- Ikä
- 42
Originally posted by Mixu
Seuraavia syitä en kyllä ymmärrä, ehkä ne piti vain lisätä jotta saataisiin enemmän syitä....
Buhaha! Olipa kyllä todella loistavia syitä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraavia syitä en kyllä ymmärrä, ehkä ne piti vain lisätä jotta saataisiin enemmän syitä....
Originally posted by gotto
Raamatussa muuten sanotaan, että typerys tajuaa kaiken hinnan muttei minkään arvoa. :D
Originally posted by Aku-A
Luttinen joulukuun soundissa sanoi kirkolla olevan helvetisti piilovaltaa...
Originally posted by Kilkenny
IM:n Luttinen:
"Kirkko ja valtio on erotettava toisistaan, jonka jälkeen kirkko on tuhottava. Tämän jälkeen kirkon omaisuus jaetaan suomen köyhille. "
Kurkoäijältä hieno kommentti.
Originally posted by taisteluorava
Joulukirkossa kun olin, niin kolehti kerättiin Suomi-Somalia seura ry:n "takaisin omaisten luo-projektiin" , jonka avulla perheestään eroon jääneitä somaleita tuetaan rahallisesti, jotta he pääsisivät sukunsa luo Suomeen. Mielestäni oli kerrankin hyvä ja ajankohtainen tarkotus kolehdilla, joten päätin antaa peräti 7 euroa.
Originally posted by voda
Soundista löytyy totuus
Originally posted by AKV
Mun mielestä uskonnonopetus ei kuulu kouluun, koko oppiaine pitäisi peruskoulussa joko lakkauttaa ja käsitellä eri uskontoja historiantuntien yhteydessä tai sitten muuttaa et-pohjaiseksi. Ei ole valtion asia tuputtaa Raamattua lapsille.
Rahan vallasta kansan valtaan!Originally posted by Jortsu
Mitä mitä Aku-A, sinähän alat kuulostaa ihan kommunistilta
Olen vasta puolessa välissä listaa, mutten enää jaksa jatkaa, tässä taisi tulla tarpeeksi epäkohtia....... haukotus.
Originally posted by Energia
Tuolta voi tulostaa kaavakkeen omilla henkilötiedoilla varustettuna tai puhtaan kaavakkeen PDF formaatissa, joka aukenee Acrobat Reader ohjelmalla, johon sitten voi kirjoittaa omat tietonsa, tulostaa sen ja lähettää allekirjoitettuna kirjeenä postissa maistraattiin. Postimaksuja ei tule.
http://www.eroakirkosta.fi/
Tuolta löytyy lisätietoa, miksi kirkosta kannattaisi erota, mikäli kokee sen palvelut tarpeettomiksi.
http://www.stabu.net/satasyyt.html
Originally posted by Kilkenny
IM:n Luttinen:
"Kirkko ja valtio on erotettava toisistaan, jonka jälkeen kirkko on tuhottava. Tämän jälkeen kirkon omaisuus jaetaan suomen köyhille. "
Kurkoäijältä hieno kommentti.
Originally posted by starbury
Tahtoo tietää... Kertokaa nyt ne kenellä on sitä tietoa että millon kirkkohäät ei enää onnistu? Entä jos kumpikaan ei kuulu kirkkoon hoituuko homma sillä että liittyy vaan uudestaan?
Kirkkohäät saat jos toinen kuuluu kirkkoon, silloin toimitus on avioliittoon siunaaminen. Jos haluat vihkimisen on molempien kuuluttava kirkoon.
Kirkkoon liittyminen on helppoa jos avioliitto lähestyy... menee vaan papin puheille ja se siitä.
Originally posted by iivili
--Typerimpiä kommentteja (tosin epäkypsien teinien suusta) kuulin intissä asian tiimoilta. Itse jäin tupaan loikoilemaan kenttähartauksien aikana. Moni tupakaveri kiroili vuolaasti, että kun pitää johonkin idioottimaiseen kenttähartauteen nyt lähteä. Minä siihen, että eroa ny hyvä mies sitten kirkosta, jos kristilliset toimitukset ja virret eivät sinuun vetoa etkä niistä mitään saa. Vastauksena tuli useimmiten "No eihän sitä nyt VOI!!! En mä ny mikään PAKANA kumminkaan oo! PITÄÄHÄN sitä ny kirkkoon kuulua!". Hohhoijjaa. :jahas: --
Originally posted by Saapas
Onko toi totta? Eli eroaa kirkosta ennen armeijaa ja ei tarvitse mennä kenttäjumalanpalveluksiin?
Ei sinne lusmuileen olla menossa, mutta ei oikeen kirkkotouhut nappaa.. Uskoa voi yksinkin.