahallilla)? Sehän liitettiin Unisportiin nyt ja avasi ovensa kuun alussa. Huhu kertoo, että tiloja olisi äpaut 800 neliötä, mutta siellä käyneistä en oikeen ole saanut mitään palautetta irti. Sinne olisi tarkoitus suunnata piakkoin, kun vaan saisi vihdoin sen opiskelijakortin hankittua.. :P

Ei mulla ihmisiä vastaan mitään ole, eikä salin tyhjä tarvitse olla. Mutta kun tosiaan vedän nyt sellaista "kuntopiirimäistä" treeniä lyhyillä palautuksilla, niin mielelläni käyn sellaisina aikoina kun porukkaa mahdollisimman vähän, että ei tarvitse odotella laitteilla. p.s eikä sitten tarvitse naureskella täällä jos joku bongaa tyyliin "yksi uus spede vetää penkkiä 50 kilolla puhisten.." (mulla on tullut krooninen hermopinne kyynerpäähän ja isot painot työntävissä on nou-nou ;)

...p.s eikä sitten tarvitse naureskella täällä jos joku bongaa tyyliin "yksi uus spede vetää penkkiä 50 kilolla puhisten.." (mulla on tullut krooninen hermopinne kyynerpäähän ja isot painot työntävissä on nou-nou ;)

Mitäs naureskeltavaa niissä treenipainoissa ylipäätänsä on, itse oon sitä mieltä et jos joku treenaa oikein eikä ala egoilemaan ja tekemään juttuja päin persettä niin se on tärkeämpää kuin ne saakelin isot egoraudat paskalla tekniikalla :)

Ite vaihdoin salia sen takia kun harmitti mennä treenaamaan kun salin kyykky-/mavepaikat tai penkit on varattu ja joutu venaan parikymmentä minsaa et pääs tekeen treeniä. Nyt salilla on niin monta paikkaa noille et ei tarvii jonotella, eikä siellä kyllä koskaan yli 5 tyyppiä ole samaan aikaan ollu treenaamassa muutenkaan... plus siellä saa käyttää mankkua ;)

Huomenta Espoo! Itsellä ja tyttökaverilla saattaa olla muutto edessä Oulusta Espooseen tässä muutaman kuukauden sisällä. Molemmille seutu täysin tuntematon entuudestaan, paitsi mitä joskus televiosiossa nähnyt...

Mistä päin kannattaisi alkaa etsimään vuokra-asuntoa? Mitä aluetta kannattaa ehdottomasti välttää? Ei haluaisi sokkona päätyä johonkin gehettoon. In the gheetouuu!!!

Vuokra saisi olla 700-1000 Eur

Mistä päin kannattaisi alkaa etsimään vuokra-asuntoa? Mitä aluetta kannattaa ehdottomasti välttää? Ei haluaisi sokkona päätyä johonkin gehettoon. In the gheetouuu!!!

Vuokra saisi olla 700-1000 Eur

Vuokra-asuntojen saatavuudesta en sano mitään, mutta alueista Suvelasta ja Espoon keskuksesta pysyisin kaukana. Kivenlahden seudulla, Matinkylässä ja Leppävaarassa kannattaa katsoa tarkkaan, mihin päin aluetta olisi päätymässä. Enempää paskoja paikkoja mulla ei äkkiseltään tule mieleen.

Huomenta Espoo! Itsellä ja tyttökaverilla saattaa olla muutto edessä Oulusta Espooseen tässä muutaman kuukauden sisällä..

Jos löytyy kämppävaihtoehtoja täältä Tapiolan alueelta, niin ei kannata vältellä - IMO paras alue Espoossa, jos haluaa rauhallisuutta, hyvät kulkuyhteydet, hyvät palvelut yms. ei löydy juurikaan sossukämppiä, epämääräistä aineista ja on Espoon kaupunginosista varmaan yksi vähiten monikulttuurinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom